Kartanelerim bu iki tatlı isim Jack ve Elsa'nın tatlı çocukları medyada resimleri var. Medyadaki video da Elsa ile Rapunzel'in söylediği şarkı (Pembe=Merida Mavi=Elsa Sarı=Rapunzel) Başalayım....
Elsa'nın ağızından
"Jackie, Elias ya bir durun!"
"Ayyee!"
"Heyoo!"
Jack ile evleneli 2 yı oldu ve 8 aylık ikizlerimiz var. Biri kız biri erkek çok yaramazlar. Adları Elias ve Elias. Aow Jackie?!
"Elias o bıçağı yere bırak"
"Ayyyee!"
"Tamam Elias bak Jackie'yi de korkuttun."
"Neler oluyor"
"Jack yardım et Elias-bıçak!"
Jack Elias'ı ben de Jackie'yi tuttum ve aldım. Sonra da bıçağı aldım. Derin bir nefes aldık. Birden Jackie elimden kurtuldu. Geçtiği yerler hem parlıyordu hem de buz tutuyordu. Ama bir sorun vardı. Bu-buzlar kızıldı. Jack ve ben korkulu gözlerle Jackie'ye bakıyorduk. Jackie birden çığlık attı.
"Ayye!"
Buzlar o-onun ka-kalbine ge-gelmişti.
"JACKİE!"
"Elsa?!"
"Jack, Jackie nerede ya Elias"
"Amm yanındaki beşikteler"
Yanımdaki beşikte uyuyan iki küçük meleğime baktım ve alınlarından öptüm. Jack hala şaşkındı.
"Neler oluyor?!"
Ona rüyamı anlattım. Jack hafif güldü.
"İyi de bizim çocuklarımız 2 aylık ve biz evleneli bir buçuk yıl oldu."
"Biliyorum"
"Hadi kafana takma hem buz gücü olan Jackie değil Elias"
"Off bunu da biliyorum"
"Hadi yatalım"
"Tamam"
Jack ile aramızda 1 santim kalmıştı ki Elias ağlamaya başaldı. Annesini koruyormuş da haberimiz yokmuş. Küçük kahramanım benim. Tatlı meleğim. Elias'ı aldım ve emzirdim. Sonra da hemen uyudu. Uyanmadan alnından öptüm sonra da Jack'i öptüm. Tabii alnından değil yanağından. Sonra da yattım.
Gece saat 05.00
"Abuağ abuağ abuağ"
"Jack Frost"
"Elsa Frost"
"Abuağ Abuağ Abuağ"
"Neden bu kadar sesli ağlıyorsun Jackie sen fazla ağlamazdın"
"Ja-Jackie?!"
"JACKİE!"
"Elsa ne oldu?"
Ben konuşamıyordum. Çünkü Jackie kara buzlara donmuştu. Jack bunu görünce acıklı bir şekilde bağırdı. Rüyam gerçek olmuştu.
"JACKİE!"
Herkes odaya girdi ve şok oldu. Birden eskiden Trol Pabbie'nin dediği birşeyi hatırladım.
"En iyi dostların söylediği bir şarkı düzeltir buzu."
"Ne?"
"Rapunzel ve Merida gelin diğerleri çıkın"
"Ben de mi?"
"Üzgünüm Jack ama evet sende"
Onlar çıkınca düzgünce anlattım ve onlarda onayladı. Şarkı söylemeye başladık. Ama bu özel bir şarkıydı. (Şarkıyı açın)
Şarkı bitince
Yavaş yavaş Jackie çözülmüştü. Çok mutluydum. Hemen Jackie'yi kucağıma aldım ve ona sarıldım. İçeri Jack ve diğerleri girdi sonra onlar da bize sarıldı. Hepimiz çok mutluyduk. Hatta Elias, Jackie, Mona, Harry, Anabelle ve Kevın bile. Sonra hepimiz odalarımıza gittik ve uyuduk.
Kartanelerim çok kısa oldu biliyorum ama daha çok işim var benim çanta hazırla (bavul) yaz tatilinde çook uzağa gideceğiz biliyorum şimdi hepiziniz dediği şey şu "Daha 2 ay var ne hazırlanması?!" Zaman geçsin diye ben öylesine hazırlarım. Neyse hoşçakalın. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Frost ve Işık kız Elsa
Teen FictionBu hikayede güçler değişiyor.Koruyucuların yeni düşmanı ve koruyucusu kim?Bu hikaye hem macera hemde aksiyon içeriyor.Ancak burada bir aşk var ve bu aşkı engellemeye çalışan 2 kişi.Evet bu kişi Pitch ve Elsa'nın kardeşi Emsa. Emsa Jack'e Pitch ise E...