ජන්කුක්ගෙ ඇග අල්ලන්න බැරි තරමට රත් වෙලා තිබුණා. ජිමින්ගෙ මූණ දැකපු ජන්කුක් උඩට කරලා නවලා තිබ්බ sleeve එකෙන් අතම වහගෙන ඔලුව දෙපැත්තට වැනුවෙ ටේට කියන්න එපා කියනවා වගේ.
🐥 -: ඒ..ඒත් ඔයාගෙ ඇග..
🐰 -: ආ.. ඒක.. මේ..
🐯 -: මොකද්ද එයාගෙ ඇග ??
🐰 -: මේකයි එයා මේ කියන්නෙ මගෙ ඇග hot කියලා. නේද හියුන්ග් ??
🐯 -: ඔයාලා ඒක ගැනද කිව්වෙ ??
🐰 -: හී හී ඔව්. ඒත් ඉතින් මේ hot ඇගෙන් වැඩක් නෑ මොකද ඔයා මට කැමති නෑනෙ 🙁
ජන්කුක් අමුතු විදිහට කතා කලත් ටේ ඒක ගනන් ගත්තෙ නෑ.
🐯 -: යමු ජිමිනා පරක්කු වෙනවා
🐥 -: ඔයා යන්න මං එන්නං
ටේ ඔලුව වනලා ගියාම ජිමින් ජන්කුක් දිහාට හැරුණා.
🐥 -: මොකද මේ කුකී ??
🐰 -: මේකයි.....
ජන්කුක් ටේට කුඩේ දීලා වැස්සෙ ගිහින් රෑ වෙද්දි උණ හැදුණ විදිහ ජිමින්ට කිව්වා.
🐥 -: හ්ම්. ආයෙ ඔහොම කරන්න එපා හරිද ?? බෙහෙත් ගන්න ඕනෙ හොදද
🐰 -: හරි හියුන්ග්
ඊට පස්සෙ ජිමින් ටේ ගාවටත් ජන්කුක් එයාගෙ class එකටත් ගියා.
A/N POV -:
ජන්කුක්ගෙ දග වැඩ එක්ක ඔය විදහට දවස් ගෙවිලා ගියා. ඒත් ටේ හිටියෙ එයාගෙ හිතත් එක්ක සටනක. මොකද මේ වෙනකොට එයාගෙ හිතේ ඒ bumny boy ගැන අමුතු හැගීමක් ඇති වෙලා තිබුණා. ටේ දන්නෙ නෑ මොකද්ද ඒ හැගීම කියලා. ඒත් එයා ඒ හැගීමට " කැමැත්ත " කියන නම දෙන්න කැමති උනේ නෑ. මොකද එයා එයාගෙ dream boy ට ආදරේ කරන නිසා. ටේ ජන්කුක්ව මගාරින්න , එයාට කැමති නෑ කියලා පෙන්නන්න කොච්චර උත්සහ කලත් ඒ හැමදේකින්ම උනේ ටේට ජන්කුක් ගැන තිබ්බ හැගීම තව තව වැඩි උන එක. ටේට ඒ හැගීම නැති කරන්න තවත් අමාරු උනේ ජන්කුක් හැමවෙලේම එයාගෙ පස්සෙන් එන නිසා. ටේ ජන්කුක්ගෙන් බේරෙන්න කොච්චර දේවල් කලත් ජන්කුක් කොයිම වෙලාවකවත් උත්සාහය අතාරින්න ලෑස්ති උනේ නෑ.
YOU ARE READING
Love is Blind [✔✔]
Fanfiction(සිංහල) " Time no matters. I always love you blindly " Top - Taehyung Bottom - Jungkook Side ships - Yoonmin Season 1 & 2 Completed ✘ Don't copy my work ✘