Evet yine ben ve yeni bir hikaye sanırım yine acamice?Öhm neyse,canım sıkıldı ve yazasım geldi *-* Hey beni dışlamayın!Okuyun lütfen,voteleri eksik etmeyin.Herşey için teşekkürler canlarım..Yeni bölümler artık hep cuma günleri gelecektir.Okul yoğunluğu yüzünden.Hepinizi seviyorum!
"Hayır Hazal.Anlamıyorum yani,niye bu okul?"diye isyan edip yolda yürüyorduk.Benim canım arkadaşım benden habersiz kayıt yaptırmıştı.Okulun güzel olduğundan şüpheli değilim,Hazal kayıt yaptıysa o okul kesimlikle güzeldir.Fakat benim haberim olmadan yapması cidden onu öldürme hissi uyanıyordu içimde.
"Okul güzel diyorum."derken bana göre gerizekalı ama ona göre şirince gülümsedi.
"Farkındayım geri zekalı."diye mırıldandım.
"O zaman?"
"Geri zekalı Hazal bana haber vermeden niye yapıyorsun?!Belki eski sevgilim orda."dediğim an kahkaha atmaya başladı.
"Senin hahaha sevgilin hahaha."deyip kahkaha atmaya başladı.Dirseğimi karnına geçirip kaşlarımı çattım.
"Yürüsene geri zekalı."deyip onun önüne geçtim.
Ve okul yolu boyunca susmamıştı.Sevgilim yoktu,çoğu kişi olmak istemişti ama ben 'gerçek aşkı' isteyenlerdenim ki kesinlikle böyle bişey olmayacak ama ben mal gibi -ki malım.- bu düşünceye inanıyordum.
Okulun kapısından girip müdürün odasını aramaya koyulduk fakat bizim Hazal'ımız her zaman olduğu gibi erkeklere bakıyorduk.Bi saniye bunlar erkekse bizim okuldakiler ne?Pardan pardon,'taş erkeklere'bakıyordu.Fakat hiç ilgimi çekmemişti doğrusu.
"Oha Gizeğm şunlara bak."
"Of umrumda değil Hazal yürü."
"Bak şu sana bakıyor."
"Hazaal."
"Oha Gizem şu taşa bak,vallahi maşallah yani anası iyi fırtlatmış."
"Hazal ben çıkıyorum ne bok yiyiyorsan ye."
"Tamam sen çık ben de birileri ile tanışayım."
"Bok ye."
"Bu erkeklerinse yerim canım."
"İğrençsin."deyip merdivenlere yöneldim.
"Farkındayım."diye bağırdığında mal gibi sırıtıyordu ona bakarken merdivenlere yürüyordum ve sanırım taşa çarptım.
"Ah pardon."dediğimde çarptığım kişiye baktım.Bu ne böyle?Taş mübarek,hayır pardon meteor!
"Benim suçum."deyip gülümsedi.Elleri belimdeydi ki bence sen onu hiç çekme.Çekme canım nolucak?
"Tekrardan pardon,ben şey."deyip gözüme gelen saçı kulağımın arkasına yerleştirdim.
"Yenisin?"deyip cümlemi tamamadı.Başımı sallamakla yetindim.Elimden tutup merdivenlere doşru götürmeye başladı beni.Ya sen benim elimi niye tutuyorsun?Az kaldı ben burda heyecandan gebericem anlamıyorum bunu mu istiyorsun?El ele yürüdüğümüzde kızlar bana sanki uçan inek görmüş gibi bakıyolardı.Tabi yanımda böyle 'meteor' olunca.Onlara 'Hi is mayn bikaz ay em quyin'bakışları atıp sinsice gülümsedim.Şans ayağıma gelmiş,biraz hava atmak benim de hakkım be.
Müdürün olduğu sandığımız odaya geldik.Elimi tutup beni kendine çevirdi.
"Burası."deyip gülümsedi.Cevap vermeme izin vermeden "İşin bitince kantine gelsene seni bekliyor olacağım."deyip ellerimi ağır çekimde bırakıp gitti.
Evet şimdi hep beraber dediklerini idrak ediyoruz.
İŞİN
BİTİNCE
KANTİNE
GELSENE
SENİ
BEKLİYOR
OLACAĞIM.
Omg cidden beni bekleyecekmiş.Hani şu meteor beni bekleyecek,arkadaşlar meteordan bahsediyorum.Bildiğiniz meteor.Hani şu ağzınızı açıp baktığınız taşlar varya onlara 16336737 çeker yanii.Ama yavşamayın onu ben kaptım.Durun bir dakika?
Meteor beni bekliyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN METEORU!
HumorEn yakın arkadaşı ile başka okula başlayan Gizem, yeni okulunda bile delilik yapmaya devam etmiştir. Eski okulundan beri ona takıntılı olan Göktuğ bu okulda da Gizem'in pesini bırakmamıştır. Yeni okulunda arkadaş edinen Gizem'in hayatı bakalım nasıl...