- Hai la circ! Adunati-va in jurul nostru,mergem la circ!
- Nu ratați circul nostru! Avem bomboane,vată pe bat ,pop corn,si tot ce poftești!
Haideți la circul nostru cu oameni!
Neinfricatii demoni vor înfrunta ciudatele creaturi ! Cine va câștiga? Omul ? Sau poate demonul! Haide-ti cu noi!....3:00
Sunt încă in casa vrajitoarei,ma simt derutat,nu mai tin minte ce s-a întâmplat,imi aduc aminte doar o altă viziune ciudata...un circ in infern...sau ceva asemănător.
Oamenii erau si mai chinuiți, batjocariti si umiliți. Iar pentru demoni...distractie si mai mare .
- Cat am stat aici ? Cat am dormit?
- 5minute ,nu prea cred ca a fost tocmai cel mai bun somn al tau. Iti mai aduci aminte de ce am vorbit înainte?
- Aaa... Nu ... De ce nu imi pot aduce aminte nimic?
- Stai calm ,e doar un alt efect advers la
Al potiunei mele
- Potiune? Ce potiune? Ce mi-ai dat sa beau?
- Ceva care o sa iti dubleze viziunile și o sa poti face usor diferenta dintre ele si vise .
Ia de aici bea asta sa iti aduci aminte de zilele trecute
- Zilele trecute? Păi ai zis ca am dormit doar 5 minute
- Da, ai dormit doar 5 minute ,ca ultimele 8 zile ai stat treaz si ai exersat cum sa te aperi.
- 8 zile?!?!?!?! Cred ca glumești,nu? Cum asa?
- Nu voi sta sa iti explic ,bea asta si iti vei aminti singur tot ce ai facut.
Iar după vei putea pleca unde vrei,nu vei mai sta nici o secundă aici.
Spuse ea tinand mâna pe bandajul din jurul capului ce nu il observasem până acum. Fără să mai întreb nimic am inceput sa beau licoarea primită si ca si cum as primi o lovitură dupa cap ,simt o durere puternica si leșin....- Au! Capul meu!Sluga trădătoare, unde esti idioato?
Ah... vei plati tu tradatoare-o ,va fi vai samar de tine si Azazel, ve-ti plati amar pentru cele facute!!!!!
Spun eu ieșind nervos pe ușă.
- Voi ce mai vreti orfanilor?
- Aaa,deci ne vezi,pe cine faci tu orfan paduche? Dacă ne vezi nu inseamna ca esti mai bun ca noi, nu ne poti face nimic,esti un nimeni... Ă?!?! Ce se intampla? AJUTOR!!!
-Fugiti,si-a revenit !!! DEMONUL NEGRU s-a întors!!
-Unde fugiti? STOOOP!!!
Nimeni nu pleaca. Îngenuncheati in fata mea!
Timpul vostru aici s-a scurs,inapoi in infern!
-Milă stăpână,ai milă de no..
-Liniste nevrednicilor, după ce ca a-ti vrut sa ma atacați cand am fost vulnerabil mai aveti curaj sa cereți milă? Am eu hac de cojocul vostru!...
...
-Deschideți porțile!!!
-Deschide-ti porțile!!!
-Aya s-a întors!DEMONUL NEGRU e aici,s-a întors la noi!!
- Bine ai revenit Aya! Credeam ca nu o sa te mai întorci ,eram gata sa iti atac criminalii,Dar se pare ca... Ai avut tu grija de asta (spuse uitandu-se la spiritele din spatele lui Aya)
- Da Samael, m-am intors acum ,dar Unde e Azazel?
-Oh,deja ti-ai recăpătat memoria? Sa ghicesc,ai fost la vrăjitoarea aia..
-Nenorocita,m-a adormit ca sa aibe timp sa fuga,dar o prind eu ,si o...
- Si nu ii faci nimic,eu am pus-o sa iti redea memoria ca sa fie iertată pentru ce ti-a facut,asa ca ea te-a asteptat atâta timp ca sa obtina iertarea. Las-o.
- Prea bine ,dar pe Azazel nu am cum sa il iert!!!! Șarpele!!! M-a înjunghiat pe la spate!!! Va plăti scump pentru asta!!!
-Hei hei,nu uita cine e adevăratul șarpe aici ! Hahaha !
-Adevarat Samael ,hahaha!!!
-Haide ,avem noi grija de păduchii ăștia, mergi si te odihnește, urmează o bătălie importanta
- Pot sa nu ma odihnesc si un secol,el tot de mana mea va muri!....
CITEȘTI
Eu cine sunt?
ParanormalPersonajul nostru,Aya se trezeste pe Pamant cu numele de Elisav. Acesta incepe sa aibe vise ciudate si merge la o vrajitoare renumita pentru a afla despre ce este vorba. Dupa ce aceasta ii spune ca este cautat de trecut si il ajuta sa isi recapete...