Sea naber nasılsınız hikayeyle ilgili düşüncelerinizi ve görüşlerinizi yorumlarda belirtiniz . Şimdiden okuyan ve oylayan kişiler çok teşekkürler 😀_____________________
Okuldan sonra abimle buluşmuştuk bir kafede demli bir çay istemiştim garsondan malum konuşma çetin ve rüzgarlı geçecekti ,Abimde soğuk bir su doğru seçimdi doğrusu onun için .
Siparişler gelince çayımdan bir yudum aldım .Derle : abi seninle açık konuşacağım belki bu hayatımda ilk defa ciddi olacağım on dakika olacak
Demir : seni dinliyorum
Derle : dün gece biri bana bazı şeyler söyledi . Yağızla alakalı
Demir : Yağız mı (?)
Derle : Yağız ' ın ölümüyle bir alakan var mı abi benim o zamanlar ne kadar acı çektiğimi ne kadar ölmek istediğini sen biliyorsun
Demir : Derle yemin ederim benim suçum değildi . Dinle lütfen beni
Derle : neyini dinleyeyim demek Yağız' ın ölümünde payın var Allah seni kahretsin gözünün önünde eridim kendimi öldürmeyi denedim bir sürü ilaç kullandım !
Demir : Yağız o gün beni evlerine çağırmıştı. Kapıyı kaç kez çaldım yanımda arkadaşlarım da vardı . Kapı açılmayınca endişelendik , kapıyı bı şekilde tel tokatla açmayı başardık ama keşke ordan siktir olup gitseydikte o kapıyı açmasaydık .
Abimin gözleri dolmuştu bende körkütük ağlıyordum . Yağızın her adı geçtiğinde gözlerim dolardı zaten ve abimin gerçekleri anlattığında şüphe ediyordum . Hayatta en çok güvendiğiniz kişiden şüphe etmek sanki ahtopotla köpek balığının çocuğu olması gibiydi . Herşey üst üste geliyordu kafamın içi pavyon gibiydi . Her zaman olduğu gibi hayat yine götüyle gülüyordu işte .
Demir : Derle bir tanem senin için her şey çok zordu o zamanlar ve ben anlatamadım Yağız ' ı çok zor atlattın .
Derle : bana her şeyi anlat abi
Demir : kapıyı açtığımızda yukarıdan Yağız ' ın sesi geliyordu . Birisiyle tartışıyordu hemen adımlarımı oraya yönlendirdim . Ben yanlarına varasıya aşağıdan yere düşen bir şeyin sesi geldi . Aşağıya baktığımda Yağız kaldırımda kanlar içindeydi . Ve çatıda onunla kavga eden kişi bana doğru yaklaşıyordu .
Derle : neden polise görmediniz Allah'ın cezaları
Demir : o zaman on beş yaşındaydım korkmuştum .
Derle : Yağızın yanındakini gördün mü peki !
Bana endişeli bir şekilde baktı . Daha çok beni kurmak incitmek istemezmişcesine ama unuttuğu bir şey vardı ki ben kırılalı yıllar olmuştu ve o kırıklar Yağızla birlikte toprağın altındaydı . Bunu yıllardır bana neden anlatmamıştı . Yerinde olmayan piskolojim şu aralar bana el hareketi çekip Ukrayna'ya gitmişti kesinlikle
Demir : Yağız'ın yanındaki babamdı lanet olsun ki o Yağız' ın düşmesine neden oldu .
Derle : bunun yalan olduğunu söyle
Demir : babamla hemen evden çıktık . Benim arkadaşlarımda kaçmıştı zaten kapıyı açtığımızda aslında o gün benimde hayatımın cehenneme döndüğü gündü kardeşim .
Ağzımı açıp tek laf edemiyordum . Demir abim ve eskiden babam sandığım sewdiğim saygı duyduğum ama en çok da güvendiğim insanlar tarafından yarı yolda bırakılmıştım . Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin derler ya şu an bu söz o kadar haklı geliyordu ki .
Rize'de olmanın en güzel tarafı kafa dinlemek için güzel yeşil alanlarının olmasıydı kesinlikle . Ağaçlarla çevrili genelde spor yapan ve koşu yapan insanların geldiği bir parktı burası sabah erkenden kalkıp abileriyle ve ikizime gelmiştik . Dün eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum . Ama eski babam yani Hakan ' a olanların hesabını soracaktım . Bizim kaslı inekler beni baya geride bırakmış , kulvarından çıkarılmış at gibi gidiyorlardı mübarek . İçimden bir maşsallah sübanallah diyerek Adnan Oktar gibi aslancıklarıma bakıyordum tabi aynı zamanda da koşmaya çalışıyordum .
Derle : heyy inek kafalilar beklesenize beni be
Deniz : en sewdiğim ikizim ben bekliyorum bak seni bu ayılar ne bilsin kardeş falan görmez bunlarin gözü
Barkın : Deniz en sewdiğim kardeşimin aklına kötü kelimeler yüklenmesine yardımcı olman sinirlerimin üzerine basman iyi değil abicim .
Alkım : kız dereli Derle az kıçını daha hızlı hareket ettir de yetiş bize hayır yani biz hızlı da koşmuyoruz ki sen kaytarıyorsun .
Derle : abilerim vallaha siz hızlı koşuyonuz benim bı suçum yok
Arkın : of ya ben acıktım bak az da koşalımda gidelimin gayri
Pars : Arkın abim o kadar haklı ki acımdan oldum yaw
Derle : şöyle bol sumaklı soğanlı bir tantuni yanınada bol köpüklü ayran olsa varya
Deniz : bizim kız uçmuş beyler acilen tantuni yemeye gitmeliyiz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERLE
Teen Fiction+ Belkide 1milyonda 1 kişide görülen bir hataydı bu tüm hayatında bir resterasyon yapılıyordu her şey yenisine eskisini unutturuyordu ...