Sper ca fratele meu sa se descurce cu Azazel,totuși e un demon puternic,iar Luci inca nu si-a revenit dupa ultima trădare, daca miselul afla de slăbiciunea lui o sa încerce să îi ia locul...
Oh,Luci,ai grija te rog...Am pornit spre cartea iadului întunecat,carte in care sunt scrise toate viețile anterioare ale îngerilor . Sper sa gasesc ceea ce caut,doar daca nu Elamos încearcă să mă opreasca. Momentan ma pot ascunde de ochiul Lui ,dar oare pentru cat timp? Cat timp ii va lua sa isi dea seama unde sunt? Daca afla isi va trimite lingaii de îngeri dupa mine,si nu,nu asa vreau sa ma întorc în rai,nu vreau sa ii fiu sluga din nou....Oh...Elamos,vei plati pentru acea injosire... Ai sa vezi tu...
- Deschide-ti porțile Marii Cărți a Iadului Întunecat!!!
- Cine poruncește?
- Sunt... Sunt Azazel,mâna dreaptă a Sarpelui,Cel trimis sa aibe grija de destinul lumii!!
- Cum dovedești că esti cel ce spui ca esti?
- Am Marea Sabie a Destinului,Sabia ce poate tăia si porțile raiului ( spuse el ridicând sabia strălucitoare)
- Deschide-ti porțile!!! STAPANUL AZAZEL E AICI!!!Luand numele celui ce l-a injunghiat,Aya reuseste sa intre in Marea Carte a Iadului Intunecat,ce era nu altceva decat o cetate inchinata ingerilor decazuti,aici ,puteai vedea pe pereti toate vietile ingerilor mari,fiecare lucru ce l-au facut,fiecare profetie,iar in fantana din subsolul cetatii puteai vedea ce urmeaza,acolo se nasteau profetiile.
-Mare Azazel,hotaratorul destinului si apărătorul nostru, cu ce te putem ajuta stăpâne? ( spuse Marele Preot al cetatii)
- Am venit sa beau apa din Marea Fântână
- Ce?!?! Nu e voie,doar Stăpânul Luci si Tatăl Nostru au voie
- Marele Șarpe m-a trimis aici, are o misiune importanta pentru mine si de asta am fost trimis aici. Si mi-a zis sa iti dau asta ..( spuse Aya întinzînd un manuscris de la Sarpe)
-Ceremonia va fi gata în câteva momente( spuse el dupa ce citise manuscrisul).După ce a fost pregătită ceremonia,Aya ,dandu-se drept Azazel , a cerut sa ramana singur in camera fântânii, spunând că nimeni nu trebuie sa ii afle misiunea. Preoții au facut in tocmai ,lasandu-l singur in camera Marii Fântâni.
Acesta nu a stat pe gânduri și imediat după ce s-a văzut singur a invocat spiritul fântânii.
- Mare spirit al Fântânii,eu,Marele Preot al Iadului ,Aya,te invoc pe tine pentru a-mi arata trecutul si viitorul! Mare spirit,arata-mi destinul!
- Eu,Marele Preot al Fântânii Sacre, vin in fața Marelui preot al Iadului. Poruncește Stapane!
-Spirite,am venit la tine sa imi arăți viețile mele anterioare,ajuta-ma sa imi amintesc Mare Spirit.
- Călătoria ta e mare ,trecutul e periculos,viețile anterioare sunt pline de viata,dar cunoașterea lor inseamna sfârșitul Domniei Soarelui!
Tu ,șarpe al șarpilor,intunecatul iadului,Demonul Negru,de ce vrei sa iti pierzi puterea încercând un lucru atat de periculos? Domnesti intreg iadul din umbra ,de ce vrei sa iti pierzi capul si puterea?
- Mare Spirit al Fântânii, vreau sa recapătă ceea ce mi-a fost luat în prima viata pe Pământ! Elamos trebuie pedepsit pentru acea durere. Pentru el e doar o lecție, pentru mine e o inimă distrusă. Marea mea iubire se poate întoarce la mine doar daca El moare. Si jur pe aripile mele ca vor plăti toti pentru cele făcute!!!!
- STOP!!! Ura este in noi toti,dar cel fara nume nu va putea fi dat de pe tron doar cu o amarata sabie a destinului,iti trebuie mai mult pentru asta!!!
- De asta am venit la tine Mare Spirit, da-mi te rog darul cunoașterii! Vreau sa imi cunosc trecutul pentru a cuceri viitorul. O voi readuce la viață chiar cu prețul vieții mele,orice m-ar costa ,iti dau tot ce vrei,doar ajuta-ma mare spirit!!!
- Prea bine,te voi ajuta,dar trebuie sa faci un lucru pentru mine.
-Orice !!!
- Eu am fost prima creație a Lui,eram un tânăr foarte curios,primul lui înger,dar eram atât de curios încât a început să se teamă,asa ca m-a închis în fântână asta . Tot ce iti cer e sa ma eliberezi cu sabia destinului, și te voi ajuta.
- Dar... vei dispărea definitiv!!!
- Mai bine mort decât prizonier .
- Prea bine,te voi ajuta .
- Multumesc.... După ce ai căzut din rai ,ai devenit Marele Demon Negru, datorită urii tale fata de el,dar asta stii deja. Apoi,el a dat ordin să fii trimis la suprafață, sa trăiești cu oamenii,ca un om de rand,dar fratele tau nu te-a lăsat,ti-a trimis demoni deghizați în oameni pentru a te invata tainele vrajitoriei,asa ai devenit cel mai mare vrajitor al toate timpurilor. Dar El văzând asta l-a trimis pe Mihael sa iti ia locul ,omoradu-te. A fost o luptă nedreaptă,mai ales că el isi folosea aripile . Ai pierdut cu o moarte vitează,nefiind vrăjitor sa poata sa ii taie o aripă unui înger. Acum el este numit Vrăjitorul distrus,blestemand ziua cand te-a atacat ca dupa cum stii,un inger tine cel mai mult la aripile sale. Oricât ar încerca sa isi readuca aripa cu magie nu ii iese,si stie ca singurul mod e sa fie ucis de cel ce i-a taiat aripa. Dar ai grija, nu se va lasa prea usor.
Pentru a putea ajunge la el trebuie sa mergi in Grădină Edenului de pe Pământ. Acolo trăia Marele Vrăjitor al Luminii ,cum erai slăvit. Vei ști că ai ajuns cand iti vei vedea statuia numita " Sfinxul din Bucegi". Nu te opri la suprafață,ceea ce cauti se află în interior.
Următoarea viata a ta a fost....Spiritul fântânii a continuat să îi spună lui Aya viețile anterioare iar l-a final l-a avertizat...
- Ai grija,adevăratul șarpe e cel ce e venerat cel mai mult, sa nu te increzi in spusele Lui,orice ti-ar promite,ca exact ca in egipt,te va face sa il urmezi si iti vei gasi pieirea. Drumul tau e lung,dar sa nu ai incredere nici in fratele tau.
-Drumul sa iti fie luminat Mare Spirit.
(Spuse Aya, eliberand spiritul cu sabia destinului)
- Multumesc !!! Deum verum de Deo est!!!Aya,rămânând blocat pentru o clipă iese din altar interzicand tuturor sa mai între in el.
Si dispare fara urma....
CITEȘTI
Eu cine sunt?
ParanormalPersonajul nostru,Aya se trezeste pe Pamant cu numele de Elisav. Acesta incepe sa aibe vise ciudate si merge la o vrajitoare renumita pentru a afla despre ce este vorba. Dupa ce aceasta ii spune ca este cautat de trecut si il ajuta sa isi recapete...