Selamın aleyküm mümin kardeşlerim dehşet bir bölüm olacak bu peçetelerinizi ve gözlerinizin vanasını hazırlıklı tutun 🤧😔
_______________
2011 23 Eylül
Hastane de perişan olmuştuk . İki gün önce amaliyattan çıkmıştı ama yoğun bakıma alınmıştı . Bana söylemiyorlardı ama babamla Yağız'ın ailesi konuşurken duymuştum . O hiç iyi değildi . İki gündür eve iki kez gitmiş ve hemen abimle geri gelmiştik . Yağız'ı yalnız bırakırsam sanki gidecek gibi geliyordu . Yoğun bakımın önünde oturuyorduk abimle sonra Yağız'ın odasına hemşireler ve doktorlar girmeye başla, canım perdesi kapandı . Bir şeyler oluyordu ve bize söylemiyorlardı. Yağız' ın annesi ağlıyordu . Babası ise ona sarılmış her şey iyi olacak diyordu . Bense kendimi ağlamamak için zor tutuyordum . Abime sarıldım ve sessizce ağlamaya başladım . Ne kadar zaman geçti bilmiyorum . Yoğun bakımın kapısı açıldı . Doktor ve hemşireler çıktı .
Burak (Yağız' ın babası ) : doktor bey oğlum iyimi içerde neler oldu durumu iyi değil mi yağızımın
Doktor : hastayı kaybettik başınız sağ olsun ölüm saati 10.42
Ben daha ne olduğunu kavrayamadan Yağız'ın annesi yere yığıldı . Hemşireler gelip onu adaya aldılar . Ben hala şok içerisinde abime baktım .
Derle : o Yağız'ın odası değildi ki hem doktor Yağız öldü demedi abi .
Demir (Derle 'nin abisi ) : Derle abiciğim bak bana , malesef Yağız vefat etti .
Derle : hayır abi o ölmedi sadece o iyi olacak
Abim bana döndü ve dolu gozleriyle baktı . Sonraysa sarıldık . Ağlamaya başladım . O ölemezdi bana kalbini hediye etmişti . Daha ona onu sevdiğimi bile söyleyememiştim. Sonrasında gözlerim karardı .
Gözlerimi açtığımda evinizdeydim . Annem baş ucumda bana bakıyordu . Aklıma son olanlar geldiğinde gözlerim doldu . Annem bana sarılmaya çalışıyordu . Onu ittimDerle : anne defol git odamadan beni rahat bırakın !!
Annem : kızım böyle yapma lütfen birlikte atlatacağız bunları lütfen ağlama
Derle : istemiyorum Yağız ölmedi hepiniz yalancısınız biraz sonra gelecek ve ben ona onu sevdiğimi söyleyeceğim
Annem : tamam kızım sakin ol Yağız gelecek ewet
Odadan çıkmıştı . Yağız gelecekti biliyordum. Bana hediye ettiği roman gözüme çarptı . Aldım ve okumaya başladım .
ŞİMDİKİ ZAMAN
O günler gözümün önüne geldikçe gözlerim dolmuştu . Yağız' ın ölümünü kabullenişim , mezarlıktaki cenaze töreni , annesi ve babasının o perişan halleri , sonra adlı tıpta çıkan ölüm raporunda ölümünün nedeni olarak intihar olduğu belirlenmesi . O zaman ön yaşındaydım ama bir günde yüz yaşında olmuştum . Kitabı okumaya başlamıştım o arada kapım tıklatıldı ,kapı açıldı ve içeriye ikizim yani Deniz girdi .Deniz : şey benim canım sıkıldı da yanına geleyim dedim.
Derle : bende kitap okuyordum .
Deniz : güzel bir kitaba benziyor bakabilir miyim ?
Kitabı ona uzattım kapağı inceledi sonra kitabın arkasını çevirip kısaca bilgilerini okudu ve bana geri uzattı.
Deniz : güzel bir kitaba benziyor polisiye ve cinayet romanlarını ve de sewerim .
Derle : Yağız da çok sewerdi . Bu kitabı bana hediye eden kişi yani
Deniz : Yağız kim ?
Derle : arkadaşımdı
Deniz : anladım . Okulda Erezden başka biri yoktu ama yanında
Deniz bana bir şeyler diyordu ama ben sanki başka bir paralel evrene geçiş yapmıştım . Gözlerim dolmuştu . Gözlerimden yaşlar düşmüştü ellerime sonra biri bana sarıldı . Ama ben hıçkırarak ağlamaya başlamıştım bile ne kadar agladığım hakkında bir fikrim yoktu . Deniz bana sarılı haldeydi. Kulağıma uyumalısın diye fısıldadı ve beni yatağa uzanacağım halde bıraktı . Ayağa kalkıp gideceğin de elini tutum . Gözlerime bakınca anlamıştı . Birlikte uyumamız ikimiz içinde iyi olacaktı yatakta yana kaydım . Yanıma uzandı ve üzerimize yorganı örttü . Sonrası ise saçlarimi dokunan bir eldi ve uykuya dalışım umarım bu gün rüyamda Yağız beni ziyarete gelirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERLE
Teen Fiction+ Belkide 1milyonda 1 kişide görülen bir hataydı bu tüm hayatında bir resterasyon yapılıyordu her şey yenisine eskisini unutturuyordu ...