Marea Iubire

20 0 0
                                    

- Copii , nu va mai certați!
- Dar Tata, Aya mi-a furat mărul!!!
- Nu e adevarat,minte! Era mărul meu si l-am lăsat intenționat pe trepte sa vad cine il ia,iar Samuel l-a luat si a crezut ca e pentru el.
- Ba nu, mincinosule!!!
- Tu esti mincinos!!!
- Hei,hei! Opriti-va! Sunt mere suficiente pentru toți,iar daca nu sunt,le împărțiți. Bine?
Ce v-am invatat eu? Iubiti-va Ca frații. Corect?
- Da tata. ( amândoi într-un glas)
- Tată?
-Da Samuel?
- Tu ne spui sa ne iubim ca frații,dar cand unul dintre noi va fi pe tron in locul tau, celălalt nu se va simti ofensat?
- Ba da fiule,dar,nu se va întâmpla așa ceva,deoarece unuia dintre voi ii voi da împărăția Mea,iar celuilalt ii voi da împărăția focului,locul în care oamenii vor fi pedepsiți pentru păcatele lor.
- Și daca unul din noi le va vrea pe ambele si ne vom bate?
- Aya, de asta trebuie sa va iubiti ca frații,nu trebuie sa va certați,fiecare are împărăția lui, iar voi trebuie sa fiti uniți,sa nu lăsați pe nimeni sa va ia locul,trebuie sa va ajutati si sa va iubiți ca frații.Bine?
- Bine tată!
- Păstrează mărul Samuel,il meriți.
-Multumesc fratioare,nu vrei si tu? Putem împărți.
- Multumesc,dar trebuie sa ajung undeva urgent,deja am întârziat.
- Bine , dar ai grija sa nu afle,stii prea bine ca nu e de acord.
- Stiu,voi avea grija.
....
- Hei, Cora!! Ce faci draga mea ?
- Aya ,te asteptam ,ma gândeam ca nu mai vii,Credeam ca a aflat tatăl tău si nu te-a lăsat sa mai vii.
- Stai linistita draga mea,nu a aflat nimic,si chiar daca ar fi aflat,nimic nu ma poate opri sa ma vad cu tine draga mea.
- Oh Aya , te iubesc dragul meu!
- Și eu te iubesc draga mea. (Sarutandui buzele mătăsoasă)
Am întârziat din cauza unei mici certe cu Samuel.
- Iar? Pe ce v-ati mai certat de data asta? Pe frunza căzută,sau care are aripile mai frumoase si strălucitoare?
- Pentru un mar draga mea.
- Voi chiar nu stiti sa împărțiți?
- Ba da,dar era mărul ce doream sa ti-l aduc tie. Alesesem cel mai frumos mar pentru cea mai frumoasă fată.
- Oh,multumesc dragule,dar pentru mine e suficient sa te am pe tine. E cel mai frumos cadou.
-Multumesc draga mea. Mergem?
- Haide!
( Ca de obicei, Aya si-a dus iubita în cele mai frumoase locuri din rai,o facea sa rada mereu pentru ca asta il facea pe el fericit. Se plimbau pe dealurile pline de flori si pline de parfum . Isi imaginau viitorul impreuna,cat de frumos va fi,era totul minunat,pana...
Elamos apare nervos ...
- Aya!!! Treci aici neascultatorule!!!
- Tată?!?!?
- Vai ,ne-a gasit,ce ne facem?
- Fugi, o sa il incetinesc cat de mult pot.
- Aya..!
- Fugi!
- Aya! Ce ti-am spus despre fata asta? Sa nu te mai prind cu ea ca va izgonesc !!!
- Nu imi pasa,nu ai decat sa ma izgonesti, nu voi renunta la ea! Ea imi va fi sotie,fie ca iti place,fie ca nu!!!
- Oooohhh.... Nerusinatule,cum iti permiți să imi vorbesti asa??? Nerecunoscatorule, după ce ca te învăț cum sa creezi o lume doar a ta ai tupeul sa imi comentezi ,sa nu ma asculti si sa ridici tonul la mine?
- Chiar asa Aya,cum ai tupeul sa ii faci asa ceva tatei? ( Spuse Samuel iesind din spatele lui Elamos)
- Tu!!! Sarpe netrebnic, tu i-ai spus,nu?!?!?
- Da,eu nu il pot minti ca tine,trebuia sa stie cu cine iti petreci timpul.(spuse el cu un zambet sfidator)
- Tu... ai sa mi-o plătești șarpe netrebnic,chiar de va fi ultimul lucru ce o sa il fac!!!!
- AYA!!! Cum iti permiți să vorbesti asemenea lucruri de fata cu mine?!?!
Nu ai pic de frica?
- Frica? De tine? Nicidecum!!!
- Eu va las sa vorbiti tata,ma duc dupa Sarmana Cora. Cred ca e foarte speriată. Cineva trebuie sa o liniștească. ( zâmbind satisfăcut de panica lui Aya)
- Sa nu îndrăznești să te apropii de ea ca..
- Ca ce? Spune Aya,te ascult. Du-te Samuel,între timp trebuie sa vorbesc cu Aya.
- Am plecat .
- Tuuu!!! Netrebnicule,cine te crezi sa imi comanzi viata? Nu sunt marionetă ta! Nu ai nici un drept sa imi comanzi cu cine sa fiu si cu cine nu!
- Aya! Eu te-am făcut,datorită mie ai toate aceste cunostinte, cum iti permiți să vorbesti asa?!?!
-Uite-o,era ascunsă în spatele unui copac ,plângând.
- Aya!
- Cora!
- Foarte bine,exact la timp.
Acum ,pentru nesupunerea si lipsa de respect fata de cuvantul meu vei fi pedepsit.
- Ce?!?
- O voi trimite in lumea oamenilor ,blestemata sa fie nefericită toata viata,la fiecare 100 de ani  sa se reincarneze si sa duca aceeași viata trista si plina de ghinion ,iar daca vei incerca sa intervii va dispărea fara a sti cand si unde se va reincarna.
- Nu !!! Nu fa asta!!!
-Lasa frate, e mai bine asa . În felul ăsta stim sigur ca iti vei invata lecția.
- Tu !! Doar tu esti de vina, Șarpe nemernic,esti un trădător,asta esti!!!

Aya s-a enervat atat de tare incat in mana i-a apărut sabia focului, sabie ce era demult pierdută. Samuel,văzând asta a împietrit de groază .
Aya a început să se lupte cu Elamos ce avea sabia destinului,dar chiar daca puterea sabiei focului era mai mare,Elamos era mai puternic decât Aya. Invingandu-l si luandu-i sabia. De ura si de spaimă,Elamos s-a ținut de cuvânt și a alungat-o pe Cora pe pământ pentru a-și începe eternitatea plină de suferință iar pe Aya,l-a alungat  în iad,interzicandu-i sa se mai întoarcă.
Aya era distrus,nu mai știa ce sa faca,avea inima franta....
Elamos tinand sabia focului in mana deodată s-a fript scapand sabia,aceasta de îndată dispărând. Știa că nu va fi ultima dată când o va vedea,începând sa ii fie frica de a doua apariție a sabiei.
Șarpele a fost alungat si el. Chiar dacă a facut o favoare tatălui , si-a trădat fratele si a încălcat cea mai mare regula  a lui  Elamos. Acesta auzind ca va fi alungat a furat sabia destinului pentru ca mai tarziu sa încerce să se întoarcă.
Aya ,plin de durere si de ură, începuse să planuiasca o cale de a-și recăpăta marea iubire,dar știa că nu poate face asta fara putere,asa ca a ales sa stea o perioadă în iad sa se pregătească pentru creația tatălui său,Pământul, închisoarea marii lui iubiri.
  Lucifer ,după toate cele văzute a început să îi fie frica de Aya, nu știa cum se va răzbuna,sau cand. Asa ca odata ajuns in iad,a încercat să îl facă pe Aya sa il ierte,nereușind prea multe,în afara de lupte ce durau prea mult...
Într-un final,Aya a renunțat sa se mai lupte făcând șarpele sa creada ca l-a iertat si ca vrea sa se răzbune doar pe Elamos. Zicand asta doar pentru a fi lăsat în pace sa se pregătească de ce va urma.

Eu cine sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum