Multimedia;Hazal güzellişi *-*
"Gökalp?"
"Gizem?"
"Gökalp?"
"Hazal?"
"Bora?"
"Gizem?''
"Burak?"
"Ya ne yapıyorsunuz,salak mısınız siz?Kesin şunu,hemen!"diyen bay egolu Burak'a bakışlarımı çevirirken buna bir son verdiği için teşekkürlerimi iletiyorum.Bakışlarımı tekrar Gökalp'a çeviriyorum. "Gökalp?"
"Hazal?"
"Bora?"
"Hazal?"
"Gizem? Ah hadi ama,gene mi başladı?!
''Bence,hemen,artık şunu kesin.''diyen Burak'a gözlerimi çevirdim.Başımla teşekkür ettiğimde bakışlarım tekrar Hazal'a çevirdim.
Hazal bana 'sıçtın sen' bakışlarını atarken sırıtmayıda eksik etmiyordu,o kadar kardeşim dedik lan.
''Senin burda ne işin var?''diye sorumu Gökalp'a yönelttim.Gökalp pis sırıtmasıyla bana baktı,bakışlarını Burak'a çevirdiğinde çenesi kasıldı.
''Özledin mi beni güzelim?''diye üstüme gelmeye başlayınca Burak'a sığındım.
Bu günleride mi görecektik?
Burak,Gökalp'tan uzaklaştığımı anlayıp elini belime koydu.BİSMİLLAHİRAHMANİRAHİM.
Bakışlarımı Burak'a çevirdiğimde bana bakıp gülümsedi,ben sadece bakışlarımı kaçırdım.
''Bu kim,?'' dediğinde bakışlarım Gökalp'a gitti,''Güzelim.''diye devam etti.
Yemin ederim bugünlük bu kadar aksiyon yeter.Bu ne lan böyle?
''Sanane ya?''dediğimde Gökalp bana kızgın bir şekilde baktı,psikopat valla.
''Gizem.''dediğimde çenesinin kasıldığını gördüm,''Güzelim.''diye devam ettiğinde Burak'a biraz daha yakınlaştım,Allah'ım sen beni koru.''Kim bu arkadaş?''dediğinde ortalık sessizleşti.Bir de mal gibi bahçenin arka tarafına gitmiştik.
''Bundan sanane?''diyen Burak'a baktım,sinirliydi ve korkutucuydu.Altıma sıçmazsam iyidir.
''Sen karışma lan,çek o elini.''dediğinde Burak beni daha da kendine çekti.
Bunun sonun kavga olacağını bildiğim için Burak'a ''uğraşma'' diye fısıldadıktan sonra ondan uzaklaşmaya çalıştım,ama o buna izin vermemişti.
Sanırım canına susamıştı.
''Sevgilimi sana mı vereceğim?''diyen Burak'a baktım.
Hazal ve Bora şoka girmişlerdi,bense ölüyordum yeminlen.
Ne sevgilisi lan?
''Sikerim seni.''diyen Gökalp'a baktım,ve bir de Burak'ın ''Yiyiyorsa koçum.'' deyişine.
Burak'ın Gökalp'attığı yumruk ile tiz bir çığlık attım.Herkes bir anda durmuş bana bakıyordu?
Ne lan?Götten mi çıktı?Ne bakıyorsunuz?
''Güzelim.''diyen şaşkın Gökalp'a baktım.O ne tip lan?
Haykırarak gülerken,gülmemi bozan şey Burak'ın ''Ne güzelimi lan?''diyip Gökalp'a yumruk atmasıydı.Sonrasını hatırlamıyordum,çünkü mal gibi bayılmıştım.
****
''Uyandı galiba.''diyen Hazal'ın sesini duydum.
''Ay yerim konuşmanı.''
''Ay ben de seni yerim şapşal.''
''Asıl ben yerim.''
''Ya dokunmasana Bora,zamanı değil.''
''Ağlarım bak.''
''Kıyamam ki.''
Yataktan anırarak kalkmıştım ki bu hiç normal değildi.Aslında normal olmayan şey Bora ve Hazal'ın konuşmasaydı.
''Gizem noldu lan?''diyen Bora'ya bakıp tekrar gülmeye başladım.
''Çıkın siz.''diyen Burak'a baktığımda bana mal görüyormuş gibi bakıyordu.
''Tamam yavrum.''diyen Bora,Burak'ın yanağını sıkıyordu,bunu gören ben gülmekten altıma sıçmıştım.
''Hajajahajahaja''diye gülmeye devam ederken,Burak malı eliyle ağzımı kapatmıştı.
''Sakin olsana kızım.''diyerek ellerini çekti.
Ben gülmeyi bırakmış ağlıyordum,hamile falan değilim.Yanlış anlamayın.
''Noldu?''diyen Burak'a orta parmağımı gösterdim.
Hayır noluyor bana ben bile çözemedim.
Burak karşıma oturmuş ellerini yanağıma koymuştu,şaşkınlıktan ona bakarken bana yaklaştığını gördüm.
BİSMİLLAHİRAHMANİRAHİM NOLUYOR LAN?
Hemen cırlamaya başladım,ve o da kulağını kapatmaya.
Nihahaha kötülük!
''Ne cırlıyorsun lan?''diyen Burak'a sinirle baktım.Ve o sırada ayağa kalkmıştım.
''Sen,sen beni biraz önce yatakta öpüyordun?Asıl sen ne yapıyorsun be?''derken nasıl bir şekile girdiğimi bilmiyordum,ama Burak bu halime gülmüştü.
''Ağlamanı durdurmak içindi.''derken ellerini havaya kaldırmıştı.Yanaklarımın kızardığına emindim.Yanına oturup saçlarımı tek omzuma aldım.
''Gökalp?''dedim sorarcasına.
''Sevgili olduğumuzu söyledim,ama inanmadı.''
İYİ BOK YEDİN KANKA.
''Niye böyle bir şey dedin?''derken kaşlarım çatılmıştı.
''Onun elinden kurtarmak için.''derken haklı olduğunu fark ettim.
Oflayıp ona döndüm,''İnanmamış,napıcaz?''dediğimde güldü.
''Benim için eğlenceli olacak''dediğinde ona sorarcasına baktım.Anlamış olacak ki güldü.
Omuz silkip ''Sevgili rolü oynayacağız.''
HÖNK?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN METEORU!
HumorEn yakın arkadaşı ile başka okula başlayan Gizem, yeni okulunda bile delilik yapmaya devam etmiştir. Eski okulundan beri ona takıntılı olan Göktuğ bu okulda da Gizem'in pesini bırakmamıştır. Yeni okulunda arkadaş edinen Gizem'in hayatı bakalım nasıl...