~Joel~Aamulla herätessäni, otan puhelimeni ja katson somet läpi. Kohta bändin ryhmään tulee Nikolta viesti
Tommin lapset
Niko: Siirretään tän päivän treenit huomiselle, kun näihin treeneihin tarvittas kaikki. Mulla on vähän muita kiireitä, joten en pääse treeneihin.
Minä: Joo käy hyvin. Ilmotan Porkolle kuha se herää
Kohta tuo herääkin. Kerron tälle asiasta. Saisumme siis olls päivän kahdestaan. "No mitä me sit tehää?" Joonas kysyy minulta. Virnistän tälle ja pyörähdän hänen päälle. Suutelen Joonasta ja ujutan kieleni hänen suuhun. Kohta joudun irrottautumaan jotta voimmr ottaa happea. Peruutan hieman ja menen Joonaksen kaulalle. Teen muutaman fritsun. Käteni löytävät tämän paidan alle, ja kohta paita löytää reittinsä jo lattialle. Alan tekemään fritsuja Joonaksen paljaalle rintakehälle. Kohta Joonas onkin päälläni ja hän tekee vuorostaan minulle fritsuja. Pian kuitenkin hän nousee päältäni ja vetää minut ylös. "Puetaan ja mennää aamupalalle. Mulls on iha helvetin kova nälkä" Joonas sanoo. Puemme vaatteet ja lähdemme kohti keittiötä. Joonas laittaa samupala tarbikkeet pöytään ja alamme syömään. Syötyämme päätämme mennä katsomaan netflixiä. Joonas istuu sohvalle, joten hyppään tämän päälle. Valitsemme elokuvan jota alamme katsoa.
~Joonas~
Elokuvan loputtua päätämme lähteä kävelylle. Tai no oikeastaan Joel pakotti minut kävelylle kanssaan. Kello on 12.00. Olemme jossain puistossa. Istumme pöydän äärelle, joka löytyi puistosta. Juttelemme kaikkea maan ja taivaan väliltä. Yhtäkkiä Joelin katse harhautuu taakseni. Hän näyttää järkyttyneeltä. Käännyn ympäri ja näen jonkun naisen. Tällä on pitkät mustat hiukset, pieni toppi ja mustat collarit. Hänellä on myös valkoiset lenkkarit. Hän kävelee luoksemme, tai no Joelin luokse. "Hei Joel." Tuo snsoo hennolla, hieman korkealla äänellä. "Mitä sä teet täällä?" Joel kysyy tältä tympääntyneenä. "Mä tulin mun rakkaan poikaystävän luo" Tämä sanoo ja tuijottas Joelia odottavasti. Vilkiasen Joelia kysyvästi. "Enkö mä ole tarpeeks monesti Joanna sanonu sulle et mä en rakasta sua enää" Joonas vastaa kääntäen kasteena pois tästä. "Ei sun tarvii esittää sun ystäväs edessä et ei oltais yhessä" Joanna sanoo ja suutelee Joelia. Minulle riitti. Nousen penkiltä ja lähden kävelemään pois.
~Joel~
"Mitä vittua Joanna?!" huudan Joannalle. "Mitä? Sähän rakastat mua. Sun kaveris vaa on kateellinen sulle" Joanna vastaa viattomalla äänensävyllä. "Se ei ollu mun kaveri. Se oli mun poikaystävä!" Huudan tälle. Nousrn penkiltä ja löhden juoksemaan johti Joonasta. Oon kussu just kaiken.
359 sanaa
Heii jakakaa tätä pliis kaikille! Haluidin enemmän ihmisii lukee tätä. Ja kertokaa toki mitä haluisitte tässä tapahtuvan.
YOU ARE READING
Love of Life (Joonas×Joel)
FanfictionSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?