Lando Norris
A reggeli kötelező futásom után, gyors zuhanyt véve, mentem el a közeli szupermarketbe, hogy bevásárolhassak. Zak ma egész nap távol lesz, az eddigi élelmiszerekből kifogytunk, így azokat is be kell szerezni. Ez volt az egyik, amiket könnyen tudtam teljesíteni. A másik, amivel már baromira gondban leszek, az a tampon. Melanoma reggel elkapott, hogy ha már úgyis megyek vásárolni, akkor vegyek már neki valami hiperszuper, ultra vékony vagy mi a jó isten tampont. Én meg fejemet fogva, szememet meredten tartom előre, miközben drága húgom, Flo Norris épp valami kiselőadást tart arról, hogy a pasiknak miért is kell, néha napján tampont vásárolniuk a lány ismerőseiknek vagy barátnőjüknek, mert ezzel is támogatjuk őket, ezeken a kínkeserves napokon. Na de minket férfiakat ki támogat? Mondjuk én félig meddig már inmunis vagyok ezekre a napokra, mert két húgom van.
– Flo, nem érek erre rá, bökd már ki, hogy melyik tampon a legjobb, hogy végre magamhoz tudjam venni és fizetni tudjak! – szakítottam félbe húgomat, talán kicsit túl hangosan is, ugyanis a közelemben álló időshölgyek döbbenten meredtek rám.
– Istenem, pasik! Fordítsd meg a kamerát! – megtettem. – Oké, akkor most lassan mutasd, hogy mik vannak! – lassan vezettem végig a telefont a különböző márkájú tamponokon. – Oké, ott a Tampon Compak pearl regular duo, abban 16 darab van. – hogy mi van? fogalmazódott meg bennem a kérdés azonnal. – Négy csomagot vegyél belőle, annak elégnek kell lennie!
– Négy csomag? – hitetlenkedve kaptam fejemet a kijelzőn lévő lány felé.
– Lando, baszki! Egy csomagban tizenhat van. A tampont átlagban két óránként kell cserélni, bár ez vérzéstől is függ. Illetve az is fontos tényező, hogy mennyire vérzik. Éppenhogy, vagy brutálisan, ami miatt jó, ha csak egy csomagot használ el. Valamint a tamponokat nézve, minimum két csomag az, ami elegendő mennyiségü az öt vagy hét napnyi vérzésre! – áldom az eget, amiért feltalálták az airpodsot, mert így hál istennek nem hallották a közelemben lévők a kioktatást.
– Jézusom, minek nektek vérezni? – kérdeztem, mialatt a négy csomagot, beletettem a kocsiba.
– Ez most ugye te sem kérdezted komolyan? – meredt rám mérges tekintettel a hugom. – Ez olyan, mintha én azt kérdezném tőled, hogy minek versenyzel!
– Oké, oké! Befogtam! – sóhajtottam mélyet. A húgomtól elköszönve, tettem le a videó hívást, majd a maradék vásárolandók keresésére mentem.
A kasszához lépve, kipakoltam mindent a szalagra. Az eladó fiatal férfi veled vagyok, haver! nézéssel illetett meg, amint a tamponok árát húzta le.
– Figyelj, ha rám hallgatsz, akkor veszel a barátnődnek legalább négy vagy öt tábla csokit! – mutatott a szalag felett húzódó polcra, amin a milka csokikon át, minden fajta csoki szerepelt ott. Hallgattam a srácra, és élből tíz tábla csokit vettem le.
– Húha, igazán szerencsés lehet veled a barátnőd, amiért így elkényezteted azokon a napokon! – ámuldozott a srác. Amin magam is meglepődtem, hogy a barátnő szó hallatán elmosolyodtam és még csak ki sem javítottam a srácot.
– 25 font lesz összesen. – a bankók átadása, számla átvétele után, a kezembe kaptam az öt zacskót, és kifelé indultam el. A kocsit kinyitva, a cuccokat betettem a csomagtartóba, s a napszemüvegemet az orromra helyeztem, amikor eszembe jutott valami, amivel talán felvidíthatnám a lányt. Nem is inkább felvidítani, hanem inkább elterelni a gondolatait a betegségéről. Hallottam, amint tegnap este valakivel pont erről beszélt, mármint nem a betegségéről, hanem arról, amiért most megyek. Én pedig aranyos, cuki srác lévén, gondoltam imponálok neki egy kicsit. Daniel hiába mondta, hogy ne szeressek bele a lányba, mert csak magamnak fogok vele ártani, egyszerűen nem megy. Nem mondom, hogy szerelmes lennék belé, hiszen alig három napja ismerem. Azonban azt nem tagadhatom, hogy valami erősen vonz hozzá, mind testileg, mind lelkileg. Talán a kisugárzása, a személyisége vagy nem is tudom. De mindig amikor ránézek, a fantáziám életre kel, és nem éppen a jó formában. Ugyanakkor aggódom is érte. Mert amennyit tudok róla, abból következtetek arra, hogy félne, ha egyedül maradna. Márpedig a szülei nem fognak ide költözni a birtokra, ha mi újra útnak indulunk a nyári szünetünk letelte után, Melanoma pedig nem engedheti meg azt, hogy vissza menjen oda, ugyanis a benzingőztől, kipufogó csövektől szennyezet levegő, ártalmas a betegségének. Egyedül meg biztos nem maradna egy ilyen hatalmas birtokon, éppen ezért jutott most ez az eszembe.
YOU ARE READING
𝘔𝘦𝘭𝘢𝘯𝘰𝘮𝘢 | ✔️
Romance𝘔𝘦𝘭𝘢𝘯𝘰𝘮𝘢; egy undorító, rák betegség. Melanoma Moore, pedig ebben szenved. Neve véletlen egybeesés a betegségének nevével. Fél életét ingázva tölti a kórház és otthona, otthona és kórház közt. Szülei hiába csinálnak érte mindent, a lány ke...