6

349 16 23
                                    

Selam brovniveler nasılsınız  😽

_______________

Okul çıkışı Denizle eve dönecektik . Erez ve denizde kendilerine has bir şekilde selamlaşmıştılar.  Bizi almaya Barkın abim gelmişti . Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık .

Akşam yemeğinin ardından odama geçip biraz ders çalıştım . Kitap okumak kitap arıyordum . Sonra eşyalarının arasından hiç bir zaman kaybetmediğim benim için değerli olan o kitabı aldım .  10 yaşındayken bana bu kitabı doğum günümde vermişti . İlk kez doğum günümü o kutlamıştı.

2011  20  Eylül

Doğum günleri kutlamak bana her zaman saçma gelirdi annemde bana güzel miş gibi kokan üzümlü keke yapardı çayın yanında çok güzel giderdi .  Bu gün yine yapacaktı . Okulda yoktu bu gün onun için en yakın arkadaşım yanıma gelecekti onunla aynı sınıftaydım hatta ailemde tanırdı . Yağız  onu arkadaş olarak ne kadar sevmeye çalışsam da becerememiştim.   İki sene önce bizim mahalleye gelmiştiler ve komşuyduk  bize bazen akşam yemeğine gelirlerdi . Sonra çok yakın arkadaş olmuştuk . Tabi benim açımdan öyle değildi duygularımı hep gizlemiştim . Bu gün büyük gündü iki gün önce illa doğum gününü kutlayacağım sana hediye alacağım diye tutturmuştu . Saat oylene doğru geliyorken kapı çaldı büyük ihtimalle yağız olmalıydı . Kalbim sanki bedenimden ayrılıp bağımsızlığını ilan edecekti .  Yağız bana gülümsüyordu.

Derle : merhaba Yağız  içeri geç kapıda kalma lütfen

Yağız : olmaz Derle sana hediyeni vermeye geldim  sonra hemen gideceğim annem geç kalma dedi .

Derle : tamam

Yağız : benimle gel

Ayakkabılarımı giyip peşine takıldım. Sesiz geçen yürüyüşün sonunda bir ağacın altında durduk . Parktaki çınar ağacıydı. Her zaman bu ağacın altında otururduk .  İkimizde yere oturduk . Yağız bana baktı ve çok güzel gülümsedi .

Yağız : sana vereceğim hediyeyi abin öğrenirse bana kızabilir onun için ona bir süre söyleme

Derle : hediye nasıl bir şey ki

Yağız : Derle ben sana kalbimi hediye etmek istiyorum.

Ona bakakalmıştım. Sanki bütün bedenim uyuşmuştu . Sonrası karanlıktı ...

Gözlerimi açınca beyaz tavan beni karşılamıştı. Sonra doğruldum ve kolumdaki serumu fark ettim . Burası bir hastane odasıydı. Annem abim ve Yağız bana bakıyorlardı.

Annem : iyi misin kızım ay ne olduda bayıldın ki sen sabahta doğru düzgün kahvaltı yapmamıştım ondan mı acaba

Abim : ben doktora haber vereyim

Yağız bana ilgiyle ve endişeyle bakıyordu son olanlar aklıma gelince ona gülümsedim . Onu ilk gördüğümden bu yana hep farklıydi o benim için . Odanın kapısı açıldı içeriye abim ve doktor girmişti .

Doktor : kendini nasıl hissediyorsun

Derle : iyi hissediyorum .

Annem : doktor bey kızım niye bayılmış bı şey yok inşallah

Doktor : heyecana bağlı olarak bayılmış sanırım bı olay sonucu heyeacan yapmış olmalı bu da bayılma sinirlerini tetiklemiş

Abim :  Derle abicim neye bu kadar heyecanlandım ki

Derle : Yağız bana doğum günü hediyesi almışta

Abim : ne almista bu kadar heyecanlandım ki

Yağıza  dehşetle baktım . Elinde tuttuğu kitabı bana uzattı . Bu kitap güzel bir kitaba benziyordu . ' Tess Gerritsen - cerrah. ' kesinlikle okuyacaktım . 10 yaşında olmama rağmen  cinayet - polisiye romanıydı.

Hastaneden çıkmış eve gelmiştik . Annem bana o güzel üzümlü kekinden yapmıştı . Yagizlarda akşam bize geliyordu . Onunla konuşmamız gerekti en son bana kalbini hediye etmişti malum  .
Saat akşam ona geliyordu . Ama Yağızlar  hala bize gelmemişti . Annem Gülbin teyzeyi aradı. Ama açmadı sonra babamda Burak amcayi aradı ,üçüncü çalışta telefon açıldı .

Burak : alo Hakan kusura bakmayın

Hakan : merak ettik bir şey mi oldu

Burak : Yağız

Hakan : ne oldu yağiza iyi misiniz ?

Burak : Yağız çatıdan atlamış amaliyatla aldılar .
Sonra Burak amca ağlamaya başlamıştı . Muhtemelen devlet hastanesindeydiler . Hemen hazırlanıp hastaneye doğru yol aldık . İçimden kaç kez dua ettim Yağiza bir şey olmasın diye . Umarım en iyi arkadaşım sewdiğim çocuk hayata tutunurdu .

_____________

Arkadaşlar yıl şeysi tam uymuyor mantıken ama siz takmayın .
Gelecek bölümde de geçmiş zamandaki olan olaylardan dewam edeceğiz .
Mutlu kalın .....
🐄

DERLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin