Evet arkadaşlar başlıkta gördüğünüz gibi kavga var.Jack ve Elsa kavga ediyor ama Elsa'nın şarkısını Jack duyunca neler neler oluyor.Hadi başlayım.....
Elsa'nın ağızından
1 hafta sonra
Jack artık burdaydı ve Emsa geri gelmişti beni görünce geri gitti ve bende peşinden gittim.
"Emsa bekle!"
"Ne var"
"Nasıl ne var beni dinle"
Birden şarkı söylemeye başladı.
Uyan dedi bir ses
Uyan o burda
Uyandım aradım bulamadım
Suçum neydi neden böyle oldu
Suçum neydi nedne böyle oldu
Bu sabah bir umut var içimde
Nasıl olsa geri gelirsin diye
Herşey yerli yerinde yine
Bu sabahların bir anlamı olmalı
"Hatırladın mı Elsa benim Jakson'a söylediğim şarkı"
"E-evet"
"Jackson Elsa şimdi Jack oldu ama iyi Jack onu sen alabilirsin.Ama şunu bil sonsuza kadar düşmanınım."
Şaşkındım hızlıca Jack'in yanına koştum.Jack bağırdı.
"Hey Elsa kardan adam yapalım mı?"
"Şimdi olmaz Jack konuşmalıyız"
"Hadi"
"Olmaz dedim.Şimdi beni dinle"
Jack üzgün bir şekilde oturdu.
"Jack üzülme sana birşey soracağım Jackson Overland sensin değil mi?"
Jack ayağa kaltı gerisi tartışma ile başladı kavga ile bitti.(Medyada)Ben sinirle bağırdım.
"Tamam zaten senden nefret ediyorum"
"Tamam"
"Tamam"
"Git"
"Peki"
"Peki"
"Defol git Jack"
Jack gitti ben odamada ağlamaya başladım sonra da şarkı söylemye başladım.(ŞARKIYI AÇIN)
__________________________________________________________________________
Şarkı bittiğinde Jack'in beni izlediğini farkettim.Jack yanıma geldi ve bana bir kaç kelime söyledi ama anlamadım.(Medyada)Sonra birdaha birşey dedi yine anlamdım anlamak için yaklaştım o sırada PAT burnumdan öptü.Şaşkın şakın bakarken Jack gülüyordu.Sonrada bende güldüm.Sonra da Pitch geldi ve seslendi.
"Aaaa selam güneş ışığı"
"Ne?"
"Ona güneş ışığı deme yoksa senin" (Jackson kıskanç Overland demeliyiz demiştim)
"Senin ne?"
"Kaybol Pitch"
"Aaaa güneş ışığımı görmeye de gelemiyorum"
"Siktir git Pitch"
(OOOOOO ELSADAN BÜYÜK LAF)
Pitch de bende şaşkındım.Elsa bir kraliçeydi ve küfür etmişti.Woww.
Kartanelerim olanlar diğer bölümde şimdi sınava çalışmalıyım.Ama yarın akşam çoookkk uzun bir yazı yazarım.Hoşçakalın kartanelerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Frost ve Işık kız Elsa
Novela JuvenilBu hikayede güçler değişiyor.Koruyucuların yeni düşmanı ve koruyucusu kim?Bu hikaye hem macera hemde aksiyon içeriyor.Ancak burada bir aşk var ve bu aşkı engellemeye çalışan 2 kişi.Evet bu kişi Pitch ve Elsa'nın kardeşi Emsa. Emsa Jack'e Pitch ise E...