çok sık bölüm geliyor, 2 günde 4 bölüm attım, bölümleri takip ettiğinize emin olarak okuyun.
.......
jeongguk:
neredesin?beni bir aptal gibi yatakta bırakıp gittiğini söylememe gerek var mı yoksa bunun bilincinde misin?
film mi çekiyoruz, Kim?
'Günün en kötü sabahına uyandım çünkü aşık olduğum çocuk benimle ilk kez sevişip, sabah ise terkedip gitti'
ne dramatik ama.
şimdi mesajlarıma bak ve bunu neden yaptığını açıkla?
iletildi. (08.22)
Taehyung?
bakar mısın mesajlarına?
iletildi (09.18)
görüldü (09.20)chére:
jeongguk.jeongguk:
?chére:
çok özür dilerim.jeongguk:
bugünlerden ne çok özürlü diliyorsun.ne o, pişman mı oldun yoksa?
chére:
deli gibi.deli gibi pişmanım.
jeongguk, şehvetine yenik düştüm. bunu asla, asla yapmamam gerekiyordu.
güzel gözlerinin bozgununa uğradım, teninin kokusundan kaçamadım.
kirlettim seni.
kendimden nefret ediyorum jeongguk kirlettim seni.
affet yalvarırım affet.
aşkından anlayamıyorsun, seni mahvettiğimi, hayatına mâl olduğumu göremiyorsun.
korkmak değil bu, kaçmak değil.
kendimi asla affedemeyeceğim. bunu yaptığım için kendimi asla affetmeyeceğim.
sana hiçbir şey olmamış gibi davranamam belki, unutta diyemem kahretsin ki hiçbirini diyemem.
ama ne olur bir daha bana yaklaşma.
yeniliyorum, sana yenildim. hataya düştüm bir daha yapma bunu bize, en çokta kendine.
jeongguk:
görüldü.chére:
utancımdan aynaya bile bakamıyorum.bembeyaz tenin sabah kollarımın arasındayken ne çok iç çektim biliyor musun?
yapmamalıydım Jeon.
sana asla dokunmamalıydım.
şimdi sadece affet beni.
sana layık olamadığım, ve olamayacağım için.
jeongguk:
görüldü.🔓
Taehyung'a kızmadan önce birazda onun açısından düşünmeye çalışın. 32 yaşında bir öğretmen olarak 19 yaşında bir çocuğun saf aşkının altında büzülüyor. kendini aylarca engellemeye çalışsada en sonunda şehvete yenik düşüp kendini onun bedeninde buluyor. pişman çünkü ona zarar vereceğini düşünüyor. her şeyden önce kendini değil, sahiden küçüğünü önemsiyor.
o bir öğretmen ve öğrencisinin aşkına kurban gidiyor..
kaydırarak diğer bölüme geçiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thousand Miles | Taekook
Fiksi Penggemar• Tamamlandı Kim Taehyung, otuz iki yıllık hayatının son on bir ayında, her sabah kapısının önüne bırakılmış bir buket çiçek buluyordu. Tabii bu düşünülenin aksine asla toz pembe bir aşk hikayesi değildi. → Texting - Düzyazı → Instagram → Mini Fic