~Joonas~
Keikka alkaa ja menemme kaikki lavalle. Alamme normaaliin tapaan soittamaan. On kolmanneksi viimeisen biisin vuoro, joka on 'Sharks love blood'. Olen juuri soittamassa toista kertosäettä, kun kitarastani katkeaa kieli. En keksi mitä muutakaan tehdä, joten menen mikin luo, suljen silmät ja alan laulamaan. Ympärilläni kaikki hiljenee. Kuuluu enään hiljaista rumpujen ja basson ääntä. Samalla Joel on käynyt hakemassa juuri korjauksesta tulleen varakitaran ja ojentaa sen minulle. Katson tätä hymyillen ja jatkamme taas soittamista normaaliin tapaan. Biisin loputtua tunnen Joelin käden olkapäälläni. Käännän katseeni tähän. Joel antaa suukon minulle. Ihmiset yleisössä alkaa kiljumaan. "Omg!!!" "Onks Joel ja Joonas yhessä?" "Omh unelma!" "Joel ja Joonas on cc!" saan kuultua kaukkien huutojen seasta. Päätän siis ottaa mikin käteeni. "Haluaisin sanoa teille, ja bändille, pari sanaa. Tämä ihana herrasmies tässä on mun poikaystävä!" sanon ja käärin toisne käteni Joelin niskan takaa hänen ympärille. Porukka yleisössä alkaa huutamaan ja kiljumaan entistä kovempaa. "Näiden uutisten saattelemana, voidaankin siirtyä toiseksi viimeiseen biisiin. Rakkaus teemalla mennään, mutta ei ehkä kaikkein suloisimmalla ajatuksella" Niko selostaa ja alamme soittamaan 'Love of mine' nimistä biisiä.
Heipä hei rakkaat lapset. Selitin tätä asiaa jo mun aleksi x niko ficissä, joten en selitä tässä enää lol. Sama kysymys täälläkin, onko porukalla kiinnostusta vielä lukee tätä? Jos on, niin jatkan ehkä kirjottamists
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Life (Joonas×Joel)
Hayran KurguSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?