Sabah alarmımla uyandım. Rutin işlerimi halledip duşa girdim. Duştan sonra saçımı kurutup salık bıraktım. Üstümü de giyindikten sonra telefonumu alıp odadan çıktım.
Yemekhaneye gelip kahvaltı tepsimi aldım ve yemekhaneye göz gezdirdim. Bizimkileri göremeyince boş bir masaya geçip yemeğimi yemeye başladım.
''Günaydın.'' dedi Steve karşıma otururken.
''Günaydın.'' dedim.
''Bugün boşsundur umarım.'' dedi. Dün koşturmaktan onunla pek ilgilenememiştim.
''Evet, boşum.'' dedim.
''Güzel.'' dedi ve yemeğini yemeye başladı. Biz kahvaltımızı yaparken Tony yanımıza geldi.
''Naber büyükanne? Naber büyükbaba?'' dedi.
''Kes şunu Egostark.'' dedim.
''Bu akşamki daveti haber vermeye geldim.'' dedi.
''Ne daveti?'' dedi Steve.
''Eski ortaklarımdan biri kahramanlar için bir yemek düzenliyor. Yani bizim için.'' dedi.
''Kusura bakma ama bugün olmaz.'' dedi Steve.
''Evet. Benim başka planlarım var.'' dedim.
''Bizi özel olarak davet etti. Ayrıca orada başka iş adamları da olacak. Ve siz de geleceksiniz.'' dedi.
''Saat kaçta olacak?'' dedim.
''20.30'da orada olacağız.'' dedi gülümseyerek.
''Peki. Ama izin verirsen şimdi kahvaltımızı yapacağız.'' dedim.
''Afiyet olsun.'' dedi ve yanımızdan ayrıldı.
''Ama bugünü beraber geçirecektik?'' dedi Steve.
''Biliyorum, biliyorum. Ama Tony çok ısrar etti. Ayrıca bütün ekip orada olacak. Bizim için düzenlenen bir davete gitmemek çok kaba olur.'' dedim.
''Peki. Ama yarın bütün gün benimlesin.'' dedi.
''Tamam.'' dedim gülümseyerek. Yemeğimizi bitirdikten sonra yemekhaneden çıktık. Ortak salona geldiğimizde kimse yoktu.
''Kimse yok.'' dedim. Steve kolumdan tutup beni kendine çekti.
''Evet.'' dedi. ''Kimse yok.'' Beni öpmek üzereyken ortak salonun kapısı açıldı. Hemen ayrıldık. Clint gelmişti.
''Selam.'' dedi.
''Selam.'' dedim.
''Ne yapıyorsunuz?'' dedi.
''Hiç. Sohbet ediyorduk. Seni yemekhanede göremedim. Neredeydin?'' dedim.
''Nat ile atış yapıyorduk. Sonra Tony gelip bize akşamki davete gelmemiz gerektiğini söyledi.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓑𝓲𝓻 𝓨𝓮𝓷𝓲𝓵𝓶𝓮𝔃
FanficAçıklama yapmaya üşendim ama kısaca bizim Original 6'lı artık 7'li. çok güçlü bir kız avengers'a çağırılıyor. Oku bak pişman olmazsın ;)