Benimle Çıkarmısın?

329 10 20
                                    

Tatlı kartanelerim medyada bölüme uygun bir video koydum ve de bölümün bir parçasını koydum umarım seversiniz.Hadi Başlayalım......

Yazarın ağızından

Elsa ve Jack geziyorlardı ve Elsa da ilk kez gülüyordu.Koruyucular da bunu fark etmişlerdi.Jack anlatıyor Elsa da gülüyor ve dinliyordu.

"Sonra Pippa bana pasta atmaya başladı.Ama ben sadece ona küçük bebek demiştim,tabii bu da onu kızdırdı,ben kaçıyordum,o ise bana pasta atmaya devam ediyordu ve sonunda biri yüzüme pat diye gelmesin mi birde çikolatalı pasta"

"Kihkihkih çok komik Jack.Ama haketmişsin sende"

"Aaaa öylemi gel bakalım buraya"

Jack Elsa'yı kovalamaya başladı.Elsa koştu Jack kovaladı.Sonunda Jack ve Elsa yuvarlandı.Elsa ve Jack gülüyordu.Jack Elsa'ya baktı ve gülerlerken PAT Elsa'yı Jack Elsa'yı öpmesin mi! Eeee tabii öpecek.Bu sefer Elsa kovalamaya başladı Elsa kovalar Jack kaçar.Tipki Tom ve Jerry gibi.Jerry=Jack Elsa =Tom.Elsa kafasında plan yaptı ve planını uyguladı.Saklandı ve Jack'in gelemsini bekledi.Bir iki dakika sonra Jack geldi ve o da önüne atladı.

"Bööö"

Jack korkmuştu.Elsa ise gülüyordu.Jack yine aynı şeyi yaptı ve Elsa'yı öptü ama bu sefer Elsa da karşılık verdi.Herkes"Ooooooooooo"demeye başladı.Elsa ve Jack de onlara tuhaf bir şekilde baktılar ve Jack diğerlerinin altına buz yaptı ve onlar da kaydılar.Jack ve Elsa da gülmeye başladılar.

"Heyyy!!!"

"Ne oldu Jack?"

"Birşey olmadı sadece sana şunu vermek istiyordum."

Jack'in elinde buzdan bir kalp vardı ve üstüne de "Elsa" yazıyordu.Elsa'nın yüzünde hafif bir mutluluk göründü ama bu tuhaf ve korkutucu bir gülüştü.Elsa sonra küçük bir çığlık attı.Jack o kadar şaşırdı ki.... neredeyse küçük....dilini....yutacaktı.

"Ne....oldu,Elsa?"

"Pi-Pitch"

"Ne-Neden bahsediyorsun?"

"A-arkanda!"

Jack arkasını döndü bu Pitch'di.Ve sırıtyordu.Bilirsiniz Pitch sırıtıyorsa elinde bir koz vardır.Şimdiki gibi elinde bir koz vardı.Ve bu kozu Emsa'yı da ilgilendiriyordu.Çünkü Emsa'nın karanlık ve yıldırım gücü vardı.Ama bunu daha işleme geçirmeyecekti.Pitch bağırdı.

"Size karımı tanıtayım.Mrs.Black"

"Selam Frost"

"Selam Dark"

"Hayır Dark değil Black"

"Ihhh!"

"Size iyi şanslar gelecekte ihtiyacınız olacak!"

Dark ve Black ikilisi gitmişti.Bunlar onların soyadlarıydı.Adlarını söylemeyi fazla sevmem.Herneyse Elsa kızgındı.Çünkü bilirsiniz 1 hafta önce onu öpmeye çalışan şapşal bir erkek şimdi evlenmişti ve hala ona sarkıyordu.Bu çok berbart bir his olmalı.Elsa içinden şarkı söylüyordu.Çünkü sakinleşmesi lazımdı.

Sakin ol sakın korkma

İçindeki gücü gizle

Sakin ol sakin korkma

İçinde fırtına yaratma

Sakin ol

Sakin ol

Sen yaparsın

Sen yaparsın (Şarkıyı uydurdum)

Elsa'nın korktuğunu Jack de anlamıştı bu yüzden Elsa'nın elini tutu.Ama bu Elsa'nın daha da heyecanlanmasını sağladı ve etraf sıcaklamaya başaladı.Çünkü Işık + Güç + Korku =Güneş ışığı Elsa etrafa normale döndürmeyi çok zor becermişti ve o yorgunlukla ayakları titremeye başladı vücüdü ağırlığa dayanamadı ve Elsa yere düştü.Herkes Elsa'nın ve Jack'in yanına koştu.Çünkü Elsa kötüleşiyordu ve Jack de sıcaktan bayılmıştı yani gücü buz ne bekleyecektiniz dans etmesini mi? Afedersiniz benim kafa yine başka yere gitti.Hemen ikisini de bir yatağa yatırdılar.(Yanlış anlamayın)

1 HAFTA SONRA

Elsa uyanmıştı ama Jack uyanmamaıştı.Elsa hergün Jack'i kontrol ediyordu.Elsa bu günde Jack'in yanına gitti ve Jack sonunda uyandı.

"Günaydın uyuyan güzel"

"Elsa ne oldu"

"1 haftadır uyuyorsun Jack sen iyi misin?"

"Biraz tuhaf hissediyorum.Ahh yoksa hasta mı oldum?!"

"Yo yo hasta değilsin harikasın"dedi Elsa ve Jack'e sarıldı.Jack Elsa'yı dışarıya Kırmızı kiraz ağacının altına götürdü.(Burada Kiraz Mevsimi adlı diziye gönderme yapılmıştır.)

"Elsa konuşmalıyız"

"Ne oldu Jack birşey mı oldu?"

"Yoo yo birşey olmadı ben sadece şeyy demek istiyordum benimle çıkarmısın?"

"EVET!"

Jack güldü,Elsa da güldü.Elsa Jack'in elinden tuttu ve sonra da onu öptü.Herkes "UUUUUUUU" dedi.

Kartanelerim,güzel kartanelerim uzun yazmaya çalıştım ama sadece 600 kelime yazabildim.Çok üzgünüm ama bu günlerde zor zaman ayırıyorum.Kurslar dersler derken az vakit kalıyıor umarım beğenirsiniz ve diğer bölüm için size bir soru soracağım cavabını yorumda istiyorum.Sorum şu "Aşık olduğunuz nasıl anlarsınız?" Bu diğer bölümde Merida'nın sorusu olacak en iyi cevabı teşekkür kartı ile ödüllendireceğim ve hikayenin 9. bölümüne koyacağım ve isterseniz bazen böyle sorular da sormaya devam ederim.İyi Şanslar ve İyi düşünün <3

Jack Frost ve Işık kız ElsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin