Jungkook se afla la biroul său de mai bine de trei ore încercând să scrie ceva. A scris ceva, dar acel ceva nu era ceva-ul pe care Jungkook îl voia.
A încercat să scrie diverse propoziții și apoi să le lege, dar la sfârșit a realizat că totul fusese doar o pierdere de timp. Era mai mult decât frustrat și totul din cauza editurii sale. Nu își putea încheia contractul cu ei, și să-și facă unul nou cu o altă editură, deoarece editura sa avea drepturile de autor ale tuturor cărților sale, iar cu terminarea contractului ar fi pierdut posesia tuturor cărților sale.
Avea de mai bine de un an și jumătate o carte complet scrisă și editată ascunsă adânc în memoria neagră a laptopului său, dar nu era nevoie să se ducă la editorul său ca să știe că acea carte nu va lua viața niciodată sub o formă fizică.
Era o poveste despre o iubire ce nu era un sentiment reciproc față de cel care o manifesta. Era poveastea unui băiat care ajungea să participe la nunta bărbatului de care se îndrăgostise și să realizeze că persoana de lângă iubirea sa nu era el, era o fată tânără și frumoasă.
Chiar și în America lumea nu era atât de deschisă subiectului ce implica diversitatea sexualităților. Foarte multe cărți care atingeau acest subiect taboo, nu erau primite în biblioteci și în librării, și erau încadrate în categoria erotismului, chiar dacă cuplul doar se săruta de câteva ori în decursul cărții.
A simțit cum un val de căldură îi străpunge corpul obosit și epuizat de încercarea de a îi mulțimi pe ceilalți. A oftat ușor, avea nevoie de un creier rece care să gândească, nu de unul înfierbântat și distras de dorința de a se relaxa undeva la răcoare.
Poate că ar fi trebuit să-și pună un hamac legat de rafturile grele ce se prăbușeau sub greutatea cuvintelor din cărților care le umpleau. Ar fi fost o idee bună să se relaxeze în biroul său într-un hamac, dar ideea a fost imediat spulberată de imaginea impunătoare a lui Hamlet pe cartea care îi purta numele.
Cu siguranță Hamlet l-ar fi judecat pe singuraticul și modernul de el, iar să întoarcă cartea într-o poziție în care portretul acestuia să nu mai fie văzut nu ar fi rezolvat nimic, deoarece în mintea sa ar fi apărut Hamlet cu pantalonii lui bufanți și obișnuiți cu care William Shakespeare l-a caracterizat, de nici acum, în zilele noastre, actorii care îl interpretau pe Hamlet nu ar fi putut scăpa de acei pantaloni hidoși.
Cert era că lui Jungkook îi facea o plăcere mai mare să se gândească la Hamlet, decât la treburile sale.
Îi trebuiau idei și găsirea lor trebuia să se întâmple rapid. Dar fratele său făcea ca totul să fie din ce în ce mai cald, încât simțea cum se sufoca. Săracul creieraș al său... se sufoca înainte să-i vină o idee.
S-a ridicat de la biroul său, mângâind ușor prin trecere iepurașul său ce stătea pe un raft și molfăia leneș la un morcov, și s-a dus spre camera fratelui său.
A bătut ușor la ușă, după ce s-a asigurat că niciun sunet neobișnuit nu se auzea din interiorul camerei. Nu ar fi vrut să întrerupă ceva ce nu voia să știe despre.
"Ai putea reduce temperatura cu câteva grade?"
S-a auzit un chicotit și un oftat lung din partea cealaltă a camerei și a putut jura că acel chicotit era cel mai frumos sunet pe care l-a auzit în viața sa. Era astral de frumos.
A simțit cum un val de răcoare a străpuns camera și a scăzut imediat temperatura din cameră.
"Mulțumesc." A țipat Jungkook și s-a mai uitat o singură dată la ușă, s-a îndepărtat, mergând spre biroul său cu o ușoară ezitare.
S-a trântit din nou în scaunul său, rămânând din nou doar el și Hamlet și iepurele său ce se gândea numai la mâncarea sa. Oh, și ce mai mare
plăcere...Jimin pe de altă parte, stătea și se uita la Jeonggukk cu un zâmbet șiret pe față, așteptând momentul potrivit să-l tachineze.
"Deci, Jeonggukk-ssi?" A întrebat ridicându-și ușor sprînceana dreaptă, încercând să-și ia o aluara de Sherlock Holmes, dar zâmbetul care îi acoperea fața distrugea orice șansă a lui de a mai fi luat în serios. "Care e cauza ce te-a făcut să crești temperatura?"
Jeonggukk a mârâit puternic în perna în care avea capul scufundat. Acum nu mai avea nicio șansă la o viață fericită, deoarece Jimin nu mai avea de gând să-l lase să trăiască liniștit după ce a ridicat brusc temperatura Pământului în timp ce Jimin îl pregătea.
Jimin și-a scos ușor degetele din interiorul lui Jeonggukk și și le-a șters ușor pe așternutul alb ce ieșea în evidență cu pielea acestuia aurie și acoperită de cerneala tatuajelor.
"Unde te duci?" A întrebat Jeonggukk când Jimin a deschis ușa de la cameră.
"Mă duc să văd dacă ai topit Antartica. Trebuie să fie cineva care îți curăță mizeria." Jeonggukk a simțit nevoia ca în acel moment să disperată din Univers. Era peste măsură de jenat, iar modul în care era deșirat pe pat complet dezbrăcat sub privirea lui Jimin nu ajuta deloc starea sa.
Jimin și-a luat privirea de pe opera de artă ce se afla înșirată pe pat și a închis ușa în urma lui, lăsându-l lui Jeonggukk să-și păstreze gramul de decență care i-a mai rămas.
Cele mai jenante momente din viața lui Jeonggukk: momentul în care s-a dus la un salon de tatuaje în seara în care l-a cunoscut pe Jimin și și-a tatuat numele lui pe fundul său; momentul în care la prima lui întâlnire cu Jimin s-a roșit atât de tare încât a dat foc unei peruci ale unei femei din restaurant; momentul în care a crescut temperatura globală în timp ce făcea sex cu Jimin, iar fratele său mai mic a venit și i-a bătut în ușă.
Toate aceste trei momente îl au în comun pe Jimin. Decența sa ca om se ducea în fiecare zi în care era lângă Jimin. Și asta era explicabil, deoarece Jimin era... Jimin.
Blondul a intrat în biroul lui Jungkook și s-a răzmat de cadrul ușii, ochii săi dispărând complet la vederea scenei din fața sa. Jungkook a luat morcovul din gura iepurașului său, a mușcat din el, a început să molfăie la bucata pe care a luat-o, iar restul care a mai rămas i l-a dat înapoi iepurașului său care se uita la el întrebându-se oare care era adevăratul animal dintre el și Jungkook.
"Ce ai zice de un ceai rece care să-ți mai răcorească mintea?"
_________________
👀👀
YOU ARE READING
the shining ||gukkjikook||
Fanfiction"the moon is up, little one. you are a moonchild now." gukkjikook A.U.