~Joonas~
Katson Joelia suoraan silmiin. "Mä ymmärrän että et usko mua. Ehkä on vaa parmepi näin" Joel sanoo pettyneellä äänellä ja nousee. Kuitenkin nousen ja käännä tämän ympäri. Suutelen Joelia. "Totta helvetissä mä sua uskon. Mä vaan en osannu vastata mitän. Mä oon pahoillani et lähin sillä tavalla" sanon pitäen käsiäni Joelin olkapäillä. Bedän tämän halaukseen. Puhelimeni soi, joten irrottaudun Joelista. Se on Aleksi. "Moro!" sanon. "Moi. Oisitko nyt valmis äänityksille? Muuten se venyis huomiselle" "Joo tietty! Mä tuun Joelin kaa sinne" sanon ja lopetan puhelun. "Mennää studiolle. Äänitykset pitäs viel multa ottaa" sanon Joelille. Vedän tämän eteiseen kanssani. Ei kestä kauaa kun olemme jo studiolla. "Moi! Oon laittanu jo kaikki valmiiks" Aleksi sanoo hymyillen. Istun penkille ja naopaan kitaran. Pian olemmekin jo valmiita. Aleksi sammuttelee laitteet. "Mietittiin Porkon kaa et haluisiks tulla mun kämpille? Juotas vaa bissee ja tyylii pelattas jotai" Joel kysyy. "joo voimmää tulla" Aleksi vastaa hymyillen. Lähdemme kövekemään kohti Joelin kämppää. Pian olemme perillä ja astumme rappukäytävän kautta sisälle.
~Joel~
Ollaan juotu jonkin aikaa jo. Päädyimme pelaamaan totuutta ja tehtävää. Useampi kierros on jo mennyt ja nyt on vuoroni kysyä Aleksilta. "Totuus vai tehtävä?" kysyn tuttuun tapaan. "Totuus" Aleksi vastaa. "Onkos herra Kuanisvesi iskenyt silmäänsä kenernkän?" kysyn virnuillen. Aleksin kasvoille nousee puna. "Mhm" Aleksi mumisee. "Keneen?" Joonas kysyy uteliaana. Aleksi ei vastaa. "Jos kerrot nii saat kuulla meiltä yhen salaosuuden!" Painostan Aleksia. "Okei..." hän vastaa. "Mä pidän Nikosta..." Aleksi vastaa hiljaa. "Ooo! Oisitte söpöjä!" Joonas sanoo hymyillen. "No nyt saatte kertoo teidän salaisuuden" Aleksi sanoo ja katsoo meitä odottavasti. "Me ollaan yhessä" vastaan suoraan. "Onnee!" Aleksi sanoo hymyillen. Jatkamme pelaamista kunnes joku koputtaa oveeni. Nousen avaamaan oven. Näen ensimmäisenä Nikon pitkät brunet kiharat hiukset"Moi. Voinks tulla tänne yöks? Ku tota mun avaimet jäi studiolle. Ja mun studion avaimet on kans studiolla" Niko kysyy. "Joo toki! Porko ja Ale on kans tääl" vastaan. Kohta kävelenkin Nikon kanssa olohuoneeseen jossa muut ovat. "Niko jää tänne yöks ku sen avaimet on studiolla. Eikä pääse hakee niitä ku studion avaimet on kans studiolla" Sanon ja istun takaisin Joonaksen viereen lattialle. Niko istuu Aleksin vierelle. "Haluuks bissen?" kysyn tältä. Niko nyökkää myöntävästi. Käyn hakemassa mutaman lisää jääkaapista ja asetan ne pöydälle. Jatkamme pelaamista. "Niko totuus vai tehtävä" Joonas kysyy. "Tehtävä" "Mee Aleksin kaa viideks minuutiks Joelin huoneeseen" Joonas sanoo. Hän vilkaisee minua ja vinkkaa silmäänsä. Kohta Niko ja Aleksi nousevatkin ja lähtevät kohti makuuhuonetta. Kohta ovi meneekin heidän perässään kiinni. "Saa nähä eteneekö tää mihinkään" Joonas sanoo tuijottaen ovea. Viiden minuutin kuluttua nämä tulevat takaisin käsikädessä. "No kertokaa meillekki mitä teitte!" Sanon näille uteliaana. "Eipäs mitää sen erikoisemaa ku tää" Aleksi snaoo ja suutelee Nikoa. "Söpöö" Joonas sanoo. "Mut tota me mennää mun kämpille" Aleksi sanoo samalla kun he kävelevät eteiseen. Kohta he ovatkin jo kadonneet. Päätämme Joonaksen kanssa mennä nukkumaan.
431 sanaa
Oisitteko kiinnostuneita Aleksi×Niko ficistä?
ESTÁS LEYENDO
Love of Life (Joonas×Joel)
FanficSelf harm, romance, draamaa Joonas+Joel+liika bisse ei ole koskaan hyvä ajatus. Mitä yksi känniyou voi tuoda mukanaan? Onko kyseessä yhden illam juttu vai kestääkö kaikki pidempään?