Mai era o zi pana la petrecerea de Halloween pe care Georgia si prietenii sai o organizau, toti isi gasisera partener numai eu nu,defapt nici nu stiu daca merg sau nu.
Dupa ore eram pe banca in parc, frunzele rugini ale copacilor cazute pe jos faceau vechiul si plictisitorul parc sa para o bucata rupta dintr-un basm, cu pasarelele care se pregateau de iarna , cu veveritele care fugeau dupa ghinde, ma faceau sa ma simt bine?Nu stiu,ma simteam ca intr-o poveste.Asteptam...Ce asteptam? Habar n-am.Nici eu nu stiu ce vreau si ma astept sa primesc ce imi doresc.După putin timp in parc în care am meditat?Probabil...dupa putin timp in care am meditat mi-am luat geanta si am pornit spre casă.
Nu o sa merg la petrecere.Totusi nu mi-am terminat toate temele si nu am de gand sa ii ofer lui Caty o altă oportunitate de a rade de mine, sunt sigura ca ar face-o oricând.
Dupa o discutie cu mine însămi despre Caty am ajuns acasă.Mama era pe canapeau rosie din sufragerie cu o carte,stai,o carte? S-a întâmplat ceva.
"Hei" spun încet in timp ce întru in încăpere.
"Hei" isi ia privirea de la carte pentru putin.
"Esti bine?" imi las geanta pe barul din colt si ma asez pe fotoliu.
"Da,defapt nu.Thomas m-a invitat in oras si nu stiu ce sa fac" spune in timp ce închide cartea.
"Si citesti carti?" ma uit confuză la ea.
"Da adică să văd cum decurge o cină pune cartea pe masuta.Bufnesc in râs si cât încerc să mă abtin, nu pot "Doamne cum se poate asa ceva,tu care stii cele mai multe lucruri in materie de bărbati..." Ce? "...tu esti emotionata?" continui sa râd.
"A trecut ceva de când nu am mai iesiti" spune confuză sau rusinata? Nu,mama niciodata nu e rusinata.
"O sa il cuceresti cum l-ai cucerit pe tata." ii zâmbesc cald iar un fior trece prin mine.Gândul la mama si tata sarutandu-se in mica noastră bucătărie si eu jucându-ma cu papusa primită de la tata de ziua mea îmi umple ochii de lacrimi dar ma opresc când numi dau seama ca mama chiar are nevoie sa iasă cu altcineva.Când aduc vorba de tata zâmbetul ei se micșorează si doar aproba din cap.
"Scuze" spun mai mult pentru mine."Mama,mâine este o petrecre de Halloween" ma întrerupe "Numai costum" se ridică de pe canapea."De ce nu ai spus mai devreme" incepe sa se agite."Nu ma duc" spun tare încât să m audă."Ba te duci" spune ridicând un deget in aer."Sa nu aud niciun comentariu,e prima petrecea de pe anul asta si te vei duce,chiar daca nu vrei o vei face pentru mama ta pe cate o iubesti foarte mult,nu?" Oh nu, face din nou chestia aia,nu e corect."Bine" cedez dupa mai multe clipri din ochi.
...
In ziua petrecerii cand i-am pomenit Georgiei ca nu am de gând sa nu vin la petrecere a reactionat diferit fata de cum ma asteptam.Da,nu aveam de gând să merg,mama oricum iesea cu Timy si aveam de gând să astept pana pleacă iar apoi sa ma strecor în cameră si sa ma uit la filme restul serii.
"Cum? Nu,nici sa nu aud" se ridică Georgia din banca."Singura mea prietenă pe care chiar o agreez sa nu vină la petrecerea mea?" face si ea chestia aia,chestia cu ochii si clipitul la fel ca mama.Dupa ce a insistat de mai multe ori si după mai multe abureli din oarteat ei am cedat,însă am hotarat si cu ea si cu mama ca nu o sa port costum.
"Ne vedem diseară,nu ma dezamăgi" imi face Georgia cu mâna si se depărtează.
Ma îndrept încet spre casă.
"Mergi acasă?" o masină neagră opreste langa mine iar o voce cunoscută imi atrage atentia.Geamul fumuriu se lasa mai jos si chipul lui Cody se iveste.
YOU ARE READING
O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]
Hayran Kurgu"Never stop dreaming" cuvintele care au schimbat viata unei adolescente