~Joel~
"Oota!" huudan Joonaksen perään. Tämä vain jatkaa kävelyä päättäväisesti. Saan juosten tämän kiinni. "Joonas... Mä voin selittää" yritän sanoa tälle. "Vittu mä en haluu sun tyhmiä selityksiä! Ois mun pitäny heti tietää et sä et rakasta mua!" Joonas huutaa kyyneleet silmissä. Yritän ottaa tämän kädestä kinni, mutta hän riuhtaisee kätensä irti. "Älä koske... Jätä mut rauhaan." Hän sanoo ja lähtee itkien juoksemaan pois. "Vittu mä pilasin kaiken" huudan yksin. Lyyhistyn maahan itkien. Joanna koskettas olkapäätäni. "Joe-" tuo on sanomassa. "Painu vittuun! Sä et auta tässä tilanteessa paskaakaan" huudan tälle. "Halusin tulla sanoo et.. Toi oli sulle ihan vitun oikein. Sä jätit mut kun olik ihan rikki. Vitun homo paskaläjä!" Tuo huutaa ja potkaisee minut maahan. Nousen seisomaan ja lähden kävelemään takaisin kotiin. Mun ja Joonaksen välit tais mennä siinä. Kotiin päästyäni menen suoraan sänkyyn ja nukahdan.
~Joonas~
Herään siihen, kun Niko soittaa. Treenit alkaisivat ihan pian. Puen heti päälleni ja lähden studiolle. Olen viimeinen studiolla. Huomaan Joelin sohvan nurkassa. Vilkaisen tätä. Menen istumaan toiseen päähän sohvaa, koska muut psikat on viety. "Nonii. Elikkäs yhen biisin kaikki äänitykset oli hävinny johonki, joten nyt pitäis äänittää kaikki alusta" Aleksi snaoo kääntyessään tuolillaan. "Tommin rummut ehittiin jo äänittää, ku oltiin ekana täällä. Oisko sit Olli sun bassot?" Aleksi ehdottaa. "Joo köy mulle. Viritän nopee tän kokonaa" Olli sanoo ja jatkaa virittämistä. Pisn vaivunkin omiin ajatuksiini, kun alan selata puhelinta. Olin ilmeisesti aika kauan siinä omissa maailmoissani, sillä Aleksi koputti olkapäätäni. Oli ilmeisesti vuoroni. Nappasin kitaran ja aloin soittamaan. En kuitenkaan pysty krskittymään ja soittamisesta ei tule mitään. "Vittu. Hei voidaaks tehä tää myöhemmin. Vaikka illalla jos Aleksi tuut tänne sillo?" ehdotan. "Joo tietty" Aleksi vastaa hymyillen ja tallentaa tiedostoja. Laitan kitaran telineeseen ja alan kävelemään ulos. "Joo lähenki tästä himaan. Moro" huikkaan ovelta js lähden. Hetken käveltyäni joku koputtaa olkapäätäni. Käännyn ympäri ja huomaan Joelin. "Mitä sä haluut?" Kysyn tältä hieman tylysti. "Mä haluan selvittää meidän välit. Mä nimittäin rakastan sua ihan vitusti" Joel sanoo hirman pettyneenä. "Tuu mun autoo. Mennää mun kämpille nii selvittää tää siel" sanon ja avaan auton ovet. Matka menee hiljaisuudessa. Pian parkkeeraan auton oikean kerrostalon pihaan ja astun ulos. Joel käveler perässäni sisälle. Potkin kengät jalasta ja lysähdän sohvalle. "Sulla on sit parempi olla hyvö selitys sille mitä siel puistossa tapahtu" sanon tuijottaen Joelia suoraan silmiim. Hän istuu toiselle puolelle sohvaa. Joel huokaisee ja allaa kertoa. "Se Joanna siellä puistossa. Se oli mun exä. Joanna käytti mua hyväkseen. Mä idioottina en tietenkään sitä koskaan älynny. Se käytti mun rahoja vaan, et se pääs juhlii sen kavereitten kaa. No meillä oli sit yhen kerran aika paha riita. Sen isä oli vissii edellisenä päivänö huutanu sille, nii se oli ihan rikki. Mut mä en välittäny siitä sen jälkee mitä se oli mulle tehny, ja jätin sen samana iltana. Se sit vanno kostavansa sen mulle. No siellä puistossa se sit vaa tuli ja suuteli mua mun tahtomatta. Mä en oo rakastanu sitä sen kaiken paskan jälkeen" Joel saa kerrottua. Katson tätä suoraan silmiin.
493 sanaa
Mä oon nyt hirvee ihminen ja jätän tän tämmöseen kohtaan >:) mutta huomenna (ehkä) tulee lisää.
YOU ARE READING
Love of Life (Joonas×Joel)
FanfictionSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?