17. rész

54 4 1
                                    

Sokkoltak Rebekah mondatai. Körbenéztem és próbáltam az arcokról olvasni. Reméltem, hogy valaki elneveti magát és közli, hogy csak vicceltek. De sajnos mindenkinek ugyanolyan komoly arckifejezése volt.

- Ugye most csak vicceltek? - kérdeztem hisztérikusan

- Tudom, hogy nagy kérés, de csak benned bízunk - szólalt meg Hayley

- Nagy kérés? - kérdeztem vissza emelt hangon - Hatalmas. Derekkel még csak pár hete vagyunk jegyesek és ugyanennyi ideje vagyunk újra egy pár. És azonnal a nyakunkba kapunk egy kisbabát?

- Ha már szóba jött Derek - kezdte bizonytalanul Elijah - Szeretnénk ha nem mondanád el neki, hogy ki is Hope.

- Szeretnénk ha azt mondanád Beacon Hillsben, hogy a te gyermeked - folytatta Rebekah

- És hogy tőlem van - fejezte be Klaus

- Te tényleg ennyire aljas vagy? - néztem rá dühösen - Ezt direkt így tervezted meg, ugye? Mert pontosan tudod, hogy Derek hogy fog reagálni arra, hogy szültem egy gyereket, aki a tiéd és nem az övé. Már így is féltékeny rád. Teljesen ki fog borulni ha beállítok a gyerekemmel, akinek Klaus Mikaelson az apja. Elhagy engem és soha többé nem bocsát meg nekem. Te pontosan ezt akartad.

- Tudom, hogy egy szemét vagyok, de nem ennyire. Tudom és látom, hogy mennyire szeretitek egymást. Vele tényleg boldognak láttalak. Eszemben sincs szétszakítani titeket.

- Most mégis megteszed - néztem rá könnyes szemmel

- Tényleg ennyire biztos vagy abban, hogy el fog hagyni? - kérdezte Rebekah - Mert én nem. Ha valóban szeret, akkor nem fogja érdekelni, hogy Hope kitől van. Szeretni fogja őt és meg fogja védeni.

- Nem az én védelmemre van szükségetek, hanem Derekére - esett le a tantusz

- Egész pontosan a falkáéra - bólintott Elijah

- Ha Hope a Hale falka tagja lenne, akkor a koven, aki meg akarja ölni nem tudná meg, hogy egyáltalán életben van - tette hozzá Hayley

- Eljátszottuk Hope halálát - mondta Rebekah - Mindenki azt hiszi, hogy holtan született. Így a koven is.

- Hope részben vérfarkas - mondta most Hayley - így szüksége van egy falkára, egy Alfára. És nekünk a legerősebb kell!

- Aki pedig Derek - fejezte be Elijah

- Ha még élne Taliára bíznám, mert ő volt a világ legerősebb farkasa, de a fia és elég közel van hozzá - mosolygott Klaus - Csak a legerősebb farkasok képesek a teljes alakváltásra. És Dereknek semmit sem kellett tennie érte.

- Csak meghalnia - forgattam a szemeimet

- Ő kész volt meghalni a falkájáért - mosolygott Klaus - Az, hogy most él egyfajta jutalom az önfeláldozásáért.

- Te jó ég! - kerekedtek el a szemeim - Te csodálod őt - vigyorodtam el

- Pont, mint az anyját - nevetett Ez a mondat az utóbbi hónapokban elég sokszor kicsúszott a száján. Gondolom Deucalion jutott eszébe, ezért nevet.

- Biztos vagy benne, hogy Derek nem teszi ki a szűröm Hope-pal együtt? - kérdeztem Klaust Mind egyszerre lélegeztek fel, mert tudták, hogy bele fogok egyezni.

- Ha mégis megtenné, szólj! Magam tépem ki a szívét, amiért megbántott édes Paige-m - vigyorgott Klaus Nem kétellkedtem benne, hogy valóban megtenné. Így csak megforgattam a szemeimet.

Hayley és Klaus hosszas és könnyes búcsút vett a kislánytól, majd útra keltünk. Megígértem nekik, hogy még Dereknek sem mondom el, hogy Hope Hayley lánya és nem az enyém, de ki tud titkolózni egy vérfarkas előtt? Pláne egy Alfa előtt. Mielőtt Beacon Hillsbe értem volna még minden falkatagnak írtam egy üzenetet, hogy egy órán belül legyenek Dereknél. Természetesen Dereknek is írtam, hogy ne lepődjön meg ha a falka odaállít hozzá. Mikor az épülethez értem megálltam egy pillanatra. Mély levegőt vettem, hogy lecsillapítsam a kalapáló szívemet és elindultam felfelé karomban a babával.

Halhatatlan szerelemWhere stories live. Discover now