Jack Frost'un ağızından
Beni adım Jack Frost.Arendelle lisesinin ölü sanılan öğrencisi ve en popiler 2. erkeği 1. kim mi, Hıccup benim en iyi dostum. Evet hem Hıccup sayesinde hemde davranışlarımdan ve güçlerimden dolayı popilerim.Güçlerim ne mi buz kırmızı buzlar saçıyorum. Çünkü ahhh bunu ben bile bilmiyorum size nasıl anlatırım ki?Neyse kardeşim Pippa çok tatlı kahverengi saçları ve gözleri olan bir kız.O daha ortaokula gidiyor.Ben dedediğim gibi Arendelle Lisesinde okuyorum.Hıccup bu gün sevgilisi,Sevgilisinin arkadaşı ve bana ayarlamaya çalışıtığı kız ile gelecek.Haaa bu arada Hıccup Merida ile çıkyor.Merida Elsa adında bir kız ile arkadaşmış.Ama Hıccup'ın bana ayarlayacağı kız olan Rapunzel'i hiç sevmiyor. Ben böyle düşünürken Pippa bağırarak geldi.
"Abi!"
"Efendim Pippa?"
"Abi!"
"Evet"
"A-"
Ağızını kapatmak zorundaydım o kadar bağırıyordu ki beni bile duymuyordu.
"Pippa seni duydum ve efendim dedim ya ama sen beni duymadın.Ne oldu canım kardeşim?"
"Arkadaşların geldi seni bekliyor"
"Hıccup mı geldi?"
"Evet sanırım Hucap geldi."
Kıkırdadım.
"Hucap değil kardeşim Hıccup Hıccup Hadock"
"Peki....."
"Niye sustun?"
"Seni bekliyor da o yüzden sustum"
"Aooww unuttum neyse sağol Pippa"
"Önemli değil abi"
Hemen aşağıya indim.Orada beyaz saçlı lacivert elbiseli saçı topuz olan kulağında inciden küpesi olan mavi gözle tatlılar tatlısı güzel bir kız vardı kendi kendime fısıldadım.
"Ne olur Rapunzel şu kız olsun"
Ama lanet olsun ki Rapunzel uzun saçlı kız çıktı.
"Merhaba ben Rapunzel tanıştığıma memnun oldu."dedi ve Hıccup'a fısıldadı."Hıccup sen bunu mu bana ayarlayacaktın çok hoşmuş."
Ama ben bunu duydum ve şanslıydım ki o sırada Pippa beni çağırdı.Sesi şaşkın ve endişeli çıkıyordu.
"Amm Abi bir dakika gelirmisin?!"
"Geliyorum Pippa! Siz bekleyin"
"Peki Jack"
"Peki Jack"
"Peki Jcak"
Ben kıkırdadım.
"Jcak değil Jack,Jack Frost Punzie"
"Punzie mi?"
"Evet Hic Rapuzel ismi çok uzun o yüzden seninki gibi isim taktı."
"Sen ona güneş ışığım de kanka"
Elsa'n
ın ağızından
Neden bilmiyorum ama Jack denen oğlan çok yakışıklı görünüyordu.Mavi gözler,siyah saçlar güzel bir soğuk gününde mutlu olduğum kadar mutlu ediyordu beni.Ne dedim ben ve neden bu Hıccup "Sen ona güneş ışığım de kanka" dediğinde kıskanırcasına kızdım.Aman neyse bu önemli değil.
"Seni arkadaşın çağırmıştı Jackie"
"Jackie?!"
"Evet Jackie :D"
"Ihhhh!"
O kızınca o kadar tatlı oldu ki yüzüm domates gibi oldu.
Jack ile aynı anda"Haha kıpkırmızı oldun!" dedik ve Jack hemen Pippa denen kızın yanına koştu.
Arkadaşlar yeni bir hikaye yazdım.Ama diğerini bitirmediğim için arada sırada yazamaya bilirim.Hoşçakalın kartaneleri ve medyada önceden seçtiğim kapak var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Frost ve Işık kız Elsa
Teen FictionBu hikayede güçler değişiyor.Koruyucuların yeni düşmanı ve koruyucusu kim?Bu hikaye hem macera hemde aksiyon içeriyor.Ancak burada bir aşk var ve bu aşkı engellemeye çalışan 2 kişi.Evet bu kişi Pitch ve Elsa'nın kardeşi Emsa. Emsa Jack'e Pitch ise E...