40🌹 -Özel Bölüm-

3.7K 198 210
                                    

just_creepypasta istek için teşekkürler!

|En Yakın Arkadaşınız Olsalardı Nasıl Olurdu?|

Slenderman:

~ Onunla bir şeyler içip eski sevgiliniz hakkında dedikodu yapacağınız bir ilişkiniz tabiki de olmayacaktı.

~ Onunla müttefiksiniz. Ancak bu şekilde, başka olamaz.

~ Genellikle düşmanları hakkında aşağılayıcı ve zekice espriler yapacak ve sizin de buna gülmenizi bekleyecektir.

~ Onunla öyle sıkı fıkı, BFF ilişkiniz  falan olmazdı.

~ Genellikle çay saatlerinde konuşursunuz.

Offenderman:

~ Onunla arkadaş olmak için onun gibi çapkın olmanıza gerek yok. Lakin ilgilendiğiniz konular ortak ise pekâlâ arkadaş olabilirsiniz.

~ Güller, çiçekler, aşk hayatı vesaire.

~ Ve evet, onunla Slender'ın tam tersine, bir şeyler içip eski sevgiliniz hakkında dedikodu yapacağınız bir arkadaşlık ilişkiniz olacak.

~ Genellikle yaptığı çapkınlıkları, bir kadında olacak kriterlerini ve bir çok konu hakkında konuşur/anlatır.

~ Kagekao sizi kıskanıyor.

~ Bazen Offender için Kagekao ile kavga ediyorsun.

Jeff:

~ Sizin -artık ne kadar normal olabilirse- normal bir arkadaşlık ilişkiniz olur.

~ Bir sürü eşek şakası yapacak.

~ Mevzu mu var? Jeff'le gidersiniz.

~ Genellikle sana diğer Creepypasta'lar hakkında yaptığı esprileri söyleyecek.

~ Evdekilere bir sürü şaka yapacak, Jane'i sinir edip, Slender'ın kurallarını çiğneyeceksiniz.

Jane:

~ BFF kolyeleri, sevgili dedikoduları, tarzlar ve stiller... Kısacası, onunla paylaşacak çok şeyiniz olacak.

~ Kırk yıllık arkadaşmış gibisiniz.

~ Arada sırada birbirinize bakıp kıkırdıyorsunuz.

~ Alakasız shipler yapıp kendi aranızda şakalaşıyorsunuz.

~ Kısacası, BFF kızların yaptığı çoğu şeyi yaparsınız.

Liu:

~ O, arkadaş seçiminde acayip seçici davranıyor.

~ Seninle ortak noktası fazla olduğundan dolayı arkadaş olur.

~ Kitap okumak başta olmak üzere, birlikte bir sürü aktivite yaparsınız.

~ Dedikodu yapan tipler gibi olmazsınız.

~ Evdeki kimse, sizin konuşmalarınızı anlamıyor çünkü o denli mantıklı konuşuyorsunuz.

~ Onunla arkadaş olmak için aşırı kültürlü olmanız gerek. Eğer hayatınızda elinize bir tane bile kitap alıp okumadıysanız onunla arkadaş olmanız imkansız.

~ Favori yazarlarınızı, kitaplar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsınız.

Ticci Toby:

~ Oldukça tuhaf bir arkadaşlık ilişkiniz olur.

~ Siz onunla "Waffle Takımı"sınız.
(Önceki bölümlerden hatırlarsanız...)

𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬Where stories live. Discover now