Jungkook tasta rapid pe laptopul lui Jimin, un document Google Word fiind deschis, în timp ce acesta și Jeonggukk stăteau întinși pe canapeaua din fața lui, îmbrățișați.
Jeonggukk îi povestise totul sau aproape totul, iar acum era prea ocupat să scrie informațiile primite și să facă o carte din ele. Dacă cei doi erau buni la ceva era să mintă și să-i dea idei.
Jeonggukk a ținut să-l informeze și despre misiunile sale secrete, fără să intre în prea multe amănunte, pe care tatăl său spiritual îl forța să le facă, în alte cuvinte să curețe mizeria pe care el a lăsat-o în urmă. Jungkook era furios. Era furios că fratele său își punea pielea la încercare pentru un astru care nu-și putea controla deloc emoțiile.
Aflase și că deținea o mică putere solră, deoarece când fratele său a fost impregnant cu ea, o mică porțiune din ea s-a transferat către el. Nu o putea însă folosi, deoarece nu avea niciun fundament al focului și încă nu era gata să știe de ce era în stare și ce putea să facă. Să aibă puteri era îngrozitor de înfricoșător pentru el. Nu-și putea imagina atâta putere la voia sa să o folosească. Îi dădea prea multă anxietate. Mai bine stătea neutru.
Jimin se juca cu firele de păr ale lui Jeonggukk în timp ce acesta murmura ușor linia metodică a unui cântec.
"Vreau să mergem diseară la Lunatics." Jungkook s-a oprit din scris și s-a uitat cu ochii săi largi către Jimin.
"Sigur?"
Jimin a scos un chicotit la entuziasmul acestuia.
"Sigur, my moonchild." Vocea lui Jimin a căzut câteva octave, iar ambii gemeni simțeau furnicături peste tot în corpul lor. Era efectul lui Jimin.
"De data asta să-ți iei niște skinny jeans și un crop top."
Jungkook s-a blocat complet la cererea lui Jimin.
Blondul s-a ridicat de la pieptul lui Jeonggukk și cu un zâmbet șiret și-a apropriat buzele de urechea lui Jungkook.
"I want my moonchild to outstand everybody else." L-a mângâiat pe cap și s-a despărțit de el, ducându-se în camera sa.
Jungkook a prins privirea lui Jeonggukk.
"O să mor." Jeonggukk s-a uitat cu simpatie la fratele său. "Deja am făcut-o."
Jungkook se afla din nou în Lunatics, doar că de data aceasta era extrem de conștient de ceea ce se întâmpla în jurul său. Mâna stângă a lui Jimin se afla în jurul taliei sale ce nu era acoperită de niciun material. Simțea toate privirile celorlalți asupra sa. Îl intimidau.
Dar după ce Jimin a apărut lângă el, împunându-şi prezența, grupul ce se holba la Jungkook, a dispărut rapid, nevrând să supere pe cel care le oferea nopțile în care uitau de tot ceea ce se întâmpla cu adevărat în viața reală.
"De ce nu mă comport ca data trecută?" Jimin s-a întors spre el și i-a îndepărtat o șuviță ce îi cadea în ochi. "Pentru că te protejez de influența lunii."
Pieptul său era pe cale să explodeze din cauza admirației pe care o simțea în acel moment pentru Jimin.
Jeonggukk a reapărut lângă ei și a plasat în mâna fiecăruia câte un shot. Drept răsplată, Jimin i-a sărutat colțul buzelor, iar acesta a roșit instant și s-a ascuns capul în clavicula acestuia ce era lăsată la vedere de tricoul său larg. Poate că purta chiar tricoul lui Jeonggukk, dar nu ar fi recunoscut niciodată și nici Jeonggukk nu ar fi zis ceva, deoarece era foarte conștient că dacă va încerca să-l tachineze pe Jimin va ajunge el să fie cel care explodează de rușine.
Jimin a băut dintr-o înghițitură tot lichidul din pahar, ca mai apoi să-l trântească pe masă. S-a rezemat de peretele înalt din spatele său și a tras la pieptul său cei doi gemeni care arătau absolut mirific sub lumina albăstruie a clubului. Data viitoare trebuia să încerce să-i facă să poarte niște sclipici sub ochii lor. Cel mai probabil Jeonggukk ar accepta imediat propunerea, vrând să fie constant un pretty boy under all the muscles.
"I have two pretty boys and they're all mine."
Amândoi gemenii au roșit la comentariul primit. În special Jungkook, care era mai roșu ca niciodată, iar roșeața sa nu părea să dispară prea curând.
Jimin a simțit cum toată camera devine din ce în ce mai fierbinte.
Și-a pus mâna pe încheietura lui Jeonggukk. "Oprește-te." Acesta s-a uitat confuz la el.
"Nu fac nimic."
Jimin, atunci, s-a întors rapid pe călcâie și a văzut în ce stare era Jungkook. Transpira de parcă ar fi alergat un maraton prin Sahara. Puncte sclipicioașe aurii furnicau pe sub pielea degetelor sale.
Blondul i-a prins chipul și i-a cuprins buzele într-un sărut rapid, temperatura corpului său fiind atât de scăzută încât să balenseze pe cea a lui Jungkook. Când buzele lor s-au atins, tot corpul lui Jungkook a început să strălucească puternică. Era ca și cum în interiorul său exista un soare fierbinte.
Jeonggukk se uita fascinat la ceea ce se întâmpla. El nu a putut niciodată să strălucească atât de puternic, numai în situațiile în care era pe punctul de a muri.
Curând, intensitatea luminii s-a oprit și totul a revenit la normal, privirea lui Jungkook fiind tulburată.
Jimin i-a fixat chipul cu mâinile sale, găsindu-i privirea.
"Trebuie să vorbim serios."
Tonul vocii sale era atât de rece încât pentru câteva secunde corpul lui Jungkook s-a simțit trimis în epoca de gheață.
Nu era nerăbdător pentru discuția ce avea să urmeze.
YOU ARE READING
the shining ||gukkjikook||
Fanfiction"the moon is up, little one. you are a moonchild now." gukkjikook A.U.