100 oy ricamı yerine getirdiğiniz için çoook teşekkür ederim! Aynı istikrarı bu bölüm için de gösterir misiniz?
68'inci bölümün ilk kısmına hoş geldiniz, iyi okumalar!
Allison-Nortwest istek için teşekkürler!
(Y/N) nadiren gülümsüyor ve Creepypasta'lar bu anlardan birine denk geliyor. Gülümsemesinin yüzüne azda olsa yakıştığını gördüklerinde ne tepki verirler?
Reaction Type;
Normal AU
Emotional AU
Romantic AU
⊱Realistic⊰
Slenderman: Yavaş ama kendinden emin adımlarla bahçeye çıkıyor ve önünde boylu boyunca uzanan çorak araziyi şöyle bir süzdükten sonra her şeyin yolunda olduğundan emin oluyor. Baştan sağma yapılmış çardaklardan birinin içine oturacağı vakit gözü merdivende oturan sıska bedene ilişiyor. Birkaç saniye onu arkadan süzdükten sonra (Y/N) olduğunu anlıyor ve anladığını belirten bir şekilde başını sallıyor, yanından umarsızca geçip çardağın içine siniyor. Koltuğunun altına sıkışırdığı birkaç evrağa göz gezdirirken gözü tekrardan (Y/N)'in ufak siluetine ilişiyor, evraklardan başını kaldırıyor. Kapüşonunu başına geçirmiş ve dizlerini kendine çekip merdivenin ucuna büzülmüş olan oğlanın/kızın buğulu gözleri anlık olarak Uzun Adam'ın hatları az çok belli olan yüzündeki göz çukurlarıyla buluşuyor. Vekilinin yüzünde ufak, hoş bir gülümseme belirdiğinde, Slenderman uzun zamandır böyle bir gülümsemeyle karşılaşmadığının farkına varıyor çünkü delicesine sırıtan bir adamdan tutun da kahkahalara boğulanların; çapkın, iyi manalardan uzak bir şekilde sırıtanlardan tutun da istemsizce gülümseyen çirkin yüzlere kadar her türlü sahte gülümsemeye uzun zaman maruz kaldıktan sonra böyle içten bir gülümseme görmeyi beklemiyor. Afallamış bir şekilde başını salladıktan sonra tekrardan evraklara gömüyor başını ancak ya dikkati dağıldığından ya da aklı başka yerde olduğundan dolayı odaklanamıyor. Arkasına yaslanıyor ve iki parmağıyla şakaklarını ovuyor. Aniden ayağa kalkıyor ve kararlı adımlarla malikâneye doğru ilerliyor. Kapının önüne kadar geldiğinde duraksıyor, ansızın arkasını dönüp hülyalı vekiline bakıyor. İsmiyle fısıldıyor ama vekili bunu duyamayacak kadar dalgın. Elini omzuna koyduğunda uzun, boğumlu parmaklarının altında sertlik hissediyor ve şaşırıyor. Ne, vekilinin kemiklerinin sayılabileceği bir şekilde zayıflamasına neden olmuştur ki? Endişeleniyor... Ya vekilinin duyguları geri gelmişse? Ya özlem çekiyor, aşkı hissediyorsa? Sesini yükselterek ismiyle sesleniyor bu sefer. Vekili kendisine döndüğünde ise omzunu sıvazlarken nasihat verircesine fısıldıyor, (Y/N)'in üzerindeki melankoliden tiksiniyor.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfiction「Düzenleniyor, İstek Alımı Kapalı」 En marjinal Creepypasta tepki kitabına hoş geldiniz. Burada klasikleri veya özensiz, saçma tepkileri okumayacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar dilerim! ______________ ↬ Eğlence amaçlı yazılmış bir Creepypasta Tep...