Aya se trezeste a doua zi cu dureri cumplite de cap. Nu stie ce s-a intamplat.
- Ce? Unde sunt? Ce? De ce nu imi amintesc nimic din ce s-a intamplat?
Auu!! Durere afurisita!
- Hey! Linistezte-te. Ai leșinat aseară după ce acei bărbați au vorbit de rău pe Cora. Se pare ca a fost o persoana foarte speciala pentru tine de te-ai enervat atat de tare.
- Da... Saraca... din cauza mea a fost blestemata de Dumnezeu sa sufere la nesfârșit, sa moara în chinuri ca un câine și sa nu își găsească niciodată fericirea.... Am încercat la nesfârșit sa o găsesc iar când am gasit-o aceasta a murit.
Blestemat sa fie Domnul!!! Doar El este de vina pentru asta. Și pentru ce? Ca am încercat sa gândesc diferit? Ca ea nu a acceptat sa fie o marioneta și ca am facut cum ne-a invatat El? El ne-a dat dreptul la liber arbitru si dupa ce am facut propriile decizii ne-a condamnat la chinuri ! De asta am incercat sa fac oamenii sa decida pentru ei. De asta am vrut sa le dau puterea sa ia ce cred ei ca li se cuvine. Doar pentru a-i face sa aleaga pentru ei ca-ci daca aleg gresit isi vor deschide singuri ochii. Asa cum am facut si eu. Tot ce am vrut a fost sa ii indeplinesc dorinta si El in schimb m-a gonit din rai si m-a trimis in chinurile iadului. Dar in final, un suflet bun mereu castiga. Si ii voi arata ca a gresit . Chiar daca va fi ultimul lucru ce il voi face.
- Wow! Deci asta este aderavata poveste a Marelui Preot. Tot ce vrea este de a ne elibera si ne a face sa intelegem ce este bine si rau. Sa ne dea tot ce ne dorim dar in acelasi timp sa traim in armonie. Sa avem totul,fără limite dar sa ne facem propriile limite. Sa fim liberi dar in acelasi timp umili si recunoscatori pentru tot ce avem.
Dar de ce Domnul ar vedea rau asta? Pana la urma tot ce vrei sa faci este de a-i arata ca il iubim chiar de avem totul ,si normal ca va fi si mai iubit cand nu o sa mai avem probleme. O să îi fim recunoscatori in fiecare zi pentru tot.
- Da ,dar el crede ca o sa va intoarceti impotriva lui . Ii este frica sa nu va piarda cum m-a pierdut pe mine. Eu am fost cel mai iubit dintre fii Lui si dupa doar am plecat deoarece nu a vrut sa fiu fericit. Ii era frica de faptul ca daca o să fiu fericit o să uit de El dar nu stie ca daca eram fericit i-as fi fost de o mie de ori mai recunoscator si iubitor. Dar daca a vrut un dusman...ei bine si-a facut unul de moarte.
- Si ce ai de gand sa faci pana la urma? Care este de fapt planul tau?
- Ei bine,nu am spus nimanui asta dar tot ce vreau este sa il fac sa inteleaga ca greseste. Atotputernicul ce a creat totul greseste. Vede greselile celorlalti ,nu face nimic pentru asta dar totusi ii judeca.
De ce crezi ca am ales tara aceasta? Satul acesta in special. Doar pentru ca aici am intalnit oamenii cu cel mai pur suflet. Am intalnit oamenii ce il iubesc cel mai mult si cel mai sincer. Nu am sa invat pe toată lumea magie dar o sa ii invat pe cei puri la suflet. Ca tine draga mea. Trebuie sa fie o limita intre bine si rau. Cand cei rai o să vada ca pot avea tot ce este bun fiind buni la suflet o să se schimbe. Va dura o perioada da dupa ,oamenii ii vor arata Domnului ca si daca au totul ,tot il vor iubi,chiar mai mult ca inainte. Si asa El va vedea ca este in regula sa faci propriile alegeri si nu ve-ti fi nerecunoscatori . In felul acesta va putea sa va cheme din nou acasa, in rai.
- Deci dupa tot ce ti-a facut, tu tot ii arati cat de mult il iubesti si vrei sa ii deschizi ochii?
- Da. Chiar daca El acum urmareste sa ma prinda,eu ma ascund de El si nu ma voi arata pana nu imi indeplinesc misiunea . El mi-a luat tot ce iubesc,eu ii ofer tot ce iubeste. Dar daca intr-un final tot nu vrea sa inteleaga ....
- Atunci ce? Vrei sa il cobori de pe tron?
- DA! Daca doar asa poate vedea adevarul atunci ii voi lua locul si il voi trimite printre oameni sa sufere. Exact cum a facut El iubitei mele Cora. Fara milă, cu nepasare. Il voi face sa sufere si sa regrete pana si ziua in care a creat Pamantul. Daca eu revenit aici fara amintiri,ei bine eu il voi trimite aici cu toate amintirile dar fara puteri. Doar ca sa vadă cat de crud a foat cu adevarat. Sa inteleaga ca tot ce a facut este de neiertat .
- Tu chiar esti ingerul Dreptatii. Nu mai am cuvinte ...
- Nu ma consider cel mai drept dintre drepti dar vreau ca toti sa primeasca ceea ce merita. Iar acum,Mihail merita sa dea cu capul de pragul de sus pentru a-l vedea pe cel de jos si a constientiza ce este drept. Dar daca nici asa nu înțelege.... fratele meu Lucifer are un loc special pentru el. Si cred ca este cel mai bun loc unde ar putea ajunge un tradator ca Mihail.
Eu nu cer iubirea nimanui dar cer Cs toți sa stie adevarul si sa fie corecti. Inca mai cred in iubirea fata de Domnul. Inca mai cred in creatie Lui. Poate sunt singurul dar nu ma voi opri pana nu ii demonstrez ca greseste. Daca reusesc sa ii arat un singur om ce a primit puterea divina si inca ii este recunoscator si il iubeste,mie imi demonstreaza ca inca mai este o sansa pentru voi. Si asta vreau sa vadă si El. Pentru a va putea intoarce in Paradisul pierdut,asa cunoscutul rai. Casa Domnului.
Adevarul este ca dupa tot ce mi-a facut... tot il iubesc si ii doresc tot binele din lume. L-am iubit si o să il iubesc mereu. Oricat m-ar face sa il urasc. Dar tine minte. Orice si oricine are o limita.
Acum... imi poti arata unde il pot gasi pe Mihail te rog? Acel sarpe trebuie sa plătească pentru tot raul.
CITEȘTI
Eu cine sunt?
ParanormalPersonajul nostru,Aya se trezeste pe Pamant cu numele de Elisav. Acesta incepe sa aibe vise ciudate si merge la o vrajitoare renumita pentru a afla despre ce este vorba. Dupa ce aceasta ii spune ca este cautat de trecut si il ajuta sa isi recapete...