Final'in 1. bölümü

283 7 5
                                    

Sevgili kartanelerim Finalle ilgili medyaya bir şarkı ve resim koydum umarım seversiniz. Hadi başlaylım......

Yazarın ağızından (Şarkıyı açın)

"Elsaaaaa"

Bu bağırış Jackten çıkmıştı.Neden mi Elsa uçurumdan düşmek üzereydi.Pitch (mayak işte)Elsa'yı uçurumun dibine doğru itiyordu.Elsa ise hiçbirşey yapmıyordu ne bi "İmdat" ne de bir "Hoşçakal" diyordu.Jack ise koşamıyordu.Çünkü Pitch elektirik saçan bir kalakan yapmıştı.Artık bitmişti Jelsa diye birşey yoktu.Anna artık Elsa'yı gıcık etmek için "Jelsa Jelsa hadi hadi evlen evlen" diyemeyiyecekti.Ama hayır bu da kim o Emsa Emsa yardıma gelmişti kardeşine küs olduğu halde geldi.Karanlık güçleri kalkanı kırdı ama geç kaldı Elsa uçurumdan düştü ve düştü giderek yere yaklaşıyordu Elsa'nın son sözü şu oldu.

"Hoşçakal hayatımın tek erkeği hoşçakal sonsuza dek seveceğim kişi"

Elsa'nın tatlı bedeni sert taşlarla buluştu ve Jack ise ardından kendini bıraktı artık Winter Frost tek başınaydı.Artık Nora Frost tek başınaydı ya da Patch Black o Pitch'in oğluydu ve Nora ile çıkyordu.(Becca FITZPATRICK'in yazdığı Fısıltı kitabındaki kahramanlar Nora ve Patch)

"Elveda Nora ve Winter artık ölüm yakın sonsuza dek kayıp bir melek oldum ama artık ayakta duracağım derken ayağımın takıldığı ilk taşta düştüm sonsuza dek de yerde kalacağım."

Bu Bay ve Bayan Frost'un son sözleri oldu.Sonsuza dek de öyel kaldı artık hikaye bitti.Jelsa kayboldu.Acaba öyle mi?Yoksa değilmi.Eeee düşünün bakalım size bir ipucu.(Melekler .....ler) 5 harfli zombilere de denir.Mesajda cevap görmek istiyorum yoksa devam etmem yani sadece 3 yorum ve 5 vote başka birşey istemiyorum tabiii istemezseniz sizin kararınız.Haydi bakalım iyi şanlar Kartanelerim :D

Jack Frost ve Işık kız ElsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin