Tepki konuları bana aittir ve herhangi bir kitapta ilham, kopya ya da istek şeklinde benzerlerini veyahut kendilerini görürsem atana da yazana da telif atarım, teşekkürler<3
⚜
(Y/N): Your name/Adınız
(Y/L/N): Your last name/Soyadınız
⚜
I.
(slenderman, jeff the killer, jane the killer)
↷
Bir yapımcısınız/senaristsiniz ve "Creepypasta" adı altında bir film çekmeyi düşünüyorsunuz. Bu filmde yer alan karakterleri, daha doğrusu Creepypasta'ları, canlandırmaları için kimi oyunculara rol teklif ediyorsunuz kimisi de ayağınıza kadar geliyor.
Onları canlandıracak olan oyuncular ve o oyuncularla ilk karşılaşmanız nasıl olurdu?
• oyuncular kişilikleri, dış görünüşleri bakımından onlara benzeyecektir. Kişilik bakımından ruh eşleri olarak da açıklayabiliriz bu durumu.
• elbette burada kesinlikle böyle bir kişilikleri ya da dış görünüşleri olduğunu kastetmiyorum. Slenderman'in ise insan halini tahminlerimden yola çıkarak yazacağım.
• oyuncu maaşlarının vb. nasıl işlediği konusunda bildiklerimden emin değilim, bu sebeple bu tepkide herhangi bir mantık hatası vs. ile karşılaşırsanız fazla ciddiye almamanızı rica ediyorum.
• ayrıca yok efendim şu böyle, şu şöyle diye başlayacakların bölüme hiç başlamamalarını tavsiye ederim.
• son olarak: karakterlerin tepkileri bu bölümün bu tepkisinde birbirleri ile bağlantılı olduğundan en başından okumanız, olaylar zincirini kavramanız bakımından daha iyi olur.
iyi okumalar.
⚜
Slenderman: Sandalyenizde geriye yaslandınız. Gözlerinizi kapayıp içinizde büyüyen heyecan ve endişe canavarını sakinleştirmeye çalışırken asistanınızın yumuşak parmaklarını ellerinizin üzerinde hissettiniz.
"Bayan/Bay (Y/L/N), size kahve getirdim, efendim."
Gözlerinizi aralayıp parmak uçlarınızı yakan karton bardağı alırken mırıldandınız: "Lyria, sana kaç kere daha söylemem gerek bilmiyorum ama bana "efendim" demene gerek yok. Bayan/Bay (Y/L/N) demen yeterli."
Genç kadın kızarmış yanaklarını saklamak maksadıyla başını eğip hafif bir gülümsemeyle karşılık verdi: "Peki, nasıl isterseniz."
Gülümseyip başınızı önünüzdeki kağıtlara indirdiniz. Ardından gözünüz saatinize ilişti ve aniden iç dünyanıza hücum eden stres sebebiyle acıyan şakaklarınızı ovaladınız. Bu ani hareketiniz kahve bardağınız elinizden düşmesine ve sıcak kahvenin pantolonunuzun bacak kısmına sıçramasına sebep olmuştu. Hissettiğiniz acı ile gözlerinizi yumdunuz ve kısık sesle küfür ettiniz.
"İyi misiniz Bayan/Bay (Y/L/N)? Ah, tabii ki değilsiniz! Hemen birilerini çağıracağım!"
"Evet, git ve birilerini çağır hemen! Tanrım, gelmesine iki dakika ya var ya yok! Aksiliğe bak..."
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfiction「Düzenleniyor, İstek Alımı Kapalı」 En marjinal Creepypasta tepki kitabına hoş geldiniz. Burada klasikleri veya özensiz, saçma tepkileri okumayacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar dilerim! ______________ ↬ Eğlence amaçlı yazılmış bir Creepypasta Tep...