~Joonas~
Herään tuntiessani hengitystä otsallani. Ei kestä kauaa huomata, että pääni on Joelin paljaalla rinnalla. En muista yöstä mitään. Päätä jomottaa ihan julmetusti. Joelin toinen käsi kiertää ylitseni ja omani kiertää Joelin ympäri. Käännän hieman päätä ylöspäin. Kyllä. Olen nukkunut yön näin. Siirrän Joelin käden päältän, jotta voin nousta. En halua, rttä Joel saa kohtauksen nähdessään minut päällään. Puen lattialla olevan t-paidan ja collarit ja suuntaan kohti keittiötä. Nappaan särkylääkkeen ja vettä. Kohta Joel astelee keittiöön t-paita ja bokserit päällä. Hän tekee saman kuin minä. "Ai saatana tuli taas juotua iha liikaa" Joel valittelee. Pidän kättä otsallani ja nyökkään. "Mä meen suihkuun" sanon ja astelen suihkulle. En jaksa oeseytyä muuten, joten otan vain virkistävön suihkun. Kaivan laatikosta pyyhkeen ja pyöräytän sen lantiolleni. Tulen ulos suihkusta, vaatemytty kädessänk. Samassa Joel singahtaa suihkuun. Mietin vain, miten olen päätynyt Joelin kämpälle. En kyllä muista mitään viime yöstä tai illasta. Menen makuuhuoneeseen ja puen vaatteet päälle. Päätän ottaa Joelin kaapista hupparin. Itselläni ei ole kuin t-paota ja kollarit. Puettuani mustan, hieman ison hupparin, päälleni, astelen olohuoneen sohvalle ja alan selata instaa. Ei mitään erityistä taaskaan. Odottelen jotta Joel tulisi suihkusta. Kohta tuo asteleekin pyyhe lanteilla ulos suihkusta. Hän menee suoraan makuuhuoneeseen ja pukee vaatteet. Pian hän tulee ulos huoneesta ja istuu sohvalle. "Kyl mä tiiän et näytän hyvälle, mut ei tarvi tuijottaa" sanon huvittunrrna Joelille, jonka katse oli liimauruneena minuun.
~Joel~
"Kyl mä tiiän et näytän hyvälle, mut ei tarvii tuijottaa" Joonas huomauttaa huvittuneena minulle. Olin nähtävästi katsonut häneen hieman pidempään. "Aa sori. Mut katoin vaa et sul on mun huppari" sanon hymyillen. "Joo mä vähä lainaan tätä. Pirun kylmä ni ei t-paita riittäny" Joonas vastaa hymyille. Otan myös oman puhelimeni esille. Niko on laittanut viestin yhteiseen ryhmäämme
Tommin lapset
Niko: Meniks porukal kui lujaa?
Aleksi: Pätä jomottaa aivan helvetisti!
Olli: Joo sama. Ois voinu taas ottaa vähemmä.
Joonas: Samat fiilikset täällä.
Minä: No joo tuli taas juotuu vähä enemmä
Tommi: Aijaa, ihanko totta? Eka asia mitä pyysit multa oli et vien sut ja Porkon teille nii voitte 'pitää hauskaa'
Minä: Mitähä vittua mä oon selittäny
Olli: Haha. Mitäs se 'hauska' sit oli
Niko: Hahaha. Elä sano et te panitte!
Joonas: Joo no ei ainakaan sitä! Kyl mä muistaisin sen.
Tommi: Nii varmaa. Olit iha yhtä kännissä ku Joel ja olit nii Joelin pauloissa siellä baarissa
Nostan katseeni Joonaksen, joka hymyilee kirjoittaessaan viestejä. On se kyllä söpö ku hymyilee. Helvetti. Emmä noin voi ajatella. Oliks Joonas oikeesti ihan mun pauloissa? Äh se vaa oli nii kännissä. "Sä tuijotat. Taas" Joonas sanoo naurahtaen. Havahdun ja käännän äkkiä katseeni puhelimeen. Ei vittu. Onks meidän välillä tapahtumassa jotain?
435 sanaa
Ne jotka oon lukenu _issuess_ tarinoita, nii huomaa et tää on vähä samalla tyylillä kirjoitettu. Otin sulta vähän inspistä, jos ei haittaa :D en siis tietenkään kopioi tai kirjoita samanlaista tarinaa ku sinä, mut vähän samantyyppisellä kirjoitus asulla.
YOU ARE READING
Love of Life (Joonas×Joel)
FanfictionSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?