"Sen ne dediğinin farkında mısın be?"dediğimde ayağa kalkmış kahvedeki abiler gibi elimi savuruyordum.
"Evet farkındayım."dediğinde güldüm.Bu kıza galiba normal geliyordu!Yani öpmek!Yani öpüşmek!Yani Semih'in ilk öpücüğümü alması!Yani-ne diyorum ben be?Anladınız siz işte.
"Bak kızım sana bunlar normal gelebilir ama bana hiçte normal gelmiyor anlıyor musun beni?!"bağırarak söylediğim şeye sadece gülmek olmuştu.
"Küçük bir öpücük sadece."o da benim gibi ayağa kalkmıştı.
"Öyle mi?"
"Öyle."dediğinde Alev'in suratına yumruk atmıştım
"Napıyorsun sen be?!?!"diye bağırdığında kahkaha attım.
"Küçük bir yumruk alt tarafı."deyip üstüne çıkıp saçlarını çekmeye başladım.Bizimkilere baktığımda Hazal Alev'i dövdüğüm için alkışlıyor,Semih coolluğunu koruyarak bizi izliyordu.Bora ise video çekiyo-bir dakika ne?
Video mu çekiyordu?!
"Kızım in üstümden ya."diye bağırmaya devam ederken Öykü onu kurtarmak için yeltendiğinde Hazal'a göz kırptım.
"Sarışın."dediğimde piç smile yaptı.Evet biz de piç smile yapıyoruz.Ne yani tek erkekler mi yapsın?
"Bende."deyip göz kırptı.Alev'e bir tane daha yumruk attığımda elimin makyaj olduğunu gördüm.Kız yüzüne badana yapıyordu ve elim boya olmuştu!
Üstünden kalkıp ellerimi temizlermiş gibi yaptım ve göz kırptım.Burak'a baktığımda bizi izleyerek cips yediğini gördüm.
Ona doğru yürüdüğümde tek kaşını kaldırdı.Yumruğumu sıkıp yanına gittiğimde yüzüne yumruk atmak için yeltendim ama elimi tuttu.Koskoca elinde küçücük elim kaybolmuştu.Elimi çekip koluna yumruk attım.
Ben Burak'a yumruk attım!
Ve sonuç olarak elim kırıldı.
"Elim sikildi ya."deyip elimi tuttum Burak bana piç smile atıyordu.
"O kasların batsın inşallah."diye mırıldandığımda yanıma geldi.
"Yatakta lazım oluyor."deyip Alev'in yanına gitti.Öykü'yü Hazal'ın elinden kurtardı ve Semih'e bir şeyler söyledi ve herkes gitti.
Yatakta lazım oluyormuş.
Pis sapık!
"Evet bu siktiğimin evini siz toparlayacaksınız."dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Hadi ya nedenmiş?"
"Çünkü iyilik yapıp sizi bu eve aldım ve evimi siktiniz de ondan."diyerek sakince konuştu.
Çinki iyilik yipip sizi bi ivi ildim vi ivimi siktiniz di indin.
İyiliğin batsın otuzbirci sapık.
"Evini al başına koy."deyip yukarı çıktım.Eşyalarımın olduğu çantayı alıp aşağıya indim Hazal ve Bora şaşkınca bizi izliyordu.Kapının kolunu tutup kapıyı açtım.Zaten başka neyle kapıyı açacaktım ki?Te allam ya.
Adımımı atmış dışarı çıkacakken arkamı dönüp şaşkınca bana bakan Burak'a baktım.
"Hatta evini al götüne sok."kaşlarını çatıp ağzını aralayacakken buna izin vermedim.
"Yatakta lazım olur ha?"deyip göz kırptım.Kızardığımın farkındayım ama lafta sokmuştum yani bu da önemli şimdi.
Coolca önüme dönüp kaba dayı gibi yürümeye başladım ta ki yere düşüp alnımı yere vurana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN METEORU!
HumorEn yakın arkadaşı ile başka okula başlayan Gizem, yeni okulunda bile delilik yapmaya devam etmiştir. Eski okulundan beri ona takıntılı olan Göktuğ bu okulda da Gizem'in pesini bırakmamıştır. Yeni okulunda arkadaş edinen Gizem'in hayatı bakalım nasıl...