*Tepkilerin üstüne "reaction type" falan yazıp gerçekçi olup olmadığı ile ilgili bilgi veriyorum ama bazıları bunu okumadan kendi çapında "eleştiri" yapıyor, bu yüzden buraya bir uyarı daha yapma gereği duydum.
❛❛ Sevgili Wattpad Creepypasta okuyucuları,
Bu bölüm gerçekçi değildir ve gerçek tepkileri düşünülerek yazılmamıştır. Lütfen bundan rahatsız oluyor ve bunu dile getirme ihtiyacınıza hakim olamıyorsanız, bu bölümü okumayınız.
İlginiz için teşekkürler. ❜❜
Uyarı bitti.
Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar<3
⚜
Onlarla sevgiliydiniz ancak bir süre sonra onlardan, saçma sapan bir sebep uydurup ayrıldınız. Fakat sonrasında onlara karşı içinizde hâlâ bir şeyler olduğunu fark ettiniz. Bunun üzerine bir gün onları aramaya ve yeniden birlikte olup olamayacağınızı sormaya karar verdiniz. Bu hareketinize ne tepki verirler?
⚜
Reaction type;
⊱Normal AU⊰
Emotional AU
Romantic AU
Realistic
⚜
જ┆Slenderman
"Beni çok özlediğini biliyorum hayatım, bu yüzden de seni affetmeye ve yeniden birlikte olmamız gerektiğine karar verdim."
Hafifçe sırıtarak konuşuyorsunuz ve telefonun ardından bıkkınca nefesini verdiğini işittiğinizde ise gülümsemeniz genişliyor.
"Beni mi affediyorsun?"
"Evet, çok mahzun göründün sana senden ayrılacağımı söylediğim an. Sonradan vicdan azabı çekmeyeyim diye tekrardan birlikte olalım dedim."
"Belki de o vicdan azabı, beni haksız yere suçlamandan dolayıdır, sevgilim?"
"Ne fark eder, beni hâlâ sevgilin olarak görüyorsun ya zaten."
"Efendim?"
"Bana 'sevgilim' dedin ya, hayatım."
"Ah," Duraksadı. "Ağız alışkanlığı."
"Bak ağzın bile alışmış bana 'sevgilim' demeye, ne gerek var ki ayrılığa, alışkanlıkları bırakmaya?"
Dalga geçercesine konuştu. "Değil mi, tatlım?"
"Evet sevgilim."
જ┆ Offenderman
"Sen var ya tam evlenilecek adamsın."
Kıkırdadığını duydunuz.
"Ah, o zaman senin adına üzüldüm bebeğim. Doğrusu, benim gibi bir adamı elinden kaçırmış olman senin enay-"
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfiction「Düzenleniyor, İstek Alımı Kapalı」 En marjinal Creepypasta tepki kitabına hoş geldiniz. Burada klasikleri veya özensiz, saçma tepkileri okumayacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar dilerim! ______________ ↬ Eğlence amaçlı yazılmış bir Creepypasta Tep...