-Ya Ya Ya Yo Yo Yo!
Sehun mutlu mutlu şakırken Luhan odasında müzik dinleyerek uyumaya çalışıyordu. Uyku tutmadığını farkedince yavaşca mutfağa indi.
-Sehun neden bu kadar mutlusun?
-Bi sebebi yok hyung.
Sehun hala Luhanı öptüğü sahneleri düşünüp mutlu oluyordu.
-Ah Sehun ah biraz önce Shunla konuştum. Bu gün bizi ziyaret etmek istediklerini söylediler ve bende kabul ettim.
Sehunun yüzündeki gülümseme düşerken gözleri Luhanın dudaklarına kaydı. Belki yaşının getirdiği belki çektiği acıların yansıması olan hafif kırışıklara...
Yorgunca gülümseyen dudaklara...
Göremeyen gözlerine...
-Peki ya annem?
Luhan kıkırdayıp başını salladı.
Bazen böyle durumlarda seviniyordu.
En azından onları görmüycekti.
-Hyung gelmesinler!
-Neden?
Luhan şaşkınca sordu.
-Seni acı çekerken görmek istemiyorum.
-Sorun değil Sehun ben alışkınım.
Luhan buruk bi gülümsemeyle uzun olanın kollarının arasından çıktı.
Sehun büyük ama küçük adamı kolları arasına alıp gözlerini kapattı. Karanlığa gömüldüğünü düşünsede hala aydınlıktaydı Sehun. Gözlerini hafifçe açması bile yeterliydi belki bu yüzden moruğu asla anlayamıycaktı.
Sehun atıştırmalık bi şeyler hazırladı.
Herhalde yaşa göre değişmezdi atıştırmalıklar?
Kapı çaldığında Luhan yavaşca oturduğu koltuktan kalktı.
Saatlerdir düşünüyordu. Onları görmemek acısını dindirmiycekti. Shunu görememek... Daha çok acıtıcaktı aksine...
-Luhan!
Shun gür çıkan sesiyle arkadaşına sarıldı.
Luhan ilk defa içinde bi yerlerin kıpır kıpır olmadığını hissetti.
Ya da kalbinin acıyla kıvrılışını...
Hissetmemişti.
Sanki Shun değil de başka biriymişcesine.
Herhangi biri.
-Nasılsın dostum?
Shun gülerek sorduğunda Sehun göz devirdi. Moruk neden affallamış duruyordu !
-O-oh iyiyim Shun ah içeri geçin.
Arkada kısık gözlerle Luhanı süzen Eun Ji de içeri girmişti. Luhana merhaba bile dememişti. Oysa Luhanın sesini duymaya ihtiyacı yoktu. Eun Jinin her zamanki rahatsız edici parfüm kokusu doldurmuştu odayı.
-Luhan Sehun nasıl?
-Biz gayet iyi anlaşıyoruz Shun. Sehun bana çok yardımcı oluyo.
-Ah tabi bizde oğlumuzu kör birine yardım etmesi için büyüttük. Shun bunu neden yaptığını anlamıyorum!
Eun Jinin tiz sesi etrafta duyulduğunda Luhan şaşkınlıkla göz kırptı. Nedendi bu ani çıkış? Eun Ji genelde hep sessiz sakin yanlarında otururdu.