***
Trigger warnings: nincsNagyon nehezen teltek a napok szerdáig. Olyan volt, mintha vánszorogna az idő, nehogy találkozhassunk Liammel. Minden egyes perc hosszabb volt mint az előző.
Hála az égnek kedden már el tudtam küzdeni magam a suliba, így ma tudunk találkozni. A legnagyobb szerencsém az, hogy mióta megtörtént az az ominózus este, apámmal még csak egymáshoz sem szóltunk, én személy szerint rá se merek nézni, mikor egy légtérben vagyunk állandóan a föld alatt két méterrel közlekedek, hogy lehetőleg észre se vegye a létezésem.
Ami viszont egyszerre nagyon jó és aggasztó hogy azóta az egy alkalom óta Liam szóba sem hozta, sőt ki sem mondta hogy szeret, vagy hogy döntöttem-e, vagy bármi hasonló. Részben örülök neki, mert arra jutottam hogy nagyon erős bennem az érzés hogy szeretem, a mai alkalom sorsdöntő lesz benne, részben pedig borzasztóan félek. Nem tudom kiverni a fejemből hogy mi van ha elriasztottam a bizonytalanságommal, vagy csak viccelt, vagy a bolondját járatja velem.
De hamarosan minden kiderül.
Ha minden igaz perceken belül itt lesz, a Starbucks előtt várom ahogy megbeszéltük. Kicsivel négy előtt látom meg a csúcsforgalomban idegeskedő autósok közt elsuhanni a motorját parkoló után kutatva, majd kisvártatva a rengeteg járókelő közt meglátom szőkésbarna haját és azt a jellegzetes, gyengéd arcot.
Rögtön int ahogy észrevesz és kicsit meg is szaporázza a lépteit míg elém nem ér.
- Szia - mosolyog rám, majd rögtön aggodalmassá válik az arca. - Jajj, szegény... Apád tényleg jól elbánt veled. - Elkezdi szemlélni az arcom, a hosszú vonalban felhasadt számat pedig még finoman végig is simítja a seb mentén, amitől fájdalmasan felszisszenek. - Jajj, fájt? - kapja el a kezét.
- Nem, csak kicsit megijedtem - szegezem a szemem a földre zavaromban. A szürke, macskaköves járda rögtön sokkal érdekesebbé válik.
- Ó, bocsánat - ereszti le a kezét. - Azért megölelhetlek? Vagy még mindig nagyon fáj a bordád?
- Már egy kicsivel jobb, megölelhetsz, csak ne szoríts meg nagyon.
Erre lassan karol át és finoman magához húz, mire én ösztönösen ölelem vissza és a mellkasára hajtom a fejem.
Óvatosan ugyan, de próbál lassan minél jobban magához szorítani, amit annyira nem bánok ha nem fáj. Sőt, így bármeddig el tudnék lenni. Teljesen el tudok lazulni a karjaiban, de sajnos elég hamar elenged.
- Szóval, van kedved beülni valahova? Én gyrosozóra gondoltam, van egy jó hely a környéken - mutat lefele az utcán.
- Persze - bólintok, mire Liam vezetésével elindulunk a szűk, de annál forgalmasabb utcán.
Azt hinné az ember hogy ilyen borús időben az emberek is mogorván járkálnak, de itt Angliában annyira megszokott a szürke ég, hogy nem is zavartatják magukat a járókelők.
Teljesen meg tudom őket érteni, engem sem igazán érdekel így hogy itt nőttem fel már fel sem tűnik egy-egy eső. Mondjuk ez a kevés napfény lehet megmagyarázza miért vagyok ilyen depressziós és szorongós... De valószínű hogy ez is csak egy hülyeség amit az omega agyam bemesél nekem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Két perc szerelem
Mistério / SuspenseMindenkinek vannak titkai. Vannak amik idővel eltörpülnek, vannak amik egyre nehezebbé válnak, és vannak olyanok amik egész életünkön át kísértenek... Akkoris, ha már nem titkok többé. Cian omegaként minden nap új nehézségekkel szembesül. Az emberek...