OM!-5-

1K 42 5
                                    

Multumedia;Gizem'in elbisesi *-*

Umarım beğenirsiniz,votelerinizi eksik etmeyin.^^

"Ya dokunma."

"Sarılma."

"Ya elimi tutmasana geri zekalı." dediğimde yolun ortasında durmuştuk,Burak gözlerini bana çevirdiğinde tırsmıştım biraz.

Sen bakma lan,valla kalpten gidicem.

"Lan sevgili değil miyiz biz?"dediğinde bir an ciddiye almıştım,dedim noluyor lan.

"Sahte."dediğimde yürümeye devam ettim.Canım bende sahte olmamasını isterdim,ama sahte işte napak?Ölek mi?Asfalt mı yiyek?Napak lan napak?

"Acaba Gökalp'ta 'sahte'olduğunu biliyor mu?"dediğinde sahte derken elleriyle tırnak işareti göstermişti.Vallahi benden bakımlı eli var.Maşallah yavrum,temiz olun temiz.

"Şuan Gökalp göremiyorum?"dediğimde zaferce sırıttım.

Çok akıllıyım,çok.

Yanıma yaklaşıp elini omzumu koydu.Ben şaşkınca bakarken o sırıtıyordu.Ne var yüzümde be sivilce mi?

"Emin misin?"dediğinde bir an arkamızda Gökalp var sanmıştım,ama olsaydı eğer gerizekalı gerizekalı konuşurdu.

Ben de ellerimi onun bana yaptığı gibi omzuna koydum.Boyu uzun olduğu için parmak uçlarımda yükseldim.

"Hayır emin değilim,Gizem'im."dediğimde ellerimi çekip gülerek koşmaya başladım.Ben gülerken onunda gerizekalı diyip güldüğünü duymuştum.

Mükkemmel gülüyordu,çocuğun her şeyi mükemmeldi.

Okula doğru yaklaştığımızda Burak elini omzuma koyup beni kendine çekmişti.

"Oyun başlasın sevgilim."dediğinde gözlerimi devirdim.

"Abartma ya,sevgilim falan deme."dediğimde kahkaha attı.Çok güzel gülüyorsun sen,hayatım boyunca gülmeni izleyebilirim.

"Niye?"dediğinde ona baktım.

"Sinirleniyorum."dediğimde esnedi.

Bir insanın esnemesi bile mükemmel olabilir miydi?

Eğer bu Burak'sa kesinlikle cevap evetti.

"Seni sinir etmek sandığımdan da eğlenceli."dediğinde kalbim hızla atmaya başlamıştı.

Yemin ediyorum şu çocuğun etkisini kimse vermedi.

"Salak"diye mırıldandım.

"Duydum."diye cevap verince 5 dakika boyunca neyden bahsettiğini düşündüm,sonunda anladığımda güldüm.

KAFAM GİTTİ GALİBA.

"Kızım senin kafana jeton yeni düştü sanırım."dediğinde gözlerimi devirdim.

"En azından benim kafamın içinde bir şey var Burak'cım seninkisi boş."dediğimde zaferle sırıttım.Kollarımı göğsümde birleştirip ona baktım.

Tam ağzını açıp laf söyleyecekti ki Bora ve Hazal yanımıza gelmişti.

Tam zamanlama aferim koçlarıma.

"Yavrum nasılsın?"Bora bunu dediğinde Burak'ın yanaklarını sıkıyordu.Ben de o sırada gizlice telefonla fotoğraflarını çektim.Lazım falan olur kullanırım.

"Yine beynini evde mi bıraktın Bora?"dediğinde gülmemek için dudaklarımı bastırdım.

"He doğru Gizem ile iyi anlaşmak için."dediğinde dudakları yukarı kıvrılmıştı.Sinirle ona baktığımda yanına gittim.

OKULUN METEORU!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin