İnitkam

122 5 3
                                    

Medyada Emsa'nın hali var.

Emsa'nın ağzından

İkisinden de intikamımı alacağım. Ama önce Pitch'in planını yapacağım.

Elsa ve Jack bana öfke ve üzüntü karışımı bir bakış atıyorlardı. Kötücül bir kahkahayla Pitch geldi.

"Vay vay vay süper ikili gelmiş."

Pitch ve Jack savaşmaya başladı. -Medyada- Pitch birden bana seslendi.

" EMSA GÖREVİNİ YAP!"

"Emrin olur."

Hızlı ve çevik bir hareketle Elsa'nın etrafını kara tozlarla kapladım. Jack'in kaşla göz arası yaptığı buzlarla dengemi kaybettim ama Elsa çoktan Pitch'in zindanına gitmişti bile. Pitch'le ikimiz toz olup gittik. Jack'i orada bırakıp.

Pitch'in zindanı Elsa'nın ağızından

Karanlık. En nefret ettiğim şey karanlık. En korktuğu şeyi biliyordu. Aileme zarar veriyordu.Beni yaralamaya çalışıyordu. İntikam alacağını ve rahatlayacağını düşünüyordu. Bana yapacaklarını bilmiyordum. Elias zincirlerini arkaya alıp yanıma geldiğinde ona baktım. Yara bere içindeydi. Jackie de öyle. Ve bebeklerime zara vereceklerdi. Jackie ve Elias'ı Emsa almak istemedi. Sanırım içi 'Cız!' etti. Ve kardeşine en azından 2 çocuk bırakmak istedi. -Aslında sadece Elias,Jackie,Erica ve Jasmine onların çocuğu diğerleri evlatlık. Güçleri yok yani- Jack şimdi ne yapıyordur acaba?

"Anne."

Bu ses Jackie'den gelmişti. Tiz bir sesi vardı. korkmuş gibiydi.

"Korkma Jackie. Gel yanıma."

Jackie yavaşça yanıma geldi ve Elias gibi dizime yattı.

1 saat sonra

Çocuklar uyumuştu. Emsa onları dizimden aldı ve diğer taraftaki zindan yatağına yatırdı.

"Nereye gidiyoruz?!"

"Sonuna."

"Ne?"

 Emsa'nın ağzından

Planımız Elsa'yı uçurumdan atmak ve Jack'e Abigale ve Andy hariç diğer çocukları vermekti. Abigale ve Andy evlatlık oldukları için onları kötü yapabilirdik. Ama Elias,Jackie,Erica ve Jasmine'in güçleri vardı. Ve bu güçlerin ardından vahşedilen güçleri onları koruyordu. -Jasmine= Zamanı durdurma Erica= Görünmez olma Elias= Geceyi ve gündüzü yaratma Jackie= Bitkilerin ve hayvanların dilinden anlama- Bu yüzden onları Jack'e geri vereceğiz. Elsa'yı uçurumun kenarına getirdim. O sırada Pitch'de Jackie ve Elias'ın zihninden Zihin Taşı ile Elsa'yı siliyordu. Biraz sonra Jack ve Pitch geldi. Hemen Jack'in etrafında bir kalkan oluşturdum. Elektrik kalkanı. Her dakikada bir 20 voltluk elektrik veriyordum.

"Atla Elsa!"

"Ne sen delirdin mi?!"

"Jack'i öldürmemi istemiyorsan atla!"

"Hayır ahh yapma Elsa!"


Burada bitirmeliyim. Sizce ne olsun. Elsa atlayıp ölsün mü? Yoksa başka bir son mu bulayım? Kara sizin en iyi cevaba istediğiniz birşey. Ne olursa. Kart,video vb. Sizi çok seviyorum. <3

Jack Frost ve Işık kız ElsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin