Cosmarul

11 0 0
                                    

Urmează cărarea din pădurea blestemată până ajungi la râu. După mergi opus râului până la peștera diavolului. De acolo vei avea doar un singur drum de urmat prin peșteră.  Dar fii atent. Acele drumuri sunt blestemate. Nu știu pe nimeni sa se fi întors din pădure.  Nici măcar sa fi ajuns cineva la peșteră. Mihail a împânzit locul cu spirite rele și vrăji. 
Nu uita. Nimic din ce vezi nu este adevărat. Să nu ai încredere în nimeni și nimic. Totul va fi doar o iluzie dureroasă.
Toți ce au intrat in pădure au fost cărați morți de râu până în sat.  De aceea îl numim ultimul drum sau râul viselor.
 
Cu toate cele auzite,Aya pleacă îngândurat spre ucigașul său,  neștiind la ce să se aștepte .

- Ce șarpe malefic. Cât de frică să îi fie de întoarcerea mea de se ascunde intr-o cetate înconjurată de iluzii? Pana la urma... asta este toată creația lui. O iluzie a sufletelor pierdute...
- Aya!?! Fiule! Ce cauți aici? Mi-a fost atât de dor de tine! De ce ești aici în loc să fii lângă mine în paradis?

Aya rămâne înlemnit când aude vocea. Iar când se întoarce își vede tatăl, Elamos.

-Tu... tu ești aici? Cum? De ce? Cum m-ai găsit?
- Shh. Ușor fiule. Nu te speria, nu îți voi face nimic. Știu ca ne-am cam certat în trecut. Dar nu de asta sunt aici. Am venit sa te iau acasă. Acolo unde îți este locul. Lângă mine, alături de mama și soția ta Cora.
- Ce? Cora? Imposibil!!! Ai alungat-o și i-ai oferit o eternitate în suferință . Cum poți sa minți acum și sa îmi spui ca este în rai?
- Da, asa este. Am alungat-o. Dar văzând ce a facut fiul meu pentru femeia iubita și ca nici după secole nu a vrut sa renunțe la căutarea ei... m-am hotărât sa rup blestemul și sa va reunesc lângă mine, trăind toți ca o familie adevărată.
- Cum ?!? De ce ai face asta? Tu nu faci niciodată asta. O data ce decizia a fost data nu o mai retragi. Cum? De ce?
- Adevarul este ca... am greșit fiule. Am greșit și îmi recunosc greșeala. Tot ce vreau acum este sa am din nou familia lângă mine. Te rog fiule. Intoarce-te acasa, sa fim din nou o familie cu toții. Sa ne iubim și acceptam asa cum suntem. Cu...
-Stop!!!
Spuse Aya scoțând cu lacrimi în ochi.
sabia destinului.
- Tu! Șarpe netrebnic. Spirit afurisit! Cum îndrăznești să  iei înfățișarea celui atotputernic?  Cum îndrăznești să încerci să mă minți pe mine? Eu  cel ce v-am dat înfățișare pentru a va rascumpara păcatele pământești și pentru ce va fi mai ușor sa găsiți ajutorul printre oameni? Și cum îndrăznești sa rostești numele răposatul mele soții?

Spiritul înspăimântat îngenunchează în fața lui Aya dar înainte sa poată scoate un sunet, Aya ridica sabia și îl taie în două, acesta făcându-se cenușă.
Spiritele din jur ramase  amutesc  înspăimântate, neștiind ce sa facă sau sa spună.
Dintr-o data se aude un strigat plin de ura și durere de răsună până în caverna galagioasa  din sat.

- Ataci tare din prima șarpe?  Dacă ai crezut ca pomenind despre iubirea mea și tatăl nostru o să mă dobori ma subestimezi! Tot ce ai făcut este sa îmi amintești de ce te urăsc atat de tare. Și oh... de data asta tu o sa fii cel ce va suferi. Nu mai am milă pentru trădători ca tine. Dacă mi-ai fost o data frate...ei bine îți vei dori sa nu fi avut un asemenea frate!

Strigatul de durere și ura al lui Aya ajunge pana în cetatea lui Mihail.
La auzul strigatului se făcu liniște totală.  Pe fata asa zidului Mare Preot se poate citi acum o frica nemaivazuta. Nici măcar cel mai înfricoșat pământean nu mai avuse acea privire. Mihail rămâne împietrit de frică, nemaiputând sa se miște.  Intr-o secunda și-a văzut viata trecandu-i prin fata ochilor. Nu stie dacă este real sau cel mai mare coșmar din viata lui chiar a revenit la viață  îndreptându-se spre porțile cetății lui chiar în momentul acesta.
După atâta timp în care s-a pregătit de întoarcerea Lui, se simțea complet nepregătit și fără puteri. 

- Nu!!! Nu poate fi El! E mort,nu are cum sa se întoarcă. I-am distrus și trupul și sufletul. Nu e posibil asa ceva! Profeția... Profeția trebuie sa fie o minciuna! Nu are cum sa fie El alesul. Dintre toți sfinții! Tocmai cel de care îmi este cea mai mare frică? Tocmai cel ce are cea mai puternica ura? Cea mai mare dorinta de răzbunare? Dacă El s-a întors este in stare sa răstoarne cerul doar pentru o blestemată de femeie. Cel ce ucide sfinții fara pic de milă. Nu...nu poate fi adevărat....

Aya trecut prin pădurea blestemată ajunge la râul viselor. Din fericire,El  avea de gând sa încalce râul, nu sa-l lase sa ii care trupul in sat.
Mai hotărât ca niciodată merge pe poteca îngustă. Hotărât sa își recapete puterile și amintirile.

- Se lasă seara . Mai bine as face un foc aici. Trebuie sa fiu pregătit pentru ziua de mâine,nu am de gând sa ma las păcălit din nou de trucurile mârșave ale lui Mihail.  De data asta va fi ochi pentru ochi și suflet pentru suflet.

Aya aprinde un foc și se așează sa doarmă lângă el pentru a-i tine de cald.

- Aya! Frate! Ma auzi? Trezește-te.
- Ce? Lucifer! Ce cauți aici?
- Aya! Asculta-ma. Nu am foarte mult timp. Imediat o să te trezești. Sunt în visul tău.
- Ce? De ce? Ce s-a întâmplat? Este totul bine in iad?
-Stai liniștit.  Iadul este bine. Vreau doar sa te previn de Mihail. Trebuie sa ai grija fratioare. Nu mai este un înger oarecare. Este un Demon in carne și oase. Si il are pe Satan de partea lui.
- Stai liniștit fratioare,poate avea tot iadul de partea lui. Nici măcar tatăl nostru nu ma mai oprește acum sa îmi recapăt ce este al meu de drept.
-Nu. Știu asta dar nu te grăbi sa il subestimezi. Tu nu ti-ai recuperat puterile iar el este mult mai puternic decât înainte.
- Știu asta . Dar nu pot renunta acum. Sunt atât de aproape de el. Nu voi renunta.  Mi-a luat totul când eram atât de aproape de a-mi elibera iubirea.  Atât de aproape sa ii demonstrez tatei ca se inseala complet! Nu voi renunță nici dacă ar fi sa mor pe veci! Mai bine mor decât sa las acel tradator sa creadă ca a câștigat!
- Știu! Știu frate.  Poate ca Mihail il are pe Satan de partea lui,dar tu ne ai ceilalți 6 prinți ai iadului. Uite. Ia asta. Când îl vei purta vei avea toate puterile noastre. Dar ai grija. Cât timp îl porți,noi vom rămâne fără puteri iar dacă afla Satan va putea sa ne ucidă pe toți. Trebuie sa fii rapid. Dar daca tu mori,murim și noi, iar tiranii vor avea putere mai mare decât însăși Tata. Va fi sfârșitul lumii și nu vom mai putea face nimic.
Ia-l și ai grija de el. Foloseste-l cu cap.
 
Spunând asta,lucifer ii oferă lui Aya un colier în forma de vârf de săgeată. Puterea celor 6 prinți ai iadului.
Acum soarta întregii lumi este în mâinile lui Aya.

- Frate! Îți datorez viata pentru asta. Îți mulțumesc enorm.
-Frate. Știu ca inca ma urăști.  Poate asa îmi pot rascumpara greșeala fata de tine. Si daca nu...ucide-ma. Prefer sa mor de mana ta decât sa trăiesc cu vinovăția... După tot ce ai făcut pentru mine...măcar atât pot face.
- Tu... Ai dreptate. Am a ut ura pe tine și doream sa plătești pentru cele făcute. Dar ce ai făcut acum îți spala păcatele și te readuce în sufletul meu.  Mulțumesc draga frate.
-Nu. Eu îți mulțumesc că mi-ai dat ocazia sa îmi răsplătesc greșeala și ca mi-ai fost alături după tot ce ti-am facut. Puteai sa te răzbuna când eram la pământ  dar nu ai facut-o ci m-ai ridicat. Asta nu o sa uit niciodată.
Mulțumesc draga frate.

Cu ultimele cuvinte spuse de Lucifer , Aya se trezește  și observa colierul în mana lui.

- Deci nu a fost doar un vis.

Spuse el cu o bucurie enorma în suflet. Pornind din nou la drum pentru a-si înfrunta dușmanul și a-i pune capăt nebuniei create de acesta.
Acum cu puterea celor 6 prinți ai iadului de partea lui ,sabia destinului și mai hotărât ca niciodată se simte pregătit sa recapete ce ii aparține de drept.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 30, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eu cine sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum