Dupa tot ce am trecut , am mers "acasa" la Harry si Zayn sa isi ia "la revedere" de la familia lor. Am ajuns pe la 04:00 PM , pe drum soarele inca avea putere, dar cand am ajuns acelas peisaj ca la lupta, in mintea mea apareau acele imagini socante, cu vampiri raniti, cu sange, paraca ma aflam din nou pe campul de lupata , mi-am amintit de cel mai oribil lucru care mi s-a intamplat " L:-Harry du-te cu baietii si ajutatii pe ceilalti , ne ocupam noi de cap sec2!
H:-Sunteti sigure? Haide-ti baieti sa mergem, toata viata ne-am pregatit pentru aceasta lupta.
Cand au ajuns afara, vampirii buni aproape pierdusera, raul castigase, Jack era la pamant,unul dintre vampiri era deasupra lui aproape sa ii infiga un tarus in inima, vamprii cei rai strigau atat de bucurosi , ochii lor erau in flacari , glasurile sunau ca si glasurile liliecilor, baietii parca vedeau cum va fi viitorul sub conducerea raului . Harry a sarit peste el , Jack s-a ridicat , a luat tarusul si ~~~~~~. Vampirii cei rai erau distrusi fara sef , nu stiau ce sa mai faca , nu stiau unde sa se mai duca , apoi pentru baieti a fost usor sa ii invinga , dar cand am iesit afara am vazut numai morti , din spatele unei stanci a sarit asupra lui Zottta ,Nik, al doilea cel mai puternic vampir rau . El l-a omorat pe Zottta , Delya a zburat pana la iubitul ei, dar pana sa se duca Zayn dupa ea , Delya a fost omorata. Visul ei se implinise , sa moara alaturi de baiatul pe care il iubea. Acesta a fost cel mai urat lucru , sa vad cum prietena mea e omorata si eu nu mai pot face nimic."
Am intrat in castel , in biroul lui Jack, Harry cu lacrimi in loc a renuntat la putere. Jack aproape mai avea si incepea sa planga, dar Zayn ne-a inveselit ca deobicei pe toti.
J:-Imi pare rau ca renuntati, dar daca ati facut-o sper ca ati facut-o pentru o cauza buna.
H:-Am facut-o pentru o cauza chiar foarte buna, pentru iubire.
L:-Oooo, ce dragut!!!
Z:-Da, da hai odata ...o sa ma faci sa plang *spuse el pe un ton subtire*
L:-La revedere prieteni! Sper ca nu v-am suparat cat timp am fost vampir!
Dia, Raluca& Izabela:- Nu, nu ne-ai ranit, ai fost o prietena foarte buna, la fel si Geo,chiar daca uneori ne mai puneati in situatii ...in care puteam sa ne pierdem vietile, ne-ati ajutat foarte mult, sper sa ne mai vizitati!
G:-Da, o sa mai venim prin vizita . Pa!
Am plecat spre casa, acum eram niste oameni obisnuiti care ne traiam vietile . Am ajuns acasa, Harry trebuia sa plece la "casa sa"...care casa? nu avea casa, atunci:
L:-Iubitule, vreau sa te muti cu mine, daca nu vrei sa stam in aceeasi camera poti sta langa camera mea, iar daca...
Atunci Harry m-a sarutat , un sarut pasional, buzele sale catifelate se lipisera de ale mele, limba sa.....cred ca va dau prea multe informatii...putine intimitate va rog!!*********
L:-Ce mod dragut de a ma face sa tac...ca si atunci cand ne-am cunoscut!
H:-Da. Raspunsul este "da" vreau sa strau la tine.
L:-OK, dar sa sti ca sunt niste"reguli" daca le pot numi asa:
1-o anumtam pe mama cand plecam
2-ne facem toate lectiile , apoi distractie si cam atat.
H:-Cred ca le pot "respecta"!!*spuse el zambind*
Am intrat in casa, i-am spus mamei, i-am aratat lui Harry casa si m-am bagat la dus. Apa calda cadea deasupra mea , melodia sa ma linistea, ma simtem rasfatata, parca eram in puf , pana cand Harry a dat drumul la apa rece si atunci clipa mea de rasfatare s-a dus.Am iesit din dus , mi-am luat un tricou cu un vampir , niste blugi inchisi la culoare si m-am aruncat in pat.
Eu am coborat pana la bucatarie sa pregatesc ceva de mancat , in timp ce Harry a intrat si el la dus. Habar nu aveam de aceasta chestie si cand am ajuns in camera, ma grabeam sa intru in cabina de dus sa iau bratara, muzica era data la maxim , nu se mai auzea nimic si cand am intrat - - - - - - - - - - -Harry facea dus. Mi-am pus mainile la ochi si am fugit inapoi in camera. Am asteptat sa iasa ca sa imi cer scuze, dar el a spus ca nu e nevoie, se mai intampla astfel de lucruri. Harry s-a schimbat si cand sa ne apucam sa mancam suna telefonul.
G:-Lol, iesi la o pizza cu noi?
L:-Un moment....Harry mergem la pizza cu Zayn si Geo?
H:-Da, normal!
L:Da, mergem unde?
G:-Ce zici de "La PASS!"
L:-Ok, ne vedem!
Ne-am luat jachetele , i-am spus mamei si am pornit spre restaurant.
YOU ARE READING
O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]
Fanfic"Never stop dreaming" cuvintele care au schimbat viata unei adolescente