12

187 6 9
                                    

Selamlar  uzun zaman sonra yeni bölümle karşınızdayım .  1 k olmuşuz lowwww Hepinize müq günler dilerim . 😀😱
Bölüm yazacam diye bı taraflarımı yırtıyom değerimi bilin alooo !..

________________

Eski babam yani Hakan Er ile Yağız 'ın evine gittik .  Kapı ziline bastı Hakan amca saniyeler içinde kapı açıldı . Yağız'ın babası bizi içeri davet etti.  Çekingen bı tavırla salondaki koltuğa oturdum . Yağız ' ın babası bize bir şey içer misiniz diye sordu . Esas konuşulacak olan konulardan sonra içmek için soğuk bir su istedim . 

Hakan : Derle bazı şeyleri öğrenmek için geldi .

Yağız' ın babası : ne gibi şeyler

Derle : Yağızla ilgili olan herşey !..

Yağız'ın babası : Yağız benim aslan oğlum

Hakan : Yağız'ın nasıl öldüğünü anlat kızıma çünkü ...

Yağız'ın babası : Yağız intihar etti bizde kabullenmek istemedik annesi harap oldu Derle sen zaten yanımızdaydın annesi bayıldı .

Hakan : Yağız'ın çatıdan düşmeden önce olanlar ne peki ikizini başka bir aileye satmanız .

Yağız' ın babası : ne (!)

Hakan : herşeyi biliyorum o gün Yağız'ın ne kadar yıkılmış olduğunu ağladığını ölmek istediğini

Yağız 'ın babası ( Taner ) : ewet her şey benim suçum tamam mı çocuğumun katiliyim  belkide ama polis beni tutuklamadı eğer gerçekten katil olsaydım şu an bir cezaevinde olurdum !..

Hakan : sen tam bir serefsizsin daha önce anlamalıydım . O gün seninle sattığın çocuğun ailesiyle tanıştığını söyleyecektim. Sonra zaten Yağız ' ın çatıdan gelen seslerini duydum .

Hakan amcanın ve Taner amcanın konuştuklarını dehşetle dinliyordum .
Bı kez daha yıkılmıştım Yağız gerçekten ölmek mi istemişti . O olduğu için benim ölmek istemem gibi ...

Flasback (Yağız' ın çatıdan düştüğü gün ) 

Yağız o gün çok mutluydu çünkü Derle ' nin doğum günüydü bu gün ona kalbini hediye edecekti birde kitap bunları vermek için Derleyle buluştu . Onunla konuştu mutluydu her şey güzeldi . On yaşinda biri için hayat fazlasıyla güzeldi . Ama gelecek olan kader belki herşeyi alacaktı . Yağız evlerine gitti . Yorulmuştu bu gün ama Derle için herşeye değerdi . Duş almak istedi ama banyo dolabında havluları bulamadı . Anne ve babasının yatak odasındaki dolaba bakacaktı. Oraya yöneldi altına bir sandalye koyarak dolabın en üst rafina bakmaya başladı . Aradığı havlu burdaydı . Havluyu çekince birden yere bir sürü fotoğraflar saçıldı.  Fotoğrafları hemen toplamaya başladım . Yerdeki resimlerde bir şeyi fark ettim . Annemin elinde iki bebek vardı . Kimdi bu ? Annemin elinde neden iki bebek vardı ki ...
Elimdeki fotoğrafla salonda annemi bekliyordum . Kapının zili çalmıştı sonunda annem gelmişti .
Hemen kapıya yöneldim ve açtım . Annemi beklerken babam gelmişti .

Yağız : baba bu fotoğraftaki kardeşim mi ?

Taner : ne fotoğrafı oğlum !

Yağız : bak burda annemin kucağında iki bebek var

Taner : önemli biri değil sadece kardeşin

Yağız : nee !..
Benim niye bunca yıldır bir kardeşim olduğundan haberim yok söylesene adi herif ne yaptınız ona dur söyleme , kumar borcun karşiliginda onu sattın değil mi (?)

Taner : beni ne kadarda iyi tanıyorsun 

Yağız : herkes seni iyi bir adam zannediyor sırf pislik birisin diye arkadaşlarımdan olamam ama sen iğrenç bir şerefsizsin

Babası ve Yağız arasında büyük bir kavga başlar ve babası Yağız ' a tokat atar . Yağız bir ikizinin olduğunu öğrenmiştir . Gözyaşlarını tutamaz . Evin çatısına çıkıp hava alıyordur babası  olan şerefsiz herkesin iyi aile sandığı ama aslında tiyatronun döndüğü aile ...
Yağız orada öylece bir süre ağladı . Bir ara kapı çalmıştı . Bedeninin uyuştuğunu fark etti ve ayağa kalkmaya çalıştı . Sonra ise ona doğru gelen adım sesleri onun ayaklanmasına yardımcı oldu .

Hakan (Derle ' nin eski babası) : Yağız iyi misin oğlum ? Babanla konuşmaya gelmiştim ama kapınız açıktı ve senin ağlama seslerini duydum .

Yağız : iyi değilim ve o lanet sey  benim babam değil

Hakan : seni bu kadar harap eden şey ne ?

Yağız : sizin de kardeşiniz satılsaydı anlardınız .

Hakan : hadi kendini toparla Derle evde bizi bekliyor .

Yağız : Derle' ye onu çok sevdiğimi söyler misin ?

Hakan : gidelim de kendin söyle

Yağız bir anda çatıdan kendini bırakmaya yeltenir ama Hakan bey onu kolundan güç bela yakalar ve yukarı çekmeye çalışır ama Yağız oralı olmaz o arada sesleri duyan Demir ( Derle'nin eski abisi ) hemen yanları gelir . Babasına yardım etmeye çalışır . Ama ne yazık ki Yağız çatıdan düşer . Demir ve babası hemen o evi terk ederler yoksa Yağız'ı kurtarmaya çalışırken katil olmak istemezler .

Flasback  son

________________

Bölümü nasıl buldunuz . Eksiklerim yada hatalarım varsa lütfen yorumlarda belirtin .

DERLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin