Sabah alarmımla uyandım ve rutin işlerimi halledip duşa girdim. Duştan sonra saçlarımı kurutup minik tutamlarını yandan toplayı geri kalanını salık bıraktım. Siyah tişörtümü ve kırmızı, zincirli eteğimi giydim. Hafif bir makyaj yapıp telefonumu alıp spor ayakkabılarımı giydikten sonra çıktım.
Agena'nın odasına geldim. Kapıyı tıklayıp açtım. Benim aksime o üstüne kırmızı tişört, altına siyah etek giymiş, saçlarını benimki gibi toplamış, makyaj yapıyordu.
''Günaydıııınnn!'' dedim arkasına atlarken.
''Ah! Asel! Rujumu bozacaksın.'' dedi. Munzurca gülümseyip yatağına oturdum.
''Bugün ne yapmak istersin?'' dedim ayaklarımı sallandırarak.
''Mmmm... Bilmem. Aslında önce birbirimizi daha iyi tanımak istiyorum. En sevdiğin rengi bile bilmiyorum.'' dedi.
''Tamam. Bana uyar. Bu arada en sevdiğim renk sarı.'' dedim gülümseyerek.
''Benim de gri.'' dedi ve ayağa kalktı. ''Ama önce kahvaltımızı yapalım. Açlıktan ölüyorum.'' dedi ve kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. Yemekhaneye gelip kahvaltı tepsilerimizi aldık ve bizimkileri bulup yanlarına gittik.
''Günaydın.'' dedik Agena ile aynı anda. Diğerleri de bize 'Günaydın.' deyince 2 sandalye çekip oturduk.
''İkiz olduğunuzu belli etmeden duramayacaksınız, değil mi?'' dedi Tony. Anlamayarak baktığımızı görünce kafasıyla üstümüzü işaret etti.
''Haa... Birbirimizden bağımsız böyle giyindik.'' dedim. Birlikte sohbet ederek yemeğimizi yedik. Yemeğimizi bitirdikten sonra hep birlikte ortak salona gittik. Agena iki not defteri ve kalem alıp yanıma oturdu ve birer tanesini bana uzattı.
''Pekala... En sevdiğin renk sarıydı değil mi? Peki en sevdiğin yemek?'' dedi.
''Hamburger. Senin?'' dedim.
''Spagetti.'' dedi not alırken. Ben de onun yaptığı gibi not aldım. ''En sevdiğin hayvan?''
''Belki garip gelecek ama ejderha.'' dedim.
''Benim de kurt.'' dedi. ''Immm... En sevdiğin çiçek?''
''Papatya.'' dedim.
''Lotus çiçeği.'' dedi. ''En sevdiğin dondurma?''
''Karamel.'' dedim.
''Sade.'' dedi. ''En sevdiğin Avenger?''
''Tony!'' dedim.
''Efendim büyükanne?'' dedi Tony.
''Ha? Yok bir şey.'' dedim.
''Benimki sensin.'' dedi. Gülümsedim. ''En az sevdiğin Avenger kim peki?''
''Ne? İyi de hepsini çok seviyorum.'' dedim.
''Hadi ama... Hepsini eşit sevemezsin.'' dedi.
''O zaman en az sevdiğim Avenger benim.'' dedim. Agena ufak bir kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓑𝓲𝓻 𝓨𝓮𝓷𝓲𝓵𝓶𝓮𝔃
FanficAçıklama yapmaya üşendim ama kısaca bizim Original 6'lı artık 7'li. çok güçlü bir kız avengers'a çağırılıyor. Oku bak pişman olmazsın ;)