Arkadaşlar Altın ve Gümüş soyu ile ilgili hiçbir şey bilmiyorum. Çünkü bunları kendi kafamda uydurdum. Ama bir arkadaşımız (😘) bana böyle bir mesaj attı. Ve neredeyse benim kafamda uydurduklarımla aynı özelliklere sahipler. Ek olarak Bakır Soyu da var. Yani benim uydurduğum bir şey. Tahmin edebileceğiniz üzere en güçlüleri altın. Sonra gümüş. Sonra ise bakır.
Altın soyundan gelenlerin saç ve sakalları sarı iken gözleri mavidir. Öfke duyguları ağır basınca saçları ve sakalları altın gibi parlar. Gözleri maviden sarıya döner ve parlamaya başlar. Zihin okuma, nesneleri hareket ettirme, hızlı iyileşebilme gibi güçleri vardır. Ek olarak da ateş ve suyu kontrol edebilirler. Altın soyundan gelenler tanrı sayılabilecek kadar güçlüdürler. Bu yüzden öldürülmeleri neredeyse imkansızdır. Kendilerine eşit veya daha fazla bir enerjiyle öldürülebilirler. Altın soyundan gelenler kendileri gibi altın soyundan gelen birini öldürebilir. Fakat bu onda büyğk bir hasar bırakır. Birini öldürmek bile bu kadar zorken ikincisini öldürmesi imkansızdır. Bu yüzden Asellus'un büyükbabası annesi ve babasını öldürdükten sonra Asellus ve Agena'yı öldüremedi. Ama altın soyundan gelen biri gümüş veya bakır soyundan gelen birini öldürebilir.
Gümüş soyundan gelenlerin saçları ve sakalları gri iken gözleri yeşildir. Öfke duyguları ağır basınca saçları ve sakalları gümüş gibi parlar. Gözleri de yeşilden griye döner ve parlar. Zihin okuma, nesneleri hareket ettirme, hızlı iyileşebilme gibi güçleri vardır. Ek olarak havayı kontrol edebilirler. Hatırlarsanız Agena'nın uçtuğu sahneyi hatırlarsınız. Orada uçmamıştı. Havayı kontrol edebilme yeteneğini kullanarak kendini havaya kaldırmıştı. Gümüş soyundan gelen biri kendi gibi gümüş soyundan gelen birini öldürebilir fakat büyük hasar alır. Ama bakır soyundan gelen birini öldürebilirler.
Bakır soyundan gelenlerin saçları, sakalları ve gözleri kahverengidir. Öfke duyguları ağır basınca saçları, sakalları ve gözleri bakır rengine dönerek parlamaya başlar. Zihin okuma, nesneleri hareket ettirme, hızlı iyileşebilme gibi güçleri vardır. Ek olarak toprak ve elektriği kontrol edebilirler. Bakır soyundan gelen biri kendi gibi bakır soyundan gelen birini öldürebilir fakat büyük hasar alır. Bir gümüş veya altın soyundan gelen birini öldürmesi imkansız denecek kadardır. Fakat büyük bir yardım alarak yapmaları mümkündür. Hikayenin akışında buna dair örnekler görebilirsiniz. Kafamda bir şeyler var😁
Bana bu bilgileri atan SirinOzkan01 arkadaşımıza da ahiretten teşekkür ediyoruum🌈kullanıcıdan bahset
Anlayamadığınız yerleri böyle özetledim. Kafanıza takılan bir şeyler varsa yazabilirsiniz. OY VERMEYİ, YORUM ATMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIIIINNN^^
SİZİ SEVİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓑𝓲𝓻 𝓨𝓮𝓷𝓲𝓵𝓶𝓮𝔃
Fiksi PenggemarAçıklama yapmaya üşendim ama kısaca bizim Original 6'lı artık 7'li. çok güçlü bir kız avengers'a çağırılıyor. Oku bak pişman olmazsın ;)