Cât Mai Aproape

15 0 0
                                    

Aya, plin de durere și ură se îndreaptă spre Mihail, cu gândul de a-și recăpăta ce i se cuvine și de a se răzbuna.
Acesta merge fără oprire timp de trei zile, nu mai simțea nici foamea, nici frigul.
Ajuns în apropierea locului în care slujea Mihael, decide să se oprească la un birt pentru a-și aduna puterile și pentru a afla mai multe despre dușmanul său.
Cum intră aude pe toată lumea vorbind despre Mihael și despre puterile lui miraculoase.
Se așează la bar, comandă o halbă de bere și încearcă să se bage în seamă cu cei din jur pentru a afla mai multe.
- Cine este acest Mihael despre care vorbește toată lumea?

Deodată toată lumea tăcu pentru o secundă și apoi...

- Cum?! Nu îl știi pe mărețul Mihael?
- Cum e posibil așa ceva?! Toată lumea  știe despre acesta!
- Întreaga lume știe de puterile lui dumnezeiești. Unde ai trăit până acum? În pădure? Până și animalele se pleacă în fața lui. Este Dumnezeu pe Pământ.
- Trebuie să mergi imediat la acesta, orice ai avea el te poate ajuta. Dacă ești sărac te îmbogățește peste noapte dacă ești bolnav te vindecă, dacă...
- Tâmpenii!!! Este doar un fals, vrăjitorul ce era înaintea lui era cel mai bun, dacă nu se lăsa păcălit de acesta încă era cu noi ac...
- Cum îndrăznești?!?!!?
Spuse toți într-un cor spre femeia ce îndrăzni-se să le jignească idolul, la un pas să sară la bătaie.
- V-a vrăjit pe toți dându-vă ce v-ați dorit și în schimb el a cerut ca sacrificiu primul născut ca să i se alăture slujitorilor lui,fără să mai auziți vreodată de ei.
- Vorbești prostii! Este o mândrie să știm că rodul iubirii noastre este slujitorul Marelui Mihael.
- Nici nu știți în ce vă băgați. O să vedeți că într-o zi va începe sa ploaie cu foc din cer pentru păcatele voastre.
Dacă adevăratul preot ar mai fi aici...

Și tăcu. Se așează la bar lângă Aya și își comandă ceva de băut.

- Nu ii asculta, nici ei nu știu în ce s-au băgat... Off... De ar ști cât suferă acei copii...
- Cum așa?
- Acel loc este plin de suferință, toți sunt bătuți și obligați să se închine lui. Cei ce nu excelează în magie sunt sacrificați în numele satanei...
-Poftim?!?
- Da, nu are pic de milă... Este un adevărat tiran. Toți cei de aici au refuzat să ii dea copilul, dar el i-a vrăjit să facă așa cum li se cere... Și se spune ca puterea lui vine din sacrificiile aduse satanei. Cu cât mai multe sacrificii, cu atât mai multa putere. Cu cât copiii excelează mai mult în magie, cu atât puterea primită este mai puternică. Îl are pe satan cu el...
-Șarpele!!! ( Spuse el bătând cu pumnul în masă)
- Poftim?
- Nimic... Mă gândeam la cât de șarpe poate fi el.
- Da, este un adevărat demon. Dacă la început era înger acum mai mult ca sigur e un demon.
Of... Dacă Marele Vrăjitor ar mai fi printre noi... El l-ar putea opri...
- Dar cine este acest vrăjitor?
- Oh... A fost cel ce a descoperit prima vrajă, cel ce a ajutat pe toată lumea fără să ceară nimic în schimb. Oamenii îl iubeau. Tocmai încerca să învețe pe toți cum să facă vrăji pentru a nu mai avea nici o întristare în viața asta, dar, a apărut un înger din cer, trimisul lui Dumnezeu pentru a-l aduce înapoi la el, dar acesta a refuzat. Îngerul a stat câteva zile alături de el iar în cele din urmă l-a atacat. Marele preot nu se aștepta la așa ceva, dar era pregătit. S-au luptat 4 zile și 3 nopți, Marele preot aproape ca îl învinsese, dar Mihael a cerut iertare văzându-și aripa tăiată. Iar Marele Preot i-a oferit milă lăsându-l în viață. Cea mai mare greșeală a lui. Deoarece de îndată ce a întors spatele să plece acesta s-a ridicat și l-a înjunghiat în inimă. Nu a mai avut nici o șansă, a căzut la pământ, dar nu și-a dat duhul până nu l-a blestemat să nu își mai recupereze aripa nici după moarte și în timpul zilei să rămână fără puteri. De aceea el nu iese niciodată din castel pe timpul zile.
- Castel?!?!
-Da, și-a ridicat un castel, sau mai bine zis oamenii din toata țara i l-au ridicat. Se teme ca nu cumva Adevăratul Mare Preot să nu se întoarcă din mormânt pentru a se răzbuna.  Este îngrozit de el, chiar și acum când este mort de 3 secole. Din cauza profeției.
- Ce profeție?
- O profeție apărută după moartea Marelui Preot. Se spune că acesta se va întoarce și va pune capăt falsului vrăjitor. Când va veni nu o sa aibe puterile magice, acestea vor reapărea după înlăturarea falsului preot. Dar va avea un avantaj totuși. O să poarte mistica sabie a destinului doar că această o sa fie mult mai puternică, înconjurată de foc.
Ca și cum ar fi unită cu sabia mâniei, dar acest lucru este imposibil, sunt doua săbii ce se resping, doar dacă... Asta ar însemna că destinul va fi rescris.
- Hmm.. Înțeleg... Și unde îl pot găsi pe acest profet misterios?
- Are castelul pe vârful munților  Bucegi. Dacă vrei poți dormi în casa mea pana mâine și apoi îți poți continua drumul.
- Ar fi minunat. Mulțumesc.

Aya merge spre casa misterioase femei, fără a ști ce îi așteaptă.
După ce au intrat în casă, acesta au fost atacati de cinci bărbați, unul mai puternic decât celălalt. Dar nici unul nu a putut să îi facă față cu mâna goală așa că au început să își scoată săbiile.

-Sunteți siguri că vreți să faceți asta? V-ați putea lovi copilași.
- COPILAȘI!?!?! Lasă că vezi tu imediat. O să fac din tine suport pentru săbii, la fel cum am făcut și din lepra satului, amărâta aia de Cora!!!

Aya încremeni, simțea cum fiecare venă din corp era gata să explodeze. Acesta a scos sabia destinului ce era înconjurată de un foc portocaliu cu puțin violet.

- Ce ai făcut?!?!? Pentru asta o să plătești cu viața și o să fii aruncat în cele mai fierbinți focuri ale iadului!!!
Eu v-am învățat să îi ajutați pe cei neputincioși și voi ce faceți? Pe lângă faptul că îi chinuiți, sclavagiți și ucideți, îi jurați și supunere celui ce m-a ucis. Pentru asta nu există iertare, iar dacă Dumnezeul vostru va încerca să vă scape de chinuri, eu îl voi ucide  cu prețul ultimei mele suflări!!
- Iartă-ne stăpâne!!!
- Eu nu iert  răul cel Mare.

Spunând asta, le taie capul celor cinci.
Femeia a rămas panicată, neștiind cum să reacționeze.

-Iertare stăpâne pentru că nu te-am recunoscut!

Spuse ea închinându-se plângând.
Aya a rămas de nemișcat. Sabia maniei dispăruse, acesta a pus sabia destinului înapoi în teacă și...se prăbuși de durere, leșinat.
Femeia, văzându-l la pământ s-a dus la el pe dată încercând sa îl ridice și să îl pună în pat. A început să aibe temperatură din ce în ce mai mare, vorbea în somn, dar, fata misterioasă a stat lângă el, îngrijindu-l....

Eu cine sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum