Kartanelerim karasız kaldım. Diğer bölümlerde Jack kötü Jack mi olsun yoksa iyi Jack mi?Medyada siz seçin diye bir resim var seçin ve yorumla cevap verin lütfen.Şimdi hikayemize başlayalım.....
Jack'in ağızından
Artık normale dönmüştüm.Beyaz saçlar,mavi kapşon ve kahverengi pantolon.Çok mutluydum ama birden mutluluğum söndü.Çünkü Emsa Kuzey'e bağırıyordu.
"Kuzey neden onu normale döndürdün!O benim karanlık prensim olacaktı!"
"Emsa gel hemen buraya bu kadar maskaralık yeter!"
"Sen bi karışma Elsa!"dedi ve karanlık bir duvarla Elsa'nın önünü kapattı.
"Kendine gel Emsa!"
"Hayır kendime gelemem!O benim karanlık prensimdi"
"Bir dakika karanlık prensin mi?"
"Ihhh"
"Kuzey lütfen al şu kızı yoksa kalbine buzu saplayacağım!"
"Sakin ol Jack!"
"Peki peki ben sakinim"
"Sen benim prensimsin ve sonsuza kadar da benim olacaksın!"
Emsa beni itip durdu.Bende çok sinirlendim ve ona kırmızı buzlar fırlattım.Neeeee kı-kırmızı buzlar mı?!Herkes bana korkulu gözlerle bakıyordu.Bende kendime baktığımda kötü Jack olmuştum.Ama sakinleşince iyi Jack geri döndü.Çünkü Elsa bana ışığıyla vurdu.
"Elsa onu nasıl düzelttin?"
"Ruhsallık ışığıyla insanı sakinleştirir."
"Woww!"
"Enna!?"
"Elsa Emsa nerede,Enma ve ben uzun süredir onu arıyoruz."
"Emsa sinirlendi ve gitti."
"Yine mi!"
"Jack sen iyi misin?"
"E-evet"
"Jack yüzün kreç gibi olmuş ne oldu?"
"Ben hala kötü Jack'im Kuzey!"
"Hayır değilsin sadece kalbindeki parçalardan biri hala kalbinde gerçek sevgiyle yapılan birşey onu düzeltebilir."
Elsa!O beni düzeltebilir ama ya o beni sevmiyorsa o zaman işe yaramaz.Bu sırada herkes gitti.Ben yanlız kaldım yine derken,Enna Elsa'yı Enma da beni itmeye başaldı ve birden Elsa ile öpüştük ve işe yaradı havaya kalkmaya başladım nasıl oldu bende anlamadım ama içimdeki karanlık çıktı ve birden konuşmaya başaldı.
"GERİ DÖNECEĞİM JACKSON OVERLAND"
(Aslında ona Jackson kıskanç Overland demeliyiz.Nedenini ileride anlarsınız)
Sonra aşağııya indiğimde Elsa'nın yüzü domates gibi olmuştu benimde yüzümde dometes gibi olmuştu ve yine aynı anda söyledik.
"Yüzün kızarmış!"
Sonrada güldük.Ben Elsa'ya yeni tanımış olsamda ona sanırım aşık oluyorum ama bunu söyleyemem.Çünkü Elsa ile daha yeni arkadaş oluyorken böyle birşeyi kaldıramaz.
"Elsa şeyy diyecektim biraz dışarıda dolaşalım mı arkadaş olarak"
"Tabiki de arkadaş olarak Jack peki hadi çıkalım yani dışarı."
1 saat sonra
Elsa ile tamı tamına 1 saattir dolaşıyoruz.Ama benim gitmem lazım hem yarın okul var ve Pippa burada uyuya kaldı.
"Elsa ben gitmeliyim,Pippa burada uyuyakaldı."
"Peki Jack görüşürüz."dedi ve fısıldadı ama sadece şu kelmeleri anladım"seni" ve "seviyorum" kelimelerini sanırım beni seviyor bende fıslıdadım "Bende seni seviyorum" ve sonra bibidi babidi bilin baaklım ne oldu.TAM ÖPÜŞECEKTİK Kİ PİPPA UYKULU GÖZLERLE BANA SESLENDİ.ELSA İLE ARAMIZDA SADECE 4 SANTİM VARDI.OFF PİPPA EVDE UYANDIRMAYA ÇALIŞŞAM UYANMAZSIN BURADA MI UYANACAĞIN TUTTU.
"Abi eve gidelim"
"Peki Pippa hadi gidelim"
Pippa'yı kucağıma aldım ve eve doğru yol aldık.Eve vardığımızda elimde birşey hissettim ve baktığımda Pippa elimi sıkıyordu ve uyumuştu.Sanırım yine kabus görüyordu hemen Pitch'e seslendim.
"Git burdan Pitch!"
"Sen bilirsin küçük bey ama geri döneceğim!"
Sonra da Pitch gitti bende Pippa'yı yatağına yatırıp yatağıma geçtim.Yumuşak,mavi,üstünde kocaman bir kartanesi olan yatağıma gittim.Mışıl mışıl uyumaya hazırdım.
Kartanelerim kısa oldu biliyorum ama okul var ve sınavlar da var.Söz veriyorum Cumartesi ve Pazar uzun yazacağım umarım medyadaki videoyu beğenmişsinizdir.İyi ve tatlı günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Frost ve Işık kız Elsa
Teen FictionBu hikayede güçler değişiyor.Koruyucuların yeni düşmanı ve koruyucusu kim?Bu hikaye hem macera hemde aksiyon içeriyor.Ancak burada bir aşk var ve bu aşkı engellemeye çalışan 2 kişi.Evet bu kişi Pitch ve Elsa'nın kardeşi Emsa. Emsa Jack'e Pitch ise E...