- Saraha,nici nu stii ce bine imi pare sa te revăd... Esti bine? Ti-a facut ceva? Ti-a lipsit ceva?
- Sunt bine dragul meu,nu mi-a lipsit nimic,doar tu iubitule.
-Oh,draga mea,sunt aici langa tine acum,va fi totul bine,iti promit.
- Dar de ce esti asa stresat dragul meu? Ce s-a întâmplat?
- Sunt doar bulversat de faptul că esti in viata,te stiam moartă....
- Nu,nu sunt ,Aya m-a salvat, daca nu era el eram moartă acum...
- Aya te-a salvat? Si eu care credeam ca el te tine ascunsă de mine,ca el te-a răpit.... Ce am facut?!?!?
- CE vrei sa spui dragule? Ce ai facut? Ce s-a întâmplat?
- Păi ... din cauza mea,acum nu vom mai putea fi impreuna.... Mâine incep căutările criminalului Marelui Preot si nu cred ca va dura mult timp până își vor da seama....
- Sa isi dea seama? La ce te referi ? Ce ai facut?
Azazel...Doar Nu ai...
-Ba da Saraha... ba da,am primit un mesager care imi spunea ca esti in viata,ca esti tinuta captivă,dar Aya a apărut luandu-i viata,ne-am certat ca imi luase ultima speranta de a te putea găsi,m-am înfuriat atat de tare incat ne-am luat la bătaie,iar în timp ce vrăjitoarea Siona ii distragea atenția, eu l-am înjunghiat mișelește pe la spate,din cauza mea a murit Marele Preot, doar din vina mea... Iarta-ma Saraha, nu am vrut,am reactionat la frica,la spaima ca nu te voi mai gasi ,iar acum ei isi vor da seama ca eu...
- Shhh.... Gata,gata dragul meu ,va fi totul bine,vei vedea.... O sa trecem noi si peste asta,calmeaza-te... ia si te odihnește acum,va fi totul bine.
- Multumesc ca esti langa mine draga mea,când am cea mai mare nevoie de tine,ca de obicei...
- Da dragul meu soț,mereu langa tine la greu...odihneste-te acum, shhh....Aya auzise totul,ii spiona fiecare mișcare a lui Azazel,doar pentru a putea sa isi continue planul ,acum ca o avea pe Saraha de partea lui,Azazel ii era la degetul mic, dar nu asta e ce isi dorea el de fapt...
- Ce a zis?
- Este inspaimantat de gândul că se va afla ca te-a ucis, Ii e frica de mania Sarpelui, ii e frica sa ma piardă iar.
Fraierul
- Da,într-adevăr,fraierul,daca ar sti ca tu nu l-ai iubit niciodată, ha,nici nu stie ce il asteapta...
- Da,dar până atunci,stiu ce ma asteapta pe mine iubitule , doar trebuie sa ma inveselesti si pe mine,nu? Sau ma lasi sa sufar cu el pentru ca te-a ucis?
- Bine inteles ca nu draga,te recompensez asa cum iti place tie,dar fii atenta,nu trebuie sa stie nimeni,ca altfel planul meu,nu mai are nici o sansa.
- Sigur ,sunt silentioasa ca o pisică.
- Asa draga mea,bravo.......
3:00
- Azazel,trezeste-te,începem căutările... sunt puțini demoni in care pot avea incredere aici,trebuie sa cautam cat mai bine si cat mai repede,sa nu ramana nici un colt de iad necontrolat,bine?
- Da Măria Ta!Si cu Azazel in frunte,au început căutările,acesta isi dădea silința să fie cat mai serios,sa para ca el chiar cauta ceva o portiță de salvare sau un târg cu cineva ce nu avea prea multe de pierdut ca sa ia vina asupra lui,dar de unde sa găsești asa ceva? Si cum sa întrebe fara sa se dea de gol?
Si deodată, un străin vine spre el ,se apleacă in genunchi si spune...
- Prea puternice Azazel,iarta-ma ,am facut cel mai mare pacat,implor milă...
-Pleaca de aici preote,nu caut ce ai facut tu,caut vinovatul crimei Marelui Preot.
-Și sunt Măria Ta,iti cer îndurare ca nu am stiut ce fac...
-Îndurare sa ii ceri Domnului tau,noi nu ierta trădarea si crima fata de unul de ai noștri,mai ales cand vine vorba de Marele Preot,Mâna dreaptă a iadului,pedeapsa ta va fi de sute de ori mai aspră ca a celorlalți din iad..Spuse Azazel spre preotul ce il vedea ca pe o binecuvântare,acum avea pe cine da vina, acum nu mai trebuia sa ii fie frica de moarte,tot ce trebuia sa faca e sa duca preotul Marelui Șarpe,pentru a-l pedepsi in locul lui.
- Măria Ta, am gasit criminalul Marelui Preot!!!
- Cum ?!?! Asa repede l-ai găsit? Cum ai reusit?
-Le mi s-a predat crezând că daca se va preda singur,il voi cruta...
- Inteleg,pai prea bine,daca s-a predat il poti cruta.
-Se il crut? De ce Mare șarpe?
-Și Nu s-a predat? Cruta-l
Nu asa isi doreste?
-Vă de Măria Ta, dar...
- Oh...scuza-ma ,am zis sa il cruti? Doream sa zic sa il scurzi,ca trebuie sa ai sânge în vene sa crezi ca poti sa ucizi Marele Preot fara a fi pedepsit... Supune-l la cele mai mari chinuri, dă-l sa ii para rau si de secundă cand s-a născut!! Ia-l din fata mea!!!
- Da Mărite Șarpe...- " Da Mărite Sarpe"
Lingusitorule, lasa ca vezi tu!
-Deci chiar e vinovat?
- Da Șarpe,el m-a înjunghiat, si vezi cum da vina pe sărmanul preot? Ar face orice doar ca sa ascundă vina...
-Și ce vrei sa facem cu el Aya?
- Cu el ? O las pe Saraha sa se răzbune pe el,după e doar al tau,eu vreau doar sabia lui
-Sabia lui? Ce sa faci tu cu sabia destinului?
- Am nevoie de ea in urmatoarea mea călătorie...
- Deci esti sigur ca nu mai vrei sa fii unul dintre noi?
-Mereu voi fi Măria Ta, dar ,eu fata de restul am un destin ,vreau sa imi termin căutarea,dupa,poate ma voi intoarce...
Sigur nu vrei tu sa faci asta?
- Nu Aya, eu nu mai am nici o ura fata de Tatăl Nostru, dar tu se vede ca mai ai,si nu te pot opri ...
- Multumesc fratioare,nu voi uita...-Azazel!!!
- Da Măria Ta???
- Imi esti un slujitor bun, dar ca sa fiu sigur că nu ii vei face nici un rau lui Saraha ,dă-mi sabia destinului
- Dar Mări....
- Azazel...stii prea bine ce i-ai facut in trecut,nu vreau ca asta sa se mai repete,dă-mi sabia acum. Mersi si ai grija de Saraha,fi-ti o familie cat o mai ai...
- ... Prea bine Măria Ta, cum poruncești , eu ma supun ordinului Tau...(spuse Azazel,dandu-i sabia Sarpelui)
- Acum poti pleca.- Dupa cum am promis fratioare,sabia destinului e a ta,doar ai grija...
- Voi avea frate,nu te voi dezamăgi, de acum e randul meu, voi pleca sa imi caut trecutul pentru a ne putea recăpăta locul in rai. Iar Tata va plăti pentru cele făcute... Dar până atunci...ii las pedeapsa lui Azazel pe mâinile tale si a lui Saraha. Faceti-l sa plateasca pentru tot....
-Vă fratioare,ai grija...
-Ramas bun frate..
- Pe curând frate....
CITEȘTI
Eu cine sunt?
ParanormalPersonajul nostru,Aya se trezeste pe Pamant cu numele de Elisav. Acesta incepe sa aibe vise ciudate si merge la o vrajitoare renumita pentru a afla despre ce este vorba. Dupa ce aceasta ii spune ca este cautat de trecut si il ajuta sa isi recapete...