A Sheriff, Parrish és az idegen férfi nyugodtan beszélgettek a Sheriff irodájában. A pasi a székhez volt bilincselve és éppen azt bizonygatta, hogy nem őrült gyilkos és hogy csak beszélni akar velem.
- Lola a barátom - sóhajtott - Soha nem ártanék neki.
- Az ujjlenyomata ellenőrzésekor, azt az eredményt kaptuk, hogy halott. Miért? - kérdezte Jordan
- Nos, mint azt Önök is láthatták az aktámban, hogy nem túl fényes a múltam - mosolygott - Eljátszottam a halálomat.
- Hullagyalázás, gyilkosság, emberrablás, tiltott fegyverviselés - sorolta Noah - Ki maga valójában Mr. Winchester?
- Ő egy vadász - szólaltam meg az ajtóból - Mi szél hozott Beacon Hillsbe?
- Helló Lola - vigyorgott rám - Gondoltam felmelegíthetnénk a káposztát - kacsintott rám
- Dean - néztem rá szúrósan - Még mindig férjnél vagyok.
- Tudom - forgatta a szemeit - Nem arra a káposztára gondoltam.
- Akkor mégis mire? - kérdeztem
- Vadászaton vagyok - mondta - Segítened kéne!
- Mire vadászol? - kérdeztem
- Crowley-ra - mondta
- Róla lekéstél - mondtam - Már nincs itt. El akarta vinni a lányomat, de valamiért meggondolta magát és elment - mondtam A Sheriff és a helyettese helytelenítő tekintettel néztek rám, de nem mondtak semmit.
- Crowley csakúgy feladott egy lelket? - kérdezte Dean is kételkedve
- Talán öregszik - mondtam - Szóval feleslegesen jöttél.
- Te most le akarsz rázni?
- Igen - mondtam - Menj vissza Samhez és folytasd az életedet, hogy én is folytathassam az enyémet!
- Nem fogom bántani őket - mondta - Megígértem, hogy nem vadászom le a falkádat és amit ígérek, azt be is tartom. Mostanában kezdem máshogy látni a dolgokat. Csak azokat vadászom le, akik meg is érdemlik.
- Érdekes - mondtam - Miért változott meg a véleményed?
- Garth miatt - mondta - Vérfarkas lett és segített megérteni, hogy még a szörnyek is élhetnek békés emberi életet.
- Hű! - mondtam - Tudod mit! Folytassuk ezt a beszélgetést a házamban. Derek és a gyerekek nincsenek otthon, szóval nyugodtan beszélgethetünk. - mondtam A két rendőr ismét furcsán nézett rám hiszen tudták, hogy a családom otthon van.
- Benne vagyok - mosolygott a régi vadásztársam - De most már elengedhetnének - nézett a Sheriffre
- Ugyan már! Te már rég elengedted magad - nevettem Erre Dean vigyorogva emelte fel a kezét, amit ott lógott a nyitott bilincs. - Kövess a kocsiddal!
Pár perc elteltével már az úton vezettem hazafelé mögöttem a fekete 1967-es Chevrolet Impalával. Gyorsan felhívtam Dereket, hogy menjenek el otthonról ma estére Isaacékhez. Megkértem, hogy Allisont az apjával együtt küldje át hozzánk. Aggodalmaskodni kezdett, hogy talán veszélyben vagyok, de megnyugtattam, hogy csak vadásztalálkozót tartunk.
Pár perccel később már mindketten a ház előtt álltunk. Elég szép látvány volt a Chevy Impala és a Chevy Camaro egymás mellett parkolva.
YOU ARE READING
Halhatatlan szerelem
WerewolfA TÖRTÉNETET NEM LOPTAM! ÉN ÍRTAM, CSAK PROFILT VÁLTOTTAM! Paige Krasikeva, az első késszúrás Derek Hale szívében. A született farkas soha nem tudta túltenni magát első és talán egyetlen szerelme elvesztésén, főleg, hogy neki kellett elvennie az él...