~Joonas~
Herään Joelin viereltä. Otan puhelimen pöydältä ja katson onko mitään erikoista tapahtunut. Mitään ei nöytä olevan tapahtunut. Lasken puhelimen pöydälle ja käännyn katsomaan nukkuvaa Joelia. Annan tälle suukon otsaan. Hän alkaa räpyttelemään silmiään. "Huomenta" sanon tälle hymyillen. "huomenta" Joel vastaa käheällä äänellä. "Tänää ois keikalle lähtö kymmeneltä" Sanon ja nousen istumaan sängylle. "Mä voisin vaikks viettää koko päivän sun kaa täällä" Joel sanoo noustessaan pukemaan. "Sun kannattaa varmaa käydä suihkussa. Et käyny illalla" Joel kehottaa. Nousen siis seisomaan ja lähden suihkuun. Pian tulen pyyhe lanteilla ulos kylpyhuoneesta. Menen makuuhuoneeseen ja puen vaatteet. Nappaan puhelimen pöydältä ja katson kelloa. "Ei saatana. Joel! Kello on varttii vaille kymmenen!" huudan Joelille joka istuu sohvalla. "No sit pitäs mennä" Joel vastaa. Menemme eteiseen, puemmr kengät ja takit ja löhdemme ulos. Joel lupasi ajaa studiolle. Kymmenen minuuttia kuluu ja olemme studiolla. "Kato teki päätitte tulla" Niko sanoo naurahtaen studion pihalla. "Onks kaikki jo kyydissä?" Kysyn muilta. "On. Ja jos jotai ei oo nii sit pitää keksii jotai" Niko vastaa. Hyppäämme kaikki keikkabussin kyytiin ja lähdemme kohti Helsinkiä, jossa keikka olisi.
~Joel~
"Voi vittu!" Joona huutaa kun olemme purkamassa kamoja. "No mitäs nyt?" Kysyn tältä. "Mun skitta jäi studiolle" Joonas vastaa hieman ärtyneenä. "Eiks tääl ollu sitä vara skittaa?" kysyn. "Se meni paskaks ja on korjauksessa. Mitä helvettiä mä nyt sit soitan?" Joonas sanoo. "Ei meil oo muita soittimii mitä soittaa" Niko sanoo, laskeutuessaan alas lavalta, jonne juuri asensi mikit. "Tätäkö kaipailitte?" Tommi sanoo ja kävelee Joonaksen kitaran kanssa luoksemme. "Mistä helvetistä sä sen repäsit?" Joonas kysyy helpottuneena. "Siellä se oli muitten kamojen luona. Se oli vaa vääräs kotelos" Tommi vastaa. Joonas käy asettamassa kitaran paikalleen. Katson lavan reunalla tätä. Yhtäkkiä alkaa kuulumaan kiljuntaa ja huutoja. Muutama fani on jo tullut paikalle, ja huomasi minut tai Joonaksen. "Omg Joonas!" yksi huutaa. "Joel!" kuulu toiselta. "Heitä se paketti sinne!" joku sanoo toiselle. Hyppään alas lavalta ja menen suljettujen porttien luokse. Nuo eivät huomaa minua. Koputan toista olkapäähän. "OMG JOEL!" Tuo huutaa nähdessään minut. Hänen ystävänsä kääntyy myös. "J-Joel... Öh... T-tää on teille" tuo sanoo ja ojentaa minulle jonkun paketin. "Kiitos" kiitän näitä hymyillen ja lähden sdn kanssa takaisin bäkkäille. "Kattokaas mitä jotkut fanit meille toi" sanon ja lasken paketin pöydälle. "Oho. Ei oo mikää pikku paketti" Olli totetaa. Avaamme paketin, mutta emme ehdi sen enempää tutkimaan sitä. Keikan alkuun on enään vartti.
388 sanaa
Mä en keksi miten tää jatkuis, nii heittäkäö ajatuksia. Ja kertokaa kans mitä siel paketis vois sit olla.
YOU ARE READING
Love of Life (Joonas×Joel)
FanfictionSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?