~Joonas~
Päädyttiin jätkien kaa et ei pidetä treenejä. Kaikki oli juonu vähä liikaa eilen. Nousen sohvalta ylös ja astelen etriseen. Kaivan takin taskusta tupakka askin ja sytkärin ja kövelen tämän jälkeen parvelleelle. Otan tupakan, laitan sen huulien väliin ja sytytän sen. Olen koko aamun miettinyt vain Joelia. Meillä on ollu aina meneillään jotain ja tullaan niin hyvin aina toimeen. Mut tää aamu tuntu jotenki erilaiselta. Ihanku meidän välillä ois jotain. Ei se oo mitää. Ja vaikka mulla ois jotain tunteita Joelia kohtaa, nii se on hetero ja ei se mua kohtaa ainakaa mitää tunteita sais. Nojaan parvekkeen kaiteeseen ja katson vilisevää kaupunkia. Kun olrn polttanut tupakan, tumppaan sen ja kävelen takaisin sisään. "Mä varmaan lähen tästä kotiin" sanon Joelille ja kävelen eteiseen. Pistän kengät jalkaan ja takin päälle. "Moro!" huikkaan ovelta. "moro" kuulen Joelin äänrn sohvalta. Astun ulos asunnosta ja kävelen rappukäytävässä. Ovelta astun ulos ja lähden kävelemään kohti kämppääni. Päätän kuitenkin mennä studiolle soittamaan. Kukaan ei ole siellä, joten saisin olla ainakin rauhassa. Ei kestä kauaa kun olen perillä. Otan kengät ja takin pois ja etsin akustisen kitarani. Viritän sen ja alan soittamaan jotain melodiaa. Yritän saada jotain aikaiseksi, mutta en saa Joelia mielestäni. Mulla taitaa olla tunteita Joelia kohtaan. En koskaan ole ajatellut yhtään ihmistä näin paljoa. Äh mä vaan kuvittelen. Tää vaa johtuu siitä ku heräsin Joelin päältä.
~Joel~
Joonas lähti ja jäin yksin. Olisin halunnut olls hänen kanssa. Joonaksen seurassa asiat on ollu hyvin, mut tällä kertaa se oli erilaista. Jotenki tuntu et ollaan läheisimpiä. Ja mä huomasin kun Joonas makas mun päällä. Se tuntu turvalliselta. Mulla on ehkä tunteita sitä kohtaan. Mut vaikka oiskin, nii ei Joonas tuntis samoin. Se on hetero. Ja bändi varmaa kärsis jos me alettas seurustelee. No ei siitä tarvii huolehtii ku ei meidän välillä tuu koskaa olee mitää. Tai no... Oisha se aika kivaa jos olis. Mut ei se oo mahollista. Päätän tehdä itselleni ruokaa. Alan olla sen verran nälkäinen. Taisin syödä viimeksi eilen päivällä. Teen itselleni leivän ja keitän kupin kahvia. Syötyäni käyn vaihamassa hieman mukavammat vaatteet päälle ja lähden ulos. Kävelen studion ohi. Ikkuna on auki ja kuulen soittoa, joten päätän piipahtaa siellä.
355 sanaa
Sori vähä lyhyempi. Kirjotan näitä nyt koulussa, joten nää on vähä lyhyempiä ja näissä edetään nyt ehkä vähän hitaammin.
YOU ARE READING
Love of Life (Joonas×Joel)
FanfictionSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?