Capitol 5

149 3 9
                                    

Când imi deschid ochii lumina de afară ma orbeste.

Andy este in patul de lângă mine si se uita la diferite videoclipuri cu masini.

"Neata!"il privesc.

"Hei."cască fără a-si lua ochii din laptop."La cat trebuie sa fiu gata?" întreb si ma uit la ceas."Pe drum facem doar 30 de minute deci intr-o oră plecăm."ia o gură din paharul cu apă."Ok."ma ridic din pat si ma îndrept spr baie.Fac un duş cat de repede pot.Ies in pijamale si caut tricourile pentru ziua de azi.Toti din echipă,încă nu stiu ce echipă, vom purta tricouri albe pe care am inscripționat "Ride or go home" si pantaloni negri.Întru in baie si ies îmbrăcată în tricoul alb si blugi skinny negri.

"Arăti minunat."ma laudă Andy când intru in cameră."Multumesc."zâmbesc."Aici este tricoul tău,ma duc sa le duc si celorlalți tricourile." ii pun tricoul pe pat si ies din cameră.

Ma îndrept spre camera in care a stat Georgia.Ciocan la usă.In fata mea apare băiatul blond îmbrăcat doar in pantaloni scurți,tinând un laptop in mâna."Ăhm..uite tricourile pentru azi."ma uit in jos si ii întind tricourile."Mersi.La cât plecăm?"se uita la ceas."Intr-o jumătate de oră."ma uit la el."Ne vedem jos."Închide usa iar eu ma îndrept spre camera de unde se aud tot felul se sunete.Stau câteva minute înainte sa ciocan la usă.Când John isi apare in fata mea rasuflu usurata.Credeam ca am greșit camera."Uite tricourile,plecăm intr-o jumatate de oră."privesc pe lângă el in cameră.Peste tot sunt numai haine si pungi de snacks-uri."Cred ca pentru Show trebuia xxl-ul." rade si se uita la unul din tricouri.Eu il privesc confuză.Cine e Show?

"Andreas,porecla lui este Showrick."răspunde gândurilor mele si ma alatur lui.Când ne oprim din râs ma scuz si ma îndrept spre ultima cameră.Mai am rămas cu două tricouri de damă.Cred ca am făcut unul in plus.Usa este deschisă asa ca intru in cameră."Hei."spun când intru.Dolores si fata brunetă tresar si se întorc cu fata spre mine."Credeam ca nu mai vii."se plânge Dolores."Si totuși uite-mă aici."i-o întorc si ii arunc tricoul."Presupun ca pentru tine este acesta."ma uit la tricoul rămas în mana mea si i-l dau fetei brunete."Sunt Tania." întinde mana spre mine."Lolla." dau mâna cu ea."Eu ma duc sa văd daca mai trebuie ceva.Ne vedem jos intr-o jumătate de oră."ies din cameră si traversez coridorul.Când intru in cameră Andy este îmbrăcat si închide laptop-ul.Tricoul se mulează pe corpul său iar blugii negrii ii evidențiază mușchii picioarelor.Părul sau blond este ciufulit iar tatuajul cu numărul masinii se vede prin tricou.Este atât de frumos."Mai ai putin si ma mănânci."zâmbește cand ma găseşte holbandu-mă la el.Deja vad cum obrajii mei s-au inrosit si nu stiu ce sa răspund.Andy isi îndeasă telefonul in buzunarul pantalonilor "Cine a ales pantalonii ăstia?" se plânge si isi ia jacheta de pe mariginea patului."Esti gata?" ma priveste."Da" imi iau hanoracul si il urmez afară din cameră.Încui usa si ne îndreptăm spre lift.In timp ce asteptăm liftul ni se alătură si ceilalți."Da-mi aia."strigă Georgia."Nu mai mânca atât mă."vocea lui John se aude de undeva din spate."Mi-e foame,vine odata liftul?"se plânge Show."E asa frumos."sopteste Dolores."Nu ai gusturi la băieti."râde de ea Tania."Obisnuieste-te." ma ia Andy de mâna si intrăm toti in lift.

' "Nu am loc."

"Da-te mai la dreapta."

"Showrick, mai slăbește, omule."

"Piciorul meu."

"Storciti Ma." "

Când usile liftului se deschid toti se grăbesc sa iasă si ajungem sa cădem in fata liftului.Ceilalti oameni de uita la noi apoi încep să râdă si trec mai departe.Noi bufnim in râs si dispozitia bună rămâne pe tot parcursul micului dejun.

...

"Ati luat jantele de rezervă?"strigă Luke la Andy si John.

"Da."răspund cei doi in cor.

Mașinile sunt lustruite si arată mai bine decât arătau ieri.După ce verifică fiecare masină ne pregătim de plecare.

"Ne vedem acolo,bro." John si Andy bat palma apoi fiecare urcă în masini.Andy apasă accelerația pana la pământ si plecăm de pe loc lansând praf in urmă.Dupa putin timp de mers cu peste 200 km/h si curbe luate la viteză foarte mare am ajuns intr-un loc facut special pentru aceste lucruri.Sute de masini tunate fac reprezantatii si toti se pregătesc de prima proba.

"Fiecare masina va rula peste aceste străzi si seva face un album cu ea apoi urmează proba cu drifturi si scheme iar ultima probă careva avea loc mâine este cursa.Aceste masini minunate se vor întrece pentru premiu.Trofeul de popularitatea va fi castigat de cea mai votată masină."

Vocea din boxe imi umple urechiile.

"Lolla,haide, trebuie sa mergem."ma trage Georgia prin multime."Tania si Dolores sunt acolo cu băieții."continuă.

"Acum ca suntem toti sa recapitulăm.La prima probă vom fi toti in masini,la a doua Luke va astepta in spate pana apare John după facem cum am tot repetat iar fetele vor împărti pliantele.Ok?" ne privește Andy.Nu credeam ca acest Fest este asa important pentru el dar acum ca ii vad pe toti asa emotionati imi dau seama ca este foarte important.

Am mers cu masinile mai mult de o oră,timp in care am fost fotografiati si am dat interviuri.A doua probă a venit foarte repede.Am stat in zona noastra incurajandu-i pe băieti si ei incurajandu-se unul pe celălalt.Când a venit rândul echipei noastre, eu si fetele am mers si am împărtit pliantele.Tania s-a descurcat cel mai bine,nu doar ca a împărțit toate plinatele dar a facut rost de cateva voturi înainte si desigur multe numere de telefon.Parul său brunet, lung este lăsat pe spate,tricoul său nu vine atat de mulat pe trupul sau cum imi vine mie dar ii sta foarte bine iar formele sale desi nu sunt atat de bine definite,se potrivesc perfect cu înăltimea si talia sa mică.Din cate am aflat este model desi nu si-a dorit asta.

"Am de gand sa mai lucrez in domeniul asta pana anul urmator,când voi fi in ultimul an la liceu voi renunta,vreau sa ma ocup de firma tatălui meu."termină de povestit.

Georgia si Dolores ni se alătură in grabă.

"Sunteti ok?"le privesc.Dupa ce se liniștesc incep sa ne povestească cum s-au certat cu cateva fete de la o echipă adversă.

"E posibil sa rămână cu câteva cicatrici."marturiseste Georgia.

"Daca o vedeati,era atât de nebună,stătea deasupra blondei după ce o alungase pe roșcată si o trăgea de păr.Uitati poza."rade Dolores.

"Ai făcut poză?Esti normală?"i se alătură Georgia."Nu pot sa cred."Tania isi sterge lacrimile.Râdem si urmărim show-ul oferit de masini.



Capitolul acesta este mai scurt dar nu am avut timp sa il termin.

O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]Where stories live. Discover now