İki gündür o çocuk mesaj atmıyordu ve postlarımda da görmemiştim, hoş onu pek de umursadığım söylenemezdi ya. Boşu boşuna kendimi onun yüzünden üzmem saçmaydı?
Her neyse.. bugün Pazartesi günüydü ve okulu severdim. İnek bir öğrenci olmam da cabasıydı ama bizimkilerle eğlenebildiğimiz en iyi yer olabilirdi okul.
Mingi aşkımla evlerimiz yan yana olduğu için evden çıkıp Mingi'nin ziline bastım. Mingi kapıyı açtı, elindeki sandviçi bir çırpıda ağzına tıkıştırıp çantasını aldı ve alelacele ayakkabılarını giydi.
"Sakin ol Mingi boğulacaksın!"
"Sakin olamam bugün Yunho'ya açılacağım Wooyoung unuttun mu!"
Ona kıkırdadım ve sessiz bir şekilde yürümeye devam ettim o sırada duyduğum deklanşör sesiyle tekrar Mingi'ye baktım.
"Bu efsane oldu!"
Fotoğrafa bakıp biraz güldükten sonra paylaştım
j_woo_young: Ne bu ciddiyet?!
Son_gi ve 837.928 diğer kişi beğendi
293.028 yorum..
5 dakika önce-○-Yorumlar-○-
x: Bu döver bizi
y: Valla ben oppacılık yapmadım aha hepsi bu @ x insanının suçu
j_woo_young: ÇOK ŞİRİNSİNİZ QISJJWKWJDN
y: Ağağağaaaa asıl şirin sensiwnnchsanhine: Desene bugün berbat bir gün olacak..
z: Ne alakası var?
chsanshine: Oppanla aynı okuldayız da canım..
j_woo_young: Seni tanıyor muyum yani?chsanhine bu yorumu sildi
j_woo_young: Hey, yorumunu gördüm.
chsanhine: Off kahretsin|
Off ka|
Napim?j_woo_young: Domal?
chsanhine: He hemen domaldım amk salağı..
j_woo_young: Off.. neyse.
Madem bizim okuldasın seni bulmam an meselesi..
Bulduğumda sana bana dediklerini ödeteceğim.chsanshine: Pffffftt.. egoist veled.
____________________WOOSAN____________________
SAATLERDİR BİR ARKADAŞIMI WOOSAN FANI YAPMAYA ÇALIŞIYORUM VE EN SONUNDA MOA YAPTIM..
WOOSANDAN NE ARA TXT'YE GELDİK HİÇ BİR FİKRİM YOK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous ~ Woosan
أدب الهواةchsanshine: Yapmacıksın Jung Wooyoung. ! Sevenleri olduğu için silmeye kıyamadığım bir fic. Mantık ve yazım hataları mevcuttur, fici yazarken daha ortaokula gitmekteydim. Anlayışınız ve affınıza sığınarak... !