73🌹

255 39 14
                                    

Size aşıklar ve siz de onlara aşıksınız lâkin ne onların ne de sizin, duygularınızın karşılıklı olduğundan haberi var. Bir gün ayakta duramayacak kadar sarhoş oluyor ve onlara ilanıaşk ediyorsunuz, ne tepki verirler?

• cr: ebenteamstar teşekkürler!

• karakterlerin partnerleri yok sayılarak yazılmıştır.

• iyi okumalar♡

Reaction Type;

Normal AU

Emotional AU

Romantic AU

⊱Semi-Realistic⊰

━━ SLENDERMAN

"Slender... Slender, bebeğim nerdesin?"

Önünüzdeki dev kapıya tekme atıp içeri daldınız. Aşık olduğunuz adamın masasında oturmuş size baktığını gördüğünüzde sırıttınız. Sendeleyerek ona doğru birkaç adım attınız.

"Ah, Slender! Demek buradasın! Ben de tam senin için gelmiştim."

Son birkaç adımda ayağınız takıldı ve masasının üzerine düşüp onunla yüz yüze geldiniz, sırıtışınız büyüdü.

"Slender! Demek sen de benim buraya ne için geldiğimi biliyorsun! Ah, çok sevindim!"

Siz masanın üzerinde doğrulmaya çalışırken size baktı. "Neden gelmiştin?"

Kıkırdadınız. "Bilmezlikten gelme, sana olan aşkımı."

Sözlerinizin sonunda başınızı masaya çarpıp bayıldınız. Slender bir süre şaşkınca uyuyan figürünüze baktı, ardından sizi uzuvlarıyla alıp odanıza çıkardı.

━━ OFFENDERMAN

"Buraya gel tatlı kedicik."

Offender sendeleyen vücudunuzu fark ettiğinde sizi belinizden tutarak düşmenizi engellerken genişçe sırıttı. Yeterince savunmasız ve tamamen onun insafına kaldığınızın farkında bile olmadan nasıl tatlı tatlı gülüyordunuz ama!

"Seni seveceğim.."

JEFF THE KILLER

"Otur."

Jeff bir şişe bira getirirken sizi sertçe koltuğa itiyor. Açıkçası itirafınız sırıtmasına sebep oluyor, hatta histerik bir kahkaha bile atıyor. Birayı bardaklarınıza doldururken göz ucuyla kenarda sayıklayıp kıkırdayan size bakıyor.

Buradan iki ayrı senaryo ile devam edebiliriz:

I. Sizin de onu sevmeniz çok iyi, çok güzel! Özellikle de bunu en savunmasız anınızda itiraf etmeniz yok mu! Sonunda uzun zamandır yüzünüzde görmek istediği o gülümsemeyi yüzünüze kazıyabilecek!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬Where stories live. Discover now